עיצוב כרטיסי ביקור
מפה זה כבר בידיים שלכם
עיצוב כרטיסי ביקור - שער הכניסה שלך לעולם הגדול
הרבה בעלי עסקים ובעלי חברות נוטים להמעיט בערכם של כרטיסי ביקור מהסיבה שאינם מודעים לחשיבותם.
בעולם העסקים, אנו רוצים לקדם את עצמנו תמיד צעד אחד קדימה בכל הזדמנות.
כל עסק או אדם פרטי שנותן שירות צריך לשדר רצינות, מקצועיות ותודעה שירותית גבוהה.
כרטיסי ביקור הינם כלי מרכזי וכלי מפתח חשוב מאוד בהצגת העסק אל מול הלקוח.
לכרטיסי ביקור יש חלק גדול ומרכזי בייצוג העסק שלך.
חשיבות עיצוב כרטיס ביקור לעסק ויתרונות:
מעביר את תועלת העסק לתודעת הלקוח.
מתמצת ללקוח את הדברים החשובים של העסק.
מגדיל את הסיכוי שהלקוח יחזור אליכם שוב.
ממתג אתכם בצורה ייחודית להבדיל מהמתחרים.
דברים נוספים שכדאי לדעת על עיצוב כרטיסי ביקור:
◄ המשך קריאה > כמה עולה לעצב כרטיסי ביקור כולל הדפסה
◄ המשך לקרוא בנושא > דף האינסטגרם של רנקום קריאייטיב
◄ המשך קריאה > מיתוג לעסק – מיתוג שמוביל להצלחה עסקית
◄ המשך לקרוא בנושא > דף הפייסבוק של רנקום קריאייטיב
בחרו רנקום קריאייטיב לעיצוב כרטיסי ביקור
עיצוב כרטיסי ביקור בהתאם לאופי וצרכי העסק הוא דבר שמצריך מחשבה מקדימה,תכנון והוצאה לפועל וכאן אנחנו ב Rancom Creative נכנסים לתמונה. כרטיסי ביקור הוא תחום שאנחנו חולשים עליו ומתמקצעים בו מזה כ-10 שנים שבמהלכן הוצאנו מאות לקוחות מרוצים על הצד הטוב ביותר. אצלנו אתם תקבלו ליווי מההתחלה ועד היצירה-יצירה ועיצוב כרטיסי ביקור ברמה הגבוהה ביותר בשוק היום. בחברתנו המעצבים הטובים ביותר,עם ניסיון רב מאוד יעבדו על עיצוב כרטיסי הביקור שלכם וימקסמו את אותו כך שאתם תהיו מרוצים על הצד הטוב ביותר ותקבלו כרטיס ביקור שירשים את הלקוח שלכם.
שימוש בגופן הנכון
לגופן הטקסט יש משמעות רבה לדרך שבה נתפסת חברה/מותג כלפיי חוץ ולרושם שהוא מותיר אחריו.
איכות הנייר
ככלל נייר איכותי וקשיח ישמר יותר טוב לאורך זמן ויישמר אצל לקוחותיכם להרבה שנים נוספות.
צבע
צבע כרטיס הביקור צריך להתאים לקהל היעד אליו פונה החברה, לשדר את משמעות החברה ואת אמירתה.
מקום ליצירתיות
עיצוב כרטיס ביקור צריך להיות ייחודי כך שלא יהיה מקום לספק באשר לזהות החברה או האדם העומדים מאחוריו.
כרטיסים יצירתיים הכוללים שימוש בטקסטורות מעניינות, פינות מעוגלות או הבלטה של לוגו החברה יצרו זכירה חזקה יותר בקרב קהל הלקוחות.
פרטי התקשרות
ריכוז מדויק ומיטבי של פרטי העסק שלכם בכרטיס הביקור (הכוללים מספר טלפון של המשרד וטלפון נייד, פקס, מייל, אתר וכתובת בית העסק)
יצור חוויה נעימה וידידותית ללקוח מהצד השני כאשר ירצה ליצור עמכם קשר בעתיד.
רצינות
מסירת כרטיס ביקור מעוצב ללקוח גורמת לו להבין כי מדובר באדם או בעסק רציני שמכבד את עצמו ואת לקוחותיו.
עיצוב כרטיס ביקור איכותי ומרשים יוצר תדמית של מותג רציני ומוביל.
מה עוד צריך לדעת על עיצוב כרטיסי ביקור?
אל תתפשרו על הסעיפים הבאים בעיצוב כרטיסי ביקור
צבע: עיצוב כרטיס ביקור מתחיל ונגמר בצבעו של הכרטיס. צבע מעיד רבות על האדם או החברה העומדת מאחורי כרטיס הביקור.
צבע עיצוב כרטיסי ביקור צריך להתאים לקהל היעד אליו פונה החברה, לשדר את משמעות החברה ואת אמירתה (סולידי ובטוח, קליל ושמח וכו’).
נייר: עיצוב כרטיסי הביקור צריך לכלול שימוש בנייר איכותי ועמיד שכן גם למרכיב זה חשיבות לא קטנה בתדמיתה של החברה וברושם שהיא מותירה על לקוחותיה.
אל תתפשרו גם עליהם
ייחוד: אולי המרכיב שאחראי יותר מכל על נושא המיתוג העסקי של החברה.
כרטיס ביקור צריך להיות ייחודי כך שלא יהיה מקום לספק באשר לזהות החברה או האדם העומדים מאחוריו.
עיצוב כרטיסי ביקור בצורה ייחודית- טקסטורות מעניינות, פינות מעוגלות, הבלטה של לוגו החברה יצרו זכירה חזקה יותר בקרב הלקוחות שלכם.
כתב: שימוש בגופן הנכון והמדויק, כזה שיהיה מעוצב ויחד עם זאת גם קל לקריאה ויעביר את המסר לגביי זהות החברה שלכם
הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל הנוגע ל- עיצוב כרטיסי ביקור.
שלא תגידו שלא דואגים לכם
או במילים פשוטות – מה כדאי לעשות כדי ש- עיצוב כרטיסי ביקור שהשקעתם עליו זמן, מחשבה וכמובן גם כסף
באמת ישמש את לקוחותיכם ויועיל בסופו של יום לחברה אותה אתם מנהלים.
אל תחסירו אף פריט מידע חשוב: בעידן של היום כאשר אנחנו מוקפים בהמון מידע סביבנו –
ריכוז מדויק של פרטי העסק שלכם בכרטיס הביקור (הכוללים מספר טלפון וסלולר, פקס, מייל, אתר וכתובת בית העסק) יצור חוויה נעימה ללקוח מהצד השני.
ציינו את שירותיכם במשפט או שניים: אמנם פרט שנשמע מובן מאליו אך רבים אינם מקפידים על ביצועו.
לא לשכוח לוגו: כראוי לסמל המייצג את החברה שלכם – עליו להופיע גם על עיצוב כרטיסי ביקור שיצרתם.
לא שכחנו, הנה עוד 3 טיפים עבור עיצוב כרטיסי ביקור
חשבו על השוק הבינלאומי: בהנחה ואתם חברה שעובדת עם לקוחות ו/או ספקים מחו”ל – צרו לעצמכם עיצוב כרטיסי ביקור דו צדדי כאשר צד אחד יהיה בעברית והצד השני באנגלית.
יצירתיות היא שם המשחק: חשבו על גימיק מקורי הקשור לתחום העסק שלכם ויכול ליצור עניין אצל הלקוח.
תנו למקצוענים לעשות את העבודה: כאשר העבודה תבוצע ע”י איש מקצוע מהשורה הראשונה שמבין בכל רזי תחום עיצוב כרטיסי הביקור, אתם מיד תרגישו בהבדל כאשר תושיטו את הכרטיס ללקוחותיכם.
למה צריך את זה בשורה התחתונה?
כרטיס ביקור כולל מגוון יתרונות מעבר להיותו כרטיס זמין שניתן להציגו בכל עת ללקוחות ועסקים:
– “שבירת קרח” באירועים שונים וכאשר אתם מעוניינים להותיר רושם חיובי על הסובבים אתכם.
– עיצוב כרטיסי ביקור תורמים ליצירת שיחה קלילה וזורמת על תחום עיסוקכם כך שלא תאלצו לשבור את הראש משפטי פתיחה מתוחכמים.
– ריבוי הפרטים הכלולים הכרטיס הביקור שלכם (מספר טלפון, כתובת מייל, אתר אינטרנט וכו’) יגדילו את סיכויי ההתקשרות עמכם בעתיד.
או במילים אחרות מה נותן עיצוב כרטיסי ביקור
דמיינו סיטואציה: נכנסתם לעסק, הייתם מרוצים מהשירות והמוכר נתן לכם כרטיס ביקור מעוצב יפה שמתמצת את כל פרטי העסק הרלוונטיים – סבירות גבוהה יותר שתיצרו קשר עם העסק במידה ותצטרכו שוב את השירות שהוא מציע ולא תשכחו את מספר הטלפון ואת שם העסק בעולם המהיר ועמוס המידע שיש היום, מכיוון שכרטיס הביקור תמיד יהיה אצלכם ויעמוד לרשותכם במידה ותצטרכו את שירות העסק. מדוגמא זו אנו מבינים שעיצוב כרטיסי ביקור הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק ואדם פרטי אשר נותנים שירות. כרטיס ביקור הוא אמנם קטן ואינו מכיל הרבה מלל אך מכיל בדיוק את הפרטים שהלקוח צריך, זו הסיבה שהחשיבות שלו היא מאד גדולה.