מיתוג עסקי
כדי להוביל על המתחרים חייבים מיתוג עסקי
מיתוג עסקי שיבדל את העסק שלכם מהמתחרים
בעולם הדיגיטלי והמתקדם של היום הצורך ב-מיתוג עסקי מקבל משמעות שונה לגמריי ממה שהיה נהוג עד היום.
לאט לאט יותר ויותר עסקים מבינים שנוכחות של השם והמותג שלהם במקומות שונים מגדילה את ההכרה בהם ומעצימה את המותג.
אחת הסיבות הבולטות לצורך במיתוג עסקי היא העובדה כי העולם הדיגיטלי הולך ותופס מקום גדול מאוד בכל עסק ועסק והופך לחלק בלתי נפרד
מהצלחתו בעולם האינטרנט והמיתוג המשתנה שאנו רואים למול עינינו. אצלנו בחברת Rancom Creative תוכלו למצוא
מעטפת כוללת של כל השירותים שעסק צריך על מנת להצליח, כלומר כניסה לתודעת הלקוח ושידור מקצועיות ורצינות מצד העסק.
אנחנו חושבים מההתחלה ועד הסוף אך ורק על הצלחת העסק שלכם באמצעות מיתוג עסקי מוצלח ונכון.
דברים נוספים שכדאי לדעת על מיתוג לעסקים:
◄ המשך קריאה > מיתוג לעסק – מיתוג שמוביל להצלחה עסקית
◄ המשך לקרוא בנושא > דף האינסטגרם של רנקום קריאייטיב
◄ ?המשך קריאה > מה זה עיצוב גרפי לעסקים
◄ המשך לקרוא בנושא > דף הפייסבוק של רנקום קריאייטיב
מיתוג עסקי? בחרו רנקום קריאייטיב
שירות מיתוג עסקי בחברתנו כולל:
עיצוב לוגו
עיצוב שקיות
עיצוב כרטיסי ביקור
עיצוב הזמנות לחתונה
עיצוב פולדרים
עיצוב חותמות
עיצוב על גבי כוסות
עיצוב מעטפות
עיצוב ברשתות החברתיות
עיצוב עפרונות
ועוד…
המיתוג העסקי בחברתנו נבדל משאר החברות מעצם העובדה כי כל השירותים ניתנים אצלנו תחת קורת גג אחת וכן קיים מענה על כל צרכי ה-מיתוג העסקי שלכם.
אנו מאמינים שכל תהליך המיתוג מתחילתו ועד סופו צריך להיות בשיתוף פעולה מלא ובריא מול הלקוח תוך הבנה של מטרותיו וצרכיו על מנת להגיע לרמה המקצועית הגבוהה ביותר ולהצלחה המקסימלית בסופו של התהליך.
תחילה אנו מקיימים שיחה ופגישה למול הלקוח עם מומחה מיתוג לעסקים מטעמנו, מבינים את הצורך שלו ויוצאים איתו יד ביד לדרך עם מטרה משותפת- הצלחת העסק שלו.
בכל תהליך ה-מיתוג העסקי אנחנו משתפים את הלקוח שלנו בכל צעד ובכל החלטה, כך שהמיתוג יתאים כמו כפפה ליד בעיני הלקוח שאנחנו נותנים לו שרות ויתאים לאופי העסק וללקוחות שלו.
זכירת המותג
שימוש בצבעים קבועים
קביעת מטרות
לוגו
מיתוג עסקי - מה עוד צריך לדעת?
רוצים להיות שונים מהמתחרים? מיתוג עסקי ומתחילים.
כמו שכבר בטח הבנתם המיתוג העסקי שלכם הוא מרכיב הכרחי כדי לבדל אתכם מהמתחרים.
הרי שבלי סממנים מבדלים אתם סה”כ עוד אחד מיני רבים בים המתחרים שסביבכם.
ככל שלמותג שלכם יהיה מיתוג עסקי הולם וחזק כך הוא יהיה זכיר, בולט, מעניין ומושך יותר וכך למעשה אתם תגרמו לו להיות מושא להערצה ולאהדה בקרב לקוחות קיימים ופוטנציאליים כאחד.
מיתוג לא מוצלח יגרום לאי התאמה בין המטרות השיווקיות, האופי והערכים של אותה חברה והדבר עלול לבלבל את הלקוחות והצרכנים עד כדי אי התעניינות מוחלטת בעסק או במוצר שלכם.
כדי ליצור מיתוג עסקי נכון צריך להבין מהו הייחודיות של אותו עסק, חברה ולמעשה לאפיין אותה.
לאחר שהבנו בדיוק מהם המרכיבים והיתרונות שלכם ניתן להתחיל במלאכת ה-מיתוג העסקי
מה כולל למעשה מיתוג עסקי?
לוגו– אולי המרכיב הכי קטן ופשוט לכאורה אך למעשה הלוגו הוא חזות כל המותג שלכם.
מיתוג מוצלח מתחיל בלוגו מנצח – כזה שיודע להעביר את כל מהות וחזון החברה בפיקטוגרפיה אחת. יש לשים לב כי הלוגו לא יטה להיות מוחצן ורעשני מדי שכן הוא כבר לא יחשב ללוגו אלא לסתם עוד ציור. שימוש נכון ומדויק בצבעים ובקווים המתאימים ייצר עבורכם לוגו שייתן קרש קפיצה ראשוני וחשוב לעסק שלכם.
חשוב לזכור כי מיתוג עסקי איננו רק לוגו אלא כולל בתוכו את עיצוב מלוא תדמית העסק.
כל פרט שקשור לעסק שלכם נושא עליו את ה-מיתוג העסקי שלכם.
קיימות אפשרויות נוספות וטובות מאד ביצירת מיתוג עסקי מנצח לחברה שלכם כגון:
כרטיסי ביקור, שקיות, פולדרים, חותמות, מעטפות ועוד.
למעשה אין גבול לעיצוב ה-מיתוג העסקי עבור העסק שלכם – לכן חשבו בגדול ובדרכים יצירתיות ומקוריות, הדבר יוכל רק להועיל עבורכם, לשמור על הייחודיות שלכם ולפרוץ גבולות בדרך להצלחה.
כי אף פעם לא מאוחר לעשות רענון למיתוג עסקי
ישנם מצבים שבהם איך לומר? המותג שלכם פשוט לא עובד ובדיוק לשם כך אנחנו כאן.
מיתוג עסקי מחדש יכול להועיל רבות לעסק מדשדש שאיבד מעוצמתו וחוזקו.
– אחת לתקופת זמן, לערוך בדק בית ולשפר את הנקודות החלשות במיתוג העסקי.
– מותג שצבר מוניטין שלילי ומעוניין בשיפורו ובמיתוג מחדש.
– כאשר מדובר במוצר ייחודי בחברה קיימת אשר מעוניינים בהפיכתו למותג בפניי עצמו.
– בשעה שנכנס לתמונה מתחרה חדש שמאיים להוביל את הענף ולנגוס בלקוחות הקיימים.
– בהנחה ולא נעשה מעולם מיתוג עסקי לעסק שלכם – זה הזמן !