בניית חנות אינטרנטית

מעוניינים לשפר את הכנסות העסק שלכם?
בניית חנות אינטרנטית, בניית חנות וירטואלית
בניית חנות אינטרנטית / בניית חנות וירטואלית – בעולם שכולו אינטרנט שמתעצם מיום יום, מליוני גולשים בכל שניה מבצעים רכישות בחנויות אינטרנטיות.
פיתוח חנות וירטואלית לעסק שלכם תאפשר ללקוחות להגיע אליכם מכל מקום בעולם ולבצע רכישות בכל רגע נתון.
בניית חנות אינטרנטית לעסק תוכל לשפר באופן משמעותי את הכנסות העסק שלכם ואף להעלות את כמות מאגר הלקוחות שלכם.
אז מזה בעצם פיתוח חנות אינטרנטית, למי זה מתאים, ותוך כמה זמן ניתן להקים מערכת כזאת?
אז ככה, חנות אינטרנטית היא בעצם עסק לכל דבר מכיוון שניתן לבצע בה עסקאות רכישה באמצעות כרטיס אשראי, העברה בנקאית, פייפאל ואפילו תשלום במזומן במעמד מסירת המוצר. חנות אינטרנטית מתאימה לבעלי עסקים שמתעסקים במכירת מוצרים פיזית או סיטונאית ואפילו גם לבעלי עסקים שעובדים מהבית. פיתוח חנות וירטואלית דורשת זמן עבודה ממושך יותר מאתר תדמיתי מכיוון שמתבצעת הטמעת אבטחה, הטמעת מערכת חנות, והטמעת מערכת סליקה. הגורמים הללו הינם הדברים החשובים ביותר על מנת שתוכלו למכור דרך אתר האינטרנט.
דברים נוספים שכדאי לדעת:
◄ המשך קריאה > כמה עולה לבנות אתר אינטרנט – בניית אתרים ומחירון
◄ המשך לקרוא בנושא > דף האינסטגרם של רנקום קריאייטיב
◄ המשך קריאה > חנות וירטואלית לעסק מה היתרונות וכל מה שצריך לדעת
◄ המשך לקרוא בנושא > דף הפייסבוק של רנקום קריאייטיב
נוחות השימוש במערכת בניית חנות אינטרנטית
מערכת האתר בחנות אינטרנטית הינה נוחה וקלה לשימוש, מלאי המוצרים מוזנים למערכת באמצעות כמה לחיצות פשוטות, ניתן לשנות לערוך ולהוסיף מוצרים מעת לעת בכל רגע נתון. מערכת האתר יודעת לחשב באופן מדוייק את כמות המלאי שנותר ובנוסף להציג מלאי חסר לגולשי האתר. אפשרויות נוספות בחנות אינטרנטית הן: הוספת מוצרים ללא הגבלה, הוספת וראציות ותכונות לכל מוצר, הוספת גלריה לכל מוצר, הוספת אופציה נוספת במעמד רכישה ועוד.. בניית חנות אינטרנטית לעסק תמקסם את ביצועי הפרסום שלכם באינטרנט, תאפשר לגולשים תמיד להתעדכן במוצרים שלכם ואף תכפיל את מאזן ההכנסות. החל משלב ההיכרות ועד לשלב הסופי של בניית חנות אינטרנטית אנו נלווה אתכם בכל חלק מהתהליך וניצור עבורכם את החנות המושלמת שתייצר לכם מכירות בכל יום, כל היום.
מסחר בינלאומי
בדרך כזו אתם מגדילים משמעותית את כמות החשיפה אליכם ואל העסק שלכם ופועל יוצא את כמות ההכנסות שלכם.
חנות אינטרנטית זו האפשרות שלכם להיכנס לשוק הבינלאומי ולמגרש של הגדולים.
קנייה מהירה
חנות אינטרנטית מנגישה לקונה את כלל מוצריה ואת כל המידע הנחוץ עבורו לשם הקנייה, כך שמרגע ביצוע הרכישה המוצר יישלח אליו תוך ימים ספורים בלבד.
נגישות למובייל ורספונסיביות
חשיפה ופרסום חסרי תקדים
חנות אינטרנטית היא בעלת יתרון בכל הקשור לאופן הפרסום והחשיפה שלה היות וקיימות אינסוף אפשרויות לפרסום באינטרנט.
קידום החנות שלכם באינטרנט תוביל את העסק שלכם להישגים שלא דמיינתם.
חיסכון בהוצאות השוטפות
החל מהוצאות הנחסכות על צוות עובדים – מוכרים, עובדי אחזקה ושירות ועד להוצאות עבור החנות עצמה הכולל תשלום שכירות, ארנונה, חשמל ושאר מסים. כל אלו נחסכים ממכם בעת בניית חנות אינטרנטית ומדובר בחיסכון רציני לאורך זמן.
פעילות 24/7
אנשים שרוצים להיכנס אליה בשעות מאוחרות, בשבתות ובחגים יכולים לעשות זאת ללא כל טרחה מצדכם.
השקעה משתלמת ונבונה 24/7.
מה עוד צריך לדעת על בניית חנות אינטרנטית?
בניית חנות אינטרנטית כוללת מגוון רחב של יתרונות:
חיסכון במקום ובכסף: אחד היתרונות הבולטים ביותר בעת בניית חנות אינטרנטית.
כאשר מחזיקים בחנות וירטואלית חוסכים במקום הנדרש לצורך החזקת המלאי במחסנים ועל המדפים (מלאים אשר עולים כסף וצוברים גם כן בלאי).
זולה יותר לתחזוקה: בניית חנות אינטרנטית חוסכת המון כסף בהשוואה לחנות פיזית בכך שמייתרת את הצורך בהחזקת צוות מוכרים, אנשי שירות ותחזוקה.
כמו כן נחסכים עלויות החזקת המקום של חנות פיזית שכוללים בתוכם שכירות, ארנונה, חשמל ועוד.
נגישות לכלל האוכלוסייה: פיתוח חנות וירטואלית נגישה לכלל האוכלוסייה ע”י זה שהיא קיימת באינטרנט וכך יכול אפילו אדם בקצה השני של העולם להיכנס לאתר החנות ולרכוש את מוצריה.
ע”י פרסום נכון ואפקטיבי בבניית חנות וירטואלית ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב מאוד בארץ ואף בעולם.
היתרונות בבניית חנות אינטרנטית אינם נגמרים:
קלות הרכישה עבור הלקוח: ברגע שגולש מעוניין להזמין פריט מסוים מהחנות האינטרנטית שלכם,
כל שעליו לעשות זה למלא את פרטיו, אמצעי התשלום וכתובתו וזהו, המוצר בדרך אליו.
פעיל 24/7: בניית חנות אינטרנטית, בניית חנות וירטואלית מאפשרת פעילות ורכישה 24/7, בסופי שבוע ובחגים
כך שלמעשה הגולשים יכולים להיכנס ולרכוש בכל זמן נתון
ובעלי האתר לא צריכים להיות נוכחים בחנות עצמה בשעות פעילות מוגדרות וקבועות מראש.
פנאי לעיסוקים נוספים: ברגע שחנות פועלת באופן מקוון, מתפנה עבורכם,
בעלי החנות האינטרנטית זמן פנוי לעיסוקים נוספים ואף לעבודה נוספת במקביל.
בשורה התחתונה: בניית חנות אינטרנטית , בניית חנות וירטואלית זוכה ליותר חשיפה ופרסום, עולה פחות משמעותית ונוחה לשני הצדדים בעסקה הן למוכר והן לקונה.
בניית חנות אינטרנטית טובה מחייבת חווית משתמש ברמה הגבוהה ביותר
כמו בחנות פיזית, כך גם בחנות אינטרנטית – הרכישה איננה רק אמצעי להשגת המוצר הסופי, אלא תהליך רכישה חוויתי.
ככל שהתהליך חוויתי ונעים יותר, כך יחזרו הגולשים לקניות נוספות בחנות האינטרנטית בעתיד.
עיצוב האתר – כדי שיזכרו אתכם עליכם להיות ייחודיים בכל הנוגע לעיצוב תבנית האתר שלכם,
לכן מומלץ להתבסס על חנות אינטרנטית בעיצוב מותאם אישית ולא על עיצובים תבניתיים כלליים מדי.
כמו כן חשוב מאד להתאים עיצוב האתר לאופי קהל היעד (נשים, ילדים, סטודנטים, חיילים, וכו’).
חלוקה ברורה לקטגוריות – סדר וחלוקה לקטגוריות הם מרכיבים חשובים מאד ביצירת חווית משתמש עבור הגולשים שלכם.
בדיוק כפי שקיימת בחנות כלי עבודה חלוקה למחלקות שונות – כך צריך להיות גם בבניית חנות אינטרנטית , בניית חנות וירטואלית.
תיאור מוצר ברור – הקפידו על עמוד נפרד לכל מוצר ובו שם המוצר, שם היצרן, תמונה, תאור קצר, מחיר
(כולל עלות מוצר, עלות משלוח, עלות אחרי הנחה) וכן מפרט טכני ברור ומפורט על המוצר.
בעת בניית חנות אינטרנטית, בניית חנות וירטואלית מומלץ לכלול אלמנטים ויזואליים כגון הגדלה של תמונת המוצר, צפייה במספר זוויות שונות שילוב וידאו בצילום 360 מעלות ועוד.
מספר עצות שימושיות נוספות בכל הנוגע לבניית חנות אינטרנטית
שיתוף – כאשר מדובר בחנות אינטרנטית יש לאפשר לגולש באתר לשתף את המוצרים בחנות –
דבר שמועיל גם להתייעצות הגולש עם חבריו אך גם לכם בדרך של חשיפת מוצריכם וחנותכם לגולשים נוספים.
מוצרים מומלצים – בבניית חנות אינטרנטית רצוי להציג לגולש רשימת מוצרים מומלצים עבורו. מוצרים אלו יכולים להיות למשל:
מוצרים במבצע או בהנחה, מוצרים חלופיים או משלימים למוצרים בהם צופה הגולש ומוצרים שנרכשו ע”י גולשים אחרים לאחרונה.
מועדון לקוחות – חשוב מאד בעת בניית חנות אינטרנטית משום שנותן תחושה של מקום שכייף לחזור אליו.
הוספת אנשים (לאחר הסכמתם) למועדון הלקוחות מועילה גם לגולשים שמקבלים הטבות ומבצעים וגם לבעל האתר
ששומר על אמון הגולשים ומחזיר אותם לחנות שלו לרכישות נוספות.
ביקורות גולשים ודירוגים – ביקורות של גולשים על המוצר או על היצרן של המוצר מחזקות את אמון הגולש במוצר ומנחות אותו
מה היתרונות והחסרונות של כל מוצר בו הוא צופה – חשוב להקפיד על עניין זה בעת בניית חנות אינטרנטית.
בחירת שיטת המשלוח – יש לאפשר בחירה של משלוח לפי נוחיות הגולש.
לדוגמא: איסוף עצמי, דואר רשום, דואר שליחים עד הבית.
סיכום עסקה – בבניית חנות אינטרנטית, לאחר ביצוע הרכישה יש להציג בפני הרוכש (גם באתר וגם במייל נפרד)
סיכום עסקה הכולל את עלות הרכישה, אופי המשלוח וכמה זמן עד שיקבל את המוצרים שרכש.
שווה לשמוע
מה הלקוחות שלנו
חושבים עלינו
אמינים מקצוענים יודעים את העבודה יש לי אצלהם מעל 3 עסקים ולכל אחד מהם אני מקבל את שיא החשיפה! תותחי על אחד אחד שם.

הגעתי לרנקום בעקבות המלצה חמה שקיבלתי, עם אתר מבולבל שהחבר'ה הקודמים השאירו לי. מיד הבינו מה צריך לעשות.

רנקום קריאייטיב חברה מובילה לפרסום סיפקו עבורי אתר אינטרנט מושלם שענה לכל הצרכים, מוזמנים להכנס ולהתרשם "אינלוק מנעולנים" בגוגל.

חברה מס׳ 1 בארץ לפרסום דיגיטלי ממליצה לכל עסק בישראל לעבוד איתם.

אין לי ספק שהגעתי למקום הנכון לאחר המון חברות שכשלו בפעילות השוטפת מולנו, פנינו לחברת רנקום קריאייטיב וקיבלתי שירות יוצא מן הכלל.

חברת רנקום מקצועיים ביותר. צוות משרדו הכין עבורנו מיתוג מקסים! תודה.
