עיצוב דף נחיתה למקסימום המרות

חברת רנקום קריאייטיב מתמחה בעיצוב דפי נחיתה ייחודיים
דפי נחיתה שתורמים למשיכת לקוחות פוטנציאליים ולהגדלת המכירות
מעוניינים בעיצוב דף נחיתה מרהיב? פנו אלינו כעת לקבלת הצעת מחיר
שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      עיצוב דף נחיתה

      עיצוב דף נחיתה
      דף נחיתה עבור המראת העסק שלך

      עיצוב דף נחיתה שייצור סקרנות ולא יפסיק ליצור לידים

       דף נחיתה הוא הדף הראשון אליו מגיע הלקוח המתעניין.

      דף זה כולל בתוכו תוכן מכירתי ועיצוב מותאם שמטרתו יצירת “לידים”,
      כלומר פניות מלקוחות פוטנציאליים וחדשים
      שיעלו את הסיכוי להמרה ומכירה למול העסק של בעל האתר.

      מסיבה ברורה ומובנת זאת חשיבותו של בניית דף נחיתה היא מאוד גדולה,
      זהו הפנים של העסק שלכם למול הלקוח הפוטנציאלי וחבל שבגלל עיצוב לא תואם או איכותי הלקוח הזה “יתפספס” לכם.

      המטרה אינה רק שהלקוח ייכנס אל- עיצוב דף נחיתה אלא ייצור קשר ופניות למול העסק ויגדיל את המרות העסק.
      מחקרים מראים שמהרגע שגולש נכנס לאתר ישנם מספר שניות בודדות “לקנות” את סקרנותו ולהשאירו באתר

      לפני שיעבור ויגלוש לאתר אחר, כאן נכנס בין היתר נושא עיצוב דף נחיתה בצורה מקצועית באופן משמעותי מאוד.
      ברגע שעיצוב הדף איכותי, מזמין ומעורר סקרנות אצל הלקוח הפוטנציאלי בשילוב של תוכן איכותי וברור
      הלקוח שנכנס לאתר יישאר בו הרבה יותר ממספר שניות, יתעניין בתחום האתר והסיכוי שתתבצע המרה יעלה משמעותית.

      דברים נוספים שכדאי לדעת:

      ◄ המשך קריאה > דף נחיתה למה מומלץ להשתמש בו להשגת לידים
      ◄ המשך לקרוא בנושא > דף האינסטגרם של רנקום קריאייטיב
      ◄ המשך קריאה > עיצוב גרפי לעסקים בעידן המודרני
      ◄ המשך לקרוא בנושא > דף הפייסבוק של רנקום קריאייטיב

      עיצוב דף נחיתה עושים רק ברנקום קריאייטיב

      אצלנו בRancom Creative אנחנו מאמינים מאוד שעיצוב דף נחיתה צריך להיות מותאם לכל עסק ועסק על פי הרוח שלו, האופי שלו, בשפה אחידה ובצבעים מתאימים אשר יעניקו את הרושם שהוא רוצה שהלקוחות יקבלו ממנו ועליו. עיצוב דף נחיתה היא עבודה אשר מצריכה מחשבה מוקדמת, תכנון, הוצאה לפועל ומקצועיות גבוהה מאוד, את כל זה תוכלו למצוא ב Rancom Creative. אנחנו נלווה אתכם מהמחשבה הראשונית על בניית דף נחיתה, דרך השפה האחידה שתדבר אל הלקוחות שלכם ועד מוצר מוגמר של בניית דף נחיתה ברמה הגבוהה ביותר.

      קישורים למידע נוסף

      עיצוב דף נחיתה צריך להיות כמה שיותר ממוקד ותכליתי אבל אין כל פסול בהוספת קישורים למידע מורחב על נושא הדף. בדרך כזו תוכלו לחסוך בשטח דף הנחיתה ולא להעמיס עליו בתוכן רב מדי ויחד עם זאת לספק מידע חשוב נוסף לאחר שכבר משכתם את תשומת הלב של הגולשים שנכנסו ל- עיצוב דף הנחיתה שלכם.

      שימוש בתמונות

      עיצוב דף נחיתה אפקטיבי שיביא לתוצאות יהיה כזה שכולל בתוכו תמונות אשר ממחישות את המוצר או השירות. בנוסף צירוף לוגואים של חברות מוכרות הנמצאות בשיתוף פעולה יכולים לסייע גם כן בהקניית תחושת ביטחון ובהבנה שמדובר בדף נחיתה של חברה רצינית.

      משיכת תשומת לב

      עיצוב דף נחיתה צריך להיות מסקרן ומושך תשומת לב ככל הניתן על מנת להוביל ליצירת קשר, השארת פרטים לחזרה (לידים). ככל שדף הנחיתה ימשוך יותר תשומת לב, כך הוא ישיג את מטרתו בצורה טובה יותר.

      התאמה למובייל

      למעשה אין כמעט מה להרחיב, עולם הדיגיטל מתרכז כיום באופן גורף בפלטפורמת המובייל. לכן בכל הקשור ל- עיצוב דף נחיתה וכדי להגיע לקהל גדול ככל הניתן חובה ליצור התאמה למובייל גם כן.

      העברת מסר ברור

      עיצוב דף נחיתה צריך להיות כזה שהפעולה אלייה הוא מכוון תהיה מובנת לגולש שנמצא בדף. בהנחה והמסר לא יהיה ברור מספיק והתוכן לא ינחה במפורש – הגולש ייצא מדף הנחיתה כשם שהוא נכנס ולא תרוויחו מכך דבר. שימת דגש רבה על התוכן המופיע ב- עיצוב דף הנחיתה תוביל לתוצאות טובות ואיכותיות.

      A/B טסטינג

      מדובר למעשה בשיפור יחס המרה עבור עיצוב דף נחיתה. ע"י יצירת כמה גרסאות שונות בעלות הבדל אחד ביניהן, תוכלו לאתר את המשתנה שיעשה את ההבדל ביחס ההמרה. משתנה זה יכול להיות: צבע מסוים בדף הנחיתה, השדות בטופס, הקופי (הטקסט) ועוד. לאחר שתשוו בין דפי הנחיתה תוכלו לדעת איזה מהם הוא בעל יחס ההמרה הגבוה יותר.

      תיק עבודות עיצוב דפי נחיתה

      במהלך העשור האחרון סוכנות הדיגיטל רנקום קריאייטיב פיתחה ועיצבה אלפי דפי נחיתה בעיצובים מיוחדים ובעלי תוכן שיווקי חד וקולע
      שרי איפור קבוע
      MYSTONE
      הלל
      סטיקי
      הפורטוגלים

      מה עוד צריך לדעת על עיצוב דף נחיתה?

      למה בעצם צריך עיצוב דף נחיתה?

      *בניית דף נחיתה הוא קצר ומסקרן ולרוב יציג לגולש מוצר או שירות ספציפי.
      הדבר נחוץ בעידן הדיגיטלי בו לגולשים אין סבלנות יתרה לקרוא הרבה ובייחוד כאשר מדובר בתוכן פרסומי מסוג כזה או אחר.

      *עיצוב דף נחיתה יהיה לרוב מזמין מאד ויכלול אלמנטים גרפיים שונים שיעודדו הנעה לפעולה ויתמכו בהצעה השיווקית כמו- טופס השארת פרטים, הרשמה לרשימת תפוצה, כפתורי רכישה ועוד.
      עיצוב דף נחיתה מביא ליצירת רושם ראשוני גבוה עם הלקוח הפוטנציאלי וכך נראות בהמשך איכות הפניות שמגיעות דרך פלטפורמה זו.

      סיבות נוספות לעיצוב דף נחיתה

      *עיצוב דף נחיתה הוא למעשה אחד המרכיבים במסע פרסום מפולח קהל יעד וככזה ניתן להיות בו חופשיים יותר מבחינה עיצובית ולצאת מהמסגרת הכללית של האתר אליו הוא משתייך.

      *באמצעות קידום ממומן, עיצוב דף נחיתה מופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל כך שניתן למקסם את הרווח הפוטנציאלי מהשקעה כלכלית בפרסום.

      *בניית דף נחיתה יכול להותיר רושם של אמון במותג ע”י הוספת לוגואים או אסמכתא כלשהי של חברות גדולות המשתייכות בדרך כזו או אחרת למוצר/חברה.

      דגשים שיוכלו להועיל לכם בעיצוב דף נחיתה

      תוכן קצר וקולע – בניית דף נחיתה בשונה ממאמר בתוך אתר צריך להיות תמציתי ככל הניתן,
      לכן רצוי שדף הנחיתה יעביר את המסר בכמה שפחות מילים ובכמה שפחות ‘גושי’ טקסט.

      התאמה למובייל – הכל היום מתבצע דרך המובייל כך שהתאמה למכשיר הנייד היא בגדר חובה בכל הנוגע לעיצוב דף נחיתה
      הכולל בין השאר מספר טלפון רספונסיבי.

      גלילה מינימלית – רצוי שכל המידע יהיה מוצג על גביי עיצוב דף נחיתה אחד בלבד כך שלא תהיה גלילה עם העכבר,
      במידה ויש השתדלו כי תהיה מינימלית ככל הניתן.

      עוד מספר טיפים עבור עיצוב דף נחיתה

      המחשה – תמונות וסרטוני וידאו מעבירים את המסר טוב יותר במרבית המקרים,
      לכן אל תהססו לשלב כמה מהם בבניית דף נחיתה כדי להעשיר אותו.

      המלצות – תמיד טוב שיש. הן עוזרות לרוב לשפר את אחוז ההמרה וכמו כן ניתן לשלב כמה מהן באופן מתחלף
      כך שלא יתפסו יותר מדי מקום בבניית דף נחיתה.

      קישורים – אמנם עיצוב דף נחיתה צריך להיות קצר וממוקד אך אין כל פסול בלהוסיף מספר קישורים חיצוניים להמשך קריאה בנושא הדף.

      לקוחות מרוצים

      פרוייקטים שהוגשו

      אחוזי הצלחה

      כוסות קפה שכבר נשתו

      שווה לשמוע

      מה הלקוחות שלנו
      חושבים עלינו

      אמינים מקצוענים יודעים את העבודה יש לי אצלהם מעל 3 עסקים ולכל אחד מהם אני מקבל את שיא החשיפה! תותחי על אחד אחד שם.

      222211

      יוני כהן

      בעלי חברת שיש יוני כהן

      הגעתי לרנקום בעקבות המלצה חמה שקיבלתי, עם אתר מבולבל שהחבר'ה הקודמים השאירו לי. מיד הבינו מה צריך לעשות.

      43415124124

      ולדי ריפין

      בעלים חדר בריחה מקדש אנוביס

      רנקום קריאייטיב חברה מובילה לפרסום סיפקו עבורי אתר אינטרנט מושלם שענה לכל הצרכים, מוזמנים להכנס ולהתרשם "אינלוק מנעולנים" בגוגל.

      44214214

      דודי וקנין

      בעלים אינלוק מנעולנים

      חברה מס׳ 1 בארץ לפרסום דיגיטלי ממליצה לכל עסק בישראל לעבוד איתם.

      55325235

      ענת שקד

      בעלת חברת יח"ץ ויחסי ציבור

      אין לי ספק שהגעתי למקום הנכון לאחר המון חברות שכשלו בפעילות השוטפת מולנו, פנינו לחברת רנקום קריאייטיב וקיבלתי שירות יוצא מן הכלל.

      11115

      טוניו קזס

      בעלים חברת יהלומים

      חברת רנקום מקצועיים ביותר. צוות משרדו הכין עבורנו מיתוג מקסים! תודה.

      4332

      עו"ד סוזאנה ז'וקוב

      בעלת משרד עו"ד
      בלוג ומידע שימושי

      כל מה שלוהט
      בעולם הדיגיטל

      ללמוד פרסום דיגיטלי מהמאסטרים! מדי שבוע אנו נעדכן אתכם בכל מה שלהיט וחם בעולם הדיגיטל, האתרים והעיצוב. מוזמנים לעקוב אחרינו גם בעמוד האינסטגרם שלנו או בדף הפייסבוק. אהבתם את אחד הבלוגים שלנו? אל תשכחו ללחוץ על כפתורי השיתוף ולפרגן.
      יצירת קשר

      דברו איתנו!
      מבטיחים להיות נחמדים 🙂

      משרדי החברה מוקדי שירות ומכירה

      050-969-5044

      כתבו לנו במייל

      info@rancom.co.il

      משרדי החברה

      חלוצי התעשיה 40, חיפה

        עקבו אחרינו בסושיאל

        • חלוצי התעשיה 40, חיפה
        • 050-969-5044
        • info@rancom.co.il
        דילוג לתוכן