קידום בפייסבוק
קידום בפייסבוק - המילה האחרונה בעידן הדיגיטלי
קידום בפייסבוק - חשיפת העסק ברמה שטרם הכרתם
כמו שכולנו יודעים בשנים האחרונות הרשתות החברתיות הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו ,
מהעיסוק היומיומי שלנו ובעצם מרבית מהדברים שאנחנו צורכים שמים לב אליהם ונחשפים אליהם ראינו ופגשנו ברשתות אלו.
מסיבה ברורה זו יותר ויותר בעלי עסקים אשר רוצים להגדיל את החשיפה של העסק שלהם והמותג שלהם מבינים שלשם כך יש צורך בקידום בפייסבוק.
קידום בפייסבוק וברשתות החברתיות בכלל (יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר, גוגל+ , לינקדאין ועוד)
גורם לכך שהנכס האינטרנטי שברשותכם ברשתות השונות ישרת אתכם ויהווה
כר פורה להעלאת המודעות בקרב הגולשים השונים ויגדיל את החשיפה של העסק שלכם והמודעות אליו.
דברים נוספים שכדאי לדעת:
◄ המשך קריאה > בואו נעשה לזה סוף, קידום העסק בפייסבוק או באינסטגרם?
◄ המשך לקרוא בנושא > דף האינסטגרם של רנקום קריאייטיב
◄ המשך קריאה > לייקים לפייסבוק ואיך ניתן להשיג כמות עצומה?
◄ המשך לקרוא בנושא > דף הפייסבוק של רנקום קריאייטיב
אפשרויות קידום בפייסבוק
ישנם כמה אפשרויות לקידום בפייסבוק:
קידום אורגני
קידום ממומן
קידום בפייסבוק באופן אורגני כולל בתוכו הכנת פעילות עבודה מפורטת שמצריכה מחשבה, מציאת קבוצות רלוונטיות בעלות נושא משותף עם העסק שלכם
ופרסום בהן כך שהחשיפה אל העסק תגדל בקרב גולשים פוטנציאליים שרק מחכים למידע בתחום הספציפי של הקבוצה.
בקבוצות אלו חשוב לפרסם במידה הרצויה על מנת לגרות את קהל היעד ולא להתיש אותו.
פייסבוק היא הפלטפורמה שהצליחה לנתח בצורה הטובה ביותר את קהל היעד, בצורה כזאת שכיום כבר אפשר להגיע לגולשים המתעניינים בתחום מסויים בצורה ישירה מאוד דרך פרסום זה.
קידום ממומן, כלומר קידום בפייסבוק בתשלום הוא קידום פוסטים על פי קהל יעד רלוונטי-תחום גילאים, תחומי עניין ועוד.
בקידום ממומן בפייסבוק ישנן אפשרויות שונות להעלאת פוסט:
פוסט שמטרתו יצירת מעורבות
פוסט שמטרתו תפוצה גבוהה
פוסט שהוא סרטון
מספר תמונות שאפשר לגלול (קרוסלה)
ועוד..
קידום בפייסבוק עושים רק ברנקום קריאייטיב
בRancom Creative ,עם ניסיון של של 10 שנים בקידום בפייסבוק ויצירת אלפי קמפיינים שהגדילו את החשיפה, קידמו את עסקי הלקוחות העסקיים והפרטיים שלנו מאוד
והוציאו אותם מרוצים על הצד הטוב ביותר אנחנו מוכנים לצאת איתכם לדרך.
בחברתנו תוכלו למצוא את מיטב המומחים אשר למדו והתמקצעו במכללות הנחשבות ביותר בארץ ובעולם אשר ילוו אתכם לאורך כל התהליך עד ההצלחה.
ניהול הדף ברמה יומית
מסיבה זאת, חברת רנקום קריאייטיב תדאג לנהל את הדף העסקי על בסיס יום יומי: שיתוף של הפוסטים בקבוצות רלוונטיות, תגובות ללקוחות בהודעות או בפוסטים, מעקב אחר קמפיינים ממומנים ועוד..
תוכן ייחודי לשפה המיתוגית שלכם
תפוצה לעשרות אלפי לקוחות מדי שבוע
צוות מקצועי שעומד תמיד מאחוריכם
קישור לפרופיל האינסטגרם העסקי
ניהול קמפיינים ממומנים
מה עוד צריך לדעת על קידום בפייסבוק?
קידום בפייסבוק יעניק לכם את מיטב הכלים להצלחת העסק שלכם
קהילה ענקית של משתמשים בישראל.
קידום בפייסבוק, פרסום בפייסבוק קל ונוח לתפעול.
חיזוק תדמית העסק שלכם.
קידום בפייסבוק לדף עסקי מקודם טוב בתוצאות חיפוש בגוגל (תחת ביטוי שם העסק).
אפשרות לקשר ישיר עם לקוחות ב- פרסום בפייסבוק ע״י צ׳אט דף הפייסבוק
ויראלי – קידום בפייסבוק חושף תוכן לאלפי אנשים וע”י שיתופי גולשים וכך נעשה ויראלי.
מחיר קידום בפייסבוק נמוך ביחס לשאר שטחי הפרסום במדיה הדיגיטלית.
פרסום בפייסבוק כולל פילוח קהל יעד באופן ממוקד עפ”י גיל, מין, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד.
ב- קידום בפייסבוק ישנה אפשרות לצפות בדוחות ביצועים ולקבל מעקב אנליטי.
רימרקטינג (מודעה רודפת) לאנשים שביקרו באתר שלך וחיפשו מוצר או שירות הקיים אצלך בעמוד ע”י פרסום בפייסבוק.
היתרון הענק שיש לפלטפורמת הפרסום של פייסבוק
קידום בפייסבוק מתחיל בפילוח גיל, מין ומקום מגורים אבל במידה ורוצים להגיע לקהל יעד מפולח עוד יותר כדאי לפנות גם לתחומי העניין הרלוונטיים לקהל היעד.
כדי לבנות מותג חזק במדיה החברתית – דף עסקי הוא בגדר חובה
ב- פרסום בפייסבוק צריך לשים את עיקר הדגש על תוכן שיווקי נכון ואפקטיבי, פרטים ליצירת קשר, ציון אודות קצר שייתן רקע על החברה יוצר ומושך קהל רלוונטי ב- קידום בפייסבוק, אך חשוב לא פחות הוא הפן העיצובי של העמוד. קידום בפייסבוק ע”י תמונת פרופיל מוצלחת בשילוב תמונת קאבר רלוונטית שמתקשרות לעסק ימשכו את קהל היעד. בפרסום בפייסבוק יש לשים דגש על נושא הרלוונטיות ומצבים אקטואליים משתנים כדי למקסם את הדף העסקי אף יותר.
יצירת קשר עם הלקוחות היא חזית הכל
בקידום בפייסבוק חשוב להיות בקשר עם הקהל שנמצא בעמוד שלכם ע”י שימוש בתגובות ובלייקים. כמו כן ב- פרסום בפייסבוק חשוב למתג את העמוד העסקי שלכם כגוף אנושי שמבין את צרכי לקוחותיו. הוסיפו מדי פעם עדכונים על מבצעים ותחרויות ב- קידום בפייסבוק שימשכו קהל חדש ושימרו על קהל קיים. עדכונים על בסיס שוטף יגרמו לעמוד העסקי שלכם להיות פעיל ול- פרסום בפייסבוק להיות אפקטיבי.
שעת הפרסום והתזמון חשובים לא פחות מהפוסט עצמו
לכל עסק קהל היעד שלו ויש לשים דגש רב על שעות הפעילות הכי אפקטיביות של אותו קהל יעד. פרסום בפייסבוק יהיה יעיל ברגע שתבינו מתי קהל היעד שלכם הכי פעיל באתר וניתן לפרסם את המוצר או השירות שלכם. הקפידו שלא לפרסם בשעת השיא אלא בסמוך לה אחרת ה- קידום בפייסבוק שלכם יתערבב עם יתר המודעות הפרסומיות האחרות ותיעלם כל האפקטיביות של פרסום בפייסבוק.
שימו דגש על תוכן ויזואלי
– כיום אנשים גולשים ללא הפסקה באינטרנט וברשתות החברתיות ומאבדים עניין במהירות. כאשר לקוח גולש בפייסבוק הוא מדפדף עד שהוא רואה משהו מעניין עבורו ולכן תמונה או וידאו הם בגדר חובה בקידום בפייסבוק לדף העסקי. הקפדה על תמונה + תוכן קצר וקולע יבלטו במיוחד בגלישה במובייל בקידום בפייסבוק.
כי הם תמיד עוזרים ליצור מעורבות יותר גבוהה
ב- פרסום בפייסבוק – טרנדים ברשת תמיד עובדים לטובת עסק, כאשר ישנו באזז סביב טרנד חדש שמסתובב ברשת כדאי לנסות לקשר אותו בצורה המתאימה ביותר בדף העסקי של החברה. קידום בפייסבוק בדרך זו מראה לעוקבים שאתם תמיד מעודכנים בכל מה שחם.
השתמשו בתקציב ריאלי אך אל תתפרעו
בפרסום בפייסבוק – ניתן להשתמש בקידום ממומן בפייסבוק ולפרסם בלי סוף, אך לפני הכל בקידום בפייסבוק חשוב להבין מהן ההגדרות והיעדים, כמה אתם מוכנים להשקיע, בכמה זמן ומהי המטרה הסופית של הפרסום בפייסבוק. מודעות איכותיות שמכוונות לקהל יעד מרכזי הינה הדרך הטובה והאפקטיבית ביותר להשתמש בתקציב ל- פרסום בפייסבוק.