עיצוב דף נחיתה
דף נחיתה עבור המראת העסק שלך
עיצוב דף נחיתה שייצור סקרנות ולא יפסיק ליצור לידים
דף נחיתה הוא הדף הראשון אליו מגיע הלקוח המתעניין.
דף זה כולל בתוכו תוכן מכירתי ועיצוב מותאם שמטרתו יצירת “לידים”,
כלומר פניות מלקוחות פוטנציאליים וחדשים שיעלו את הסיכוי להמרה ומכירה למול העסק של בעל האתר.
מסיבה ברורה ומובנת זאת חשיבותו של בניית דף נחיתה היא מאוד גדולה,
זהו הפנים של העסק שלכם למול הלקוח הפוטנציאלי וחבל שבגלל עיצוב לא תואם או איכותי הלקוח הזה “יתפספס” לכם.
המטרה אינה רק שהלקוח ייכנס אל- עיצוב דף נחיתה אלא ייצור קשר ופניות למול העסק ויגדיל את המרות העסק.
מחקרים מראים שמהרגע שגולש נכנס לאתר ישנם מספר שניות בודדות “לקנות” את סקרנותו ולהשאירו באתר
לפני שיעבור ויגלוש לאתר אחר, כאן נכנס בין היתר נושא עיצוב דף נחיתה בצורה מקצועית באופן משמעותי מאוד.
ברגע שעיצוב הדף איכותי, מזמין ומעורר סקרנות אצל הלקוח הפוטנציאלי בשילוב של תוכן איכותי וברור
הלקוח שנכנס לאתר יישאר בו הרבה יותר ממספר שניות, יתעניין בתחום האתר והסיכוי שתתבצע המרה יעלה משמעותית.
דברים נוספים שכדאי לדעת:
◄ המשך קריאה > דף נחיתה למה מומלץ להשתמש בו להשגת לידים
◄ המשך לקרוא בנושא > דף האינסטגרם של רנקום קריאייטיב
◄ המשך קריאה > עיצוב גרפי לעסקים בעידן המודרני
◄ המשך לקרוא בנושא > דף הפייסבוק של רנקום קריאייטיב
עיצוב דף נחיתה עושים רק ברנקום קריאייטיב
אצלנו בRancom Creative אנחנו מאמינים מאוד שעיצוב דף נחיתה צריך להיות מותאם לכל עסק ועסק על פי הרוח שלו, האופי שלו, בשפה אחידה ובצבעים מתאימים אשר יעניקו את הרושם שהוא רוצה שהלקוחות יקבלו ממנו ועליו. עיצוב דף נחיתה היא עבודה אשר מצריכה מחשבה מוקדמת, תכנון, הוצאה לפועל ומקצועיות גבוהה מאוד, את כל זה תוכלו למצוא ב Rancom Creative. אנחנו נלווה אתכם מהמחשבה הראשונית על בניית דף נחיתה, דרך השפה האחידה שתדבר אל הלקוחות שלכם ועד מוצר מוגמר של בניית דף נחיתה ברמה הגבוהה ביותר.
קישורים למידע נוסף
שימוש בתמונות
משיכת תשומת לב
התאמה למובייל
העברת מסר ברור
A/B טסטינג
מה עוד צריך לדעת על עיצוב דף נחיתה?
למה בעצם צריך עיצוב דף נחיתה?
*בניית דף נחיתה הוא קצר ומסקרן ולרוב יציג לגולש מוצר או שירות ספציפי.
הדבר נחוץ בעידן הדיגיטלי בו לגולשים אין סבלנות יתרה לקרוא הרבה ובייחוד כאשר מדובר בתוכן פרסומי מסוג כזה או אחר.
*עיצוב דף נחיתה יהיה לרוב מזמין מאד ויכלול אלמנטים גרפיים שונים שיעודדו הנעה לפעולה ויתמכו בהצעה השיווקית כמו- טופס השארת פרטים, הרשמה לרשימת תפוצה, כפתורי רכישה ועוד.
עיצוב דף נחיתה מביא ליצירת רושם ראשוני גבוה עם הלקוח הפוטנציאלי וכך נראות בהמשך איכות הפניות שמגיעות דרך פלטפורמה זו.
סיבות נוספות לעיצוב דף נחיתה
*עיצוב דף נחיתה הוא למעשה אחד המרכיבים במסע פרסום מפולח קהל יעד וככזה ניתן להיות בו חופשיים יותר מבחינה עיצובית ולצאת מהמסגרת הכללית של האתר אליו הוא משתייך.
*באמצעות קידום ממומן, עיצוב דף נחיתה מופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל כך שניתן למקסם את הרווח הפוטנציאלי מהשקעה כלכלית בפרסום.
*בניית דף נחיתה יכול להותיר רושם של אמון במותג ע”י הוספת לוגואים או אסמכתא כלשהי של חברות גדולות המשתייכות בדרך כזו או אחרת למוצר/חברה.
דגשים שיוכלו להועיל לכם בעיצוב דף נחיתה
תוכן קצר וקולע – בניית דף נחיתה בשונה ממאמר בתוך אתר צריך להיות תמציתי ככל הניתן,
לכן רצוי שדף הנחיתה יעביר את המסר בכמה שפחות מילים ובכמה שפחות ‘גושי’ טקסט.
התאמה למובייל – הכל היום מתבצע דרך המובייל כך שהתאמה למכשיר הנייד היא בגדר חובה בכל הנוגע לעיצוב דף נחיתה
הכולל בין השאר מספר טלפון רספונסיבי.
גלילה מינימלית – רצוי שכל המידע יהיה מוצג על גביי עיצוב דף נחיתה אחד בלבד כך שלא תהיה גלילה עם העכבר,
במידה ויש השתדלו כי תהיה מינימלית ככל הניתן.
עוד מספר טיפים עבור עיצוב דף נחיתה
המחשה – תמונות וסרטוני וידאו מעבירים את המסר טוב יותר במרבית המקרים,
לכן אל תהססו לשלב כמה מהם בבניית דף נחיתה כדי להעשיר אותו.
המלצות – תמיד טוב שיש. הן עוזרות לרוב לשפר את אחוז ההמרה וכמו כן ניתן לשלב כמה מהן באופן מתחלף
כך שלא יתפסו יותר מדי מקום בבניית דף נחיתה.
קישורים – אמנם עיצוב דף נחיתה צריך להיות קצר וממוקד אך אין כל פסול בלהוסיף מספר קישורים חיצוניים להמשך קריאה בנושא הדף.