דף נחיתה למה מומלץ להשתמש בו להשגת לידים | Rancom Creative

פוסטים אחרונים

דף נחיתה למה מומלץ להשתמש בו להשגת לידים

//דף נחיתה למה מומלץ להשתמש בו להשגת לידים
דף נחיתה

דף נחיתה למה מומלץ להשתמש בו להשגת לידים

מי הוא ולמה הוא מושך הרבה תשומת לב?

דף נחיתה הוא הדף הראשון שהלקוח מגיע אליו.

בניגוד לאתר אינטרנט שהוא בעל דפים רבים, דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד בעל מסר מכירה ספציפי למוצר או לשירות שאותו אנו מציעים.

הגולש בדרך כלל יגיע אל הדף דרך באנר או קישור ואף לפעמים מפרסומת מודפסת, שידור ברדיו וכדומה..

תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת הלב של הגולש ולהניע אותו לפעולה.

ברוב המקרים פעולת הגולש היא לתת לנו "ליד" זאת אומרת השארת פרטים שם, טלפון ומייל..

ובמקרים רבים דף הנחיתה גם מניעה את הגולש לקניה ישירות מהדף.

 

מה היתרונות שיש לדף הנחיתה על פני אתר שלם ?

דף נחיתה הוא בעצם עמוד אחד ממוקד מאוד, בעל עיצוב ומלל שיווקי שלמעשה הוא גם הפרסומת

למוצר או השירות .

ההבדל לעומת אתר אינטרנט גדול הוא – שאנחנו "נוחתים" לדף הבית שמטרתו היא לקדם את פני הגולשים אך הוא אינו המוצר עצמו וישנם דפים נוספים.

זאת הסיבה שיכולה לגרום אצל הגולש איבוד ריכוז, בלבול ובכך לגרום לו לעזוב את האתר ולהמשיך לחפש את

שחשקה נפשו.

היתרון המובהק ביותר הוא שמדובר בעמוד אחד אשר לוכד וממקד את כל תשומת הלב של הלקוח אלינו.

עיצוב דף נחיתה - אליס גרופהאם דף נחיתה מגדיל את קהל הלקוחות ?

כמובן שכן, דף נחיתה מכיל אלמנטים גרפיים מרשימים, טקסט מכירתי ועיצוב קל ונוח שדוחף את הגולש לפעולה.

מפני שדף נחיתה הוא עמוד יחיד נוכל לראות מסר ברור מהמפרסם, טקסט קצר וקולע.

במידה והעמוד יהיה עמוס מדי בתוכן הוא יאבד את המטרה לשמה הוא קיים וכך יגרום ללקוח לאבד עניין ולנטוש את הדף.

הגולש בדרך כלל ייחשף לדף הנחיתה בחיפוש של גוגל(בעזרת קידום ממומן או PPC בשפה המקצועית) או באמצעות באנר באתר שבו הוא גולש (מותאם לאתר או להיסטוריית החיפושים של הגולש).

 

איך לבנות דף נחיתה מצליח?

ראשית אנו צריכים להבין כמה דברים :

  • מה הצורך שהמוצר או השירות שלי עונה עליו?
  • מה התועלות או מה בשורה תחתונה יוצא מזה ללקוח?
  • מהי התובנה הצרכנית שתניע אותו לפעולה?
  • מיהו קהל היעד שאליו אנחנו פונים? מה הוא בדיוק מחפש? מה הוא אוהב? איזה רגש מניע אותו?

 

אחרי שחקרנו, חשבנו, מצאנו וגיבשנו מסקנות ניצור תוכן שידחוף לפעולה את הגולש על ידי הגורמים הבאים:

  • עיצוב מקצועי בעל מסר חד וברור.
  • טקסט קצר שמבוסס על המסקנות שגיבשנו.
  • תמונות שממחישות את המוצר או השירות.
  • הוכחות שממחישות את התועלות של המוצר.
  • פרטים ליצירת קשר או השארת פרטים.

 

לסיכום דף נחיתה הוא אתר אינטרנט בעל דף יחיד מתומצת וממוקד לצורכי הלקוח

והסיכויים שישאיר פרטים או יבצע קניה ישירה מדף הנחיתה גדול הרבה יותר.

דף נחיתה למה מומלץ להשתמש בו להשגת לידים

בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו או בדף יצירת קשר.

כבר מעל לעשור רנקום קריאייטיב נחשבת לחברה מובילה בעולם הפרסום הדיגיטלי. נוסדנו בשנת 2003, החברה היחידה המספקת את כל שירותי המדיה והאינטרנט במקום אחד

No comments yet.

Leave a comment

Your email address will not be published.

Facebook

      רוצים להשיג תוצאות באינטרנט? השאירו פרטים חיפוש באתר
 
תודה! ההודעה נשלחה בהצלחה
שירות לקוחות ומכירות