עיצוב רול אפ
לא חשוב היכן תציבו אותו - הוא כבר יעשה את העבודה
עיצוב רול אפ - כלי פרסומי שאי אפשר להתעלם ממנו
רול אפ בכלל ורול אפים מעוצבים בפרט הם חלק בלתי נפרד מתדמיתו, שיווקו והצלחתו של עסק. אם בעבר התחום הזה היה דיי מקרטע ולא ראו בו חשיבות גדולה, בעולם הדיגיטלי ומלא המסרים של היום עיצוב רול אפ תופס חלק משמעותי מאוד בהצלחתו של כל עסק ועסק. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שעל מנת לחזק את התדמית שלהם והנוכחות הפיזית של העסק שלהם בעיני הלקוח עליהם לדאוג ל- עיצוב רול אפ איכותי אשר יעביר אל הלקוח את המסר שברצונם להעביר. החברות הגדולות והבינלאומיות כבר הבינו זאת מזמן, לכל תערוכה, השקה של מוצר חדש או לחזית של עסק יש עיצוב רול אפ שמסקרן את עיניי הלקוח ותוכן איכותי, רלוונטי וממוקד של העסק, כזה שיגרום ללקוח להבין את השירות והעיסוק של העסק וייכנס לו לתודעה. אז אם החברות הגדולות הבינו זאת מזמן וממשיכות להשקיע ברולאפים ובעיצוב רול אפ איכותי, אנחנו מבינים שזה דבר חיוני ונחוץ לכל עסק, גדול וקטן כאחד.
דברים נוספים שכדאי לדעת:
◄ המשך קריאה > מה זה עיצוב גרפי לעסקים
◄ המשך לקרוא בנושא > דף האינסטגרם של רנקום קריאייטיב
◄ המשך קריאה > מיתוג לעסק – מיתוג שמוביל להצלחה עסקית
◄ המשך לקרוא בנושא > דף הפייסבוק של רנקום קריאייטיב
בחרו רנקום קריאייטיב לעיצוב רול אפ
רוצים גם עיצוב רול אפ ייחודי?
חברת Rancom Creative מספקת לכלל לקוחותיה, בין כל שאר המעטפת של השירותים הדיגיטליים והחזותיים גם עיצוב רול אפ על הצד הטוב ביותר וברמה הגבוהה ביותר הנהוגה היום בשוק.
מבחינתנו, תדמיתו של העסק היא בראש מעיינינו בחשיבותו, דבר שבא לידי ביטוי בכך שמרגע שהלקוח מתעניין ב- עיצוב רול אפ לעסק אנחנו עושים סיעור מוחות יחד עם המעצבים והגרפיקאים שלנו, מומחים אשר למדו והתמקצעו במכללות הטובות ביותר בארץ ובעולם ורואים למול עינינו רק מטרה אחת- לקחת את תדמית העסק כמה צעדים קדימה. אנו נדאג ש- עיצוב רול אפ לא רק יהיה ברמה האיכותית ביותר מבחינה חזותית אלא גם בצורה כזאת שתדבר אל הלקוח בשפה של העסק, ברוח העסק ובצבעים אחידים אשר יעבירו אל הלקוח את המסר.
הבלטת המותג שלכם
יחסי עלות - תועלת נהדרים
תמציתי ונוח לקריאה
צבעוני ומושך
ניידות
שימוש חוזר
מה עוד צריך לדעת על עיצוב רול אפ?
עיצוב רול אפ הוא מוצר פרסומי נהדר מכמה סיבות:
– כלי נהדר ופופולרי לצורך קידום מכירות.
– פשוט ויעיל לפרסום בכנסים, אירועים תערוכות ואף בכניסה לעסק שלך.
– עיצוב רולאפ נוח לשימוש היות והוא נייד, ניתן לקיפול בקלות ובמהירות.
– מותיר רושם נהדר בעקבות עיצובו וגודלו.
– עיצוב רולאפ אינו יקר ובעל תמורה טובה מאד ביחס להשקעה.
רול אפ איכותי הוא כזה שמשלב בין עיצוב גרפי מעולה לבין כתיבה שיווקית מדויקת ואפקטיבית.
הציגו את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר
כדי להשיג את מטרתו, עיצוב רולאפ צריך להיות כתוב בצורה שיווקית טובה, כלומר:
– כותרת גדולה ומסקרנת, כזו שתגרום לאנשים לעצור רגע ולהבין מהו המוצר/השירות המדובר.
– עיצוב רולאפ צריך להיות בשפה פשוטה ובהירה ולא בשפה טכנית מורכבת או מושגים מפוצצים מעולם התוכן של המוצר/השירות שלכם.
– קריאה לפעולה – על עיצוב רולאפ לגרום בסופו של דבר לאדם שצופה בו לפעולה כלשהי, לדוגמא:
“הירשמו עכשיו” , “חייגו למספר..”, “מהרו מספר המקומות מוגבל” וכו’.
לכן קריאה לפעולה על גביי עיצוב רולאפ היא דבר הכרחי.
– דברו בגובה העיניים. אם יש משהו שצרכנים לא אוהבים זה דיבור ‘מעליהם’, לכן הקפידו שהניסוח המופיע ב- עיצוב רול אפ יהיה מכוון ללקוח כפנייה ישירה כלומר איך המוצר/השירות עונה על צרכי הלקוח.
עיצוב רול אפ שלא יבייש אתכם
פשטות: “מרוב דובים לא רואים יער” – אם תעמיסו על עיצוב רולאפ עוד ועוד רעיונות
העוברים ושבים לא ידעו במה להתמקד וכך תפספסו את המטרה לשמה נועד הרול אפ.
טקסט תמציתי ונוח לקריאה: זכרו ש- עיצוב רולאפ צריך להיות כמה שיותר ברור לעייני הלקוחות,
לכן על הטקסט המוצג להיות מובן ונוח לקריאה ומאורגן בצורה כזו שלא תגרום לבלגן בעייני המתבונן.
שימוש במבצעים והצעות אטרקטיביות: עיצוב רולאפ הכולל בתוכו הצעות מפתות מצד העסק,
יצליח פעמים רבות לקלוע למטרתו, לגרוף הכנסות רבות ולצבור קהל לקוחות חדש.
מידע חשוב בגובה העיניים: לא סתם נאמר “דבר בגובה העיניים” – עיצוב רולאפ צריך להכיל את הפרטים העיקריים שבהם אתם מעוניינים שיתמקדו הלקוחות צריכים להופיע ישירות מולם כאשר הם מביטים ברול אפ שלכם.
רול אפ שישאיר את הנוכחים עם הלשון בחוץ
צבעוניות במידה: אמנם עיצוב רולאפ הוא בד”כ בולט ומושך אך השתדלו להימנע מצבעוניות יתר שתגרום לרול אפ שלכם להפוך ממוצר פרסומי יעיל לקרקס. מעבר לכך הקפידו כי הרול אפ יכיל את הצבעים המצויים בלוגו החברה ובאתר שלכם כדי ליצור קו אחיד.
תמונות ברזולוציה גבוהה: אין מקום להתפשרות, אם אתם מעוניינים ב- עיצוב רולאפ שיראה מקצועי ומלוטש בחרו בתמונות בעלות רזולוציה גבוהה ומתאימה למידות הרול אפ ולא בתמונות באיכות ירודה שיראו מפוקסלות.
שימוש בקוד QR: היום כשאנו בעידן הדיגיטלי שילוב קוד QR ב- עיצוב רולאפ (אותו ניתן לפתוח ע”י הסמארטפון)
הוא כבר לא דבר מורכב עבורכם ובוודאי שלא בעבור הלקוח שאמור להיכנס למידע נוסף ע”י סריקת הקוד.