איך מפרסמים בגוגל עם חברה מקצועית ואמינה לקידום אתרים?

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      איך מפרסמים בגוגל

      החלטתם לקחת את העסק שלכם צעד קדימה כדי לראות תוצאות מיטביות וכעת אתם עוסקים בשאלת השאלות “איך מפרסמים בגוגל”.
      במאמר הבא ניגע במספר נקודות חשובות שיעזרו לכם להבין איך מפרסמים בגוגל,
      אילו שיטות פרסום קיימות כיום בגוגל ומהי השיטה המומלצת ביותר עבורכם.

      רוצים לראות תוצאות לטווח הקרוב או הרחוק?

      איך מפרסמים בגוגלתוצאות מידיות באמצעות קידום ממומן בגוגל Ads

      כאשר מתעניינים בשאלה “איך מפרסמים בגוגל” הדבר הראשון שחשוב להבין הוא האם אתם רוצים לקבל תוצאות מידיות
      או שדווקא השקעה לטווח הרחוק היא מה שמדבר אליכם. ההסבר הוא די פשוט – קידום ממומן בגוגל Ads זוהי למעשה האפשרות
      עבור מי מבניכם שמעוניין לראות תוצאות מידיות – פניות, מכירות וכד’. שיטה זו מכונה “PPC” כלומר Pay Per Click
      – תשלום עבור הקלקה. משמעות הדבר הוא כי התשלום על המודעה שלכם בגוגל יתבצע רק לאחר שהתבצעה הקלקה על המודעה ע”י גולש.
      היתרון הגדול באמצעות שיטה זו הוא כי דף הנחיתה/האתר שלכם מופיע כל העת במקומות הראשונים בגוגל, כך שלמעשה
      אתם נהנים מחשיפה מיטבית בעת חיפוש מילות המפתח בהן אתם מקודמים וכמובן המרת הקליקים הללו ללידים או מכירות.
      החיסרון המרכזי בצורת פרסום זו היא כי אתם משלמים לגוגל עבור הצגת המודעה שלכם וכמובן עבור ההקלקה על גביה.

      תוצאות לטווח הרחוק באמצעות קידום אורגני בגוגל SEOאיך מפרסמים בגוגל

      צורת קידום נוספת בגוגל אך שונה במהותה לחלוטין היא למעשה קידום אורגני SEO – Search Engine Optimization.
      בעברית פשוטה – מדובר בקידום שעיקרו הוא ביצוע שיפורים תמידיים באתר האינטרנט שלכם
      וזאת על מנת ליהנות מדירוג גבוה במנוע החיפוש של גוגל. להבדיל מהשאלה איך מפרסמים בגוגל ממומן PPC, היתרון המרכזי בשיטה זו הוא
      כי אינכם משלמים לגוגל דבר על מנת להיכנס לדירוג בתוצאות החיפוש ובחלוף הזמן, כאשר האתר שלכם כבר מדורג בעמוד הראשון
      תחת מרבית מילות המפתח בהן אתם מקודמים אתם נהנים מתנועת גולשים גבוהה שכתוצאה ממנה
      ניתן להשיג מטרות כגון השגת לידים והשארת פרטים, הרשמה לניוזלטר, רכישות ועוד. מנגד החיסרון
      הוא בעצם העבודה הנדרשת על גביי האתר בין היתר הדבר כולל: כתיבת תוכן רלוונטי (עפ”י מחקר מילות מפתח מקיף)
      אותו גוגל סורקת באופן קבוע, בניית קישורים חיצוניים על ידי שיתוף פעולה עם קולגות בתחום ה- SEO, יצירת אתר נוח לשימוש, נגיש,
      רספונסיבי ובעל חווית משתמש גבוהה במיוחד ועוד מגוון פרמטרים נוספים.

      ב-2 השיטות המרכזיות שתיארנו כעת חשובה למדי עבודת מקדם מקצועי שמכיר את כל הכלים הדרושים, טכניקות העבודה
      והניסיון בקידום מגוון סוגי אתרים ודפי נחיתה (במידה ומדובר בקידום ממומן).

      בחירת מילות מפתח רלוונטיותאיך מפרסמים בגוגל? בוחרים במילות המפתח הרלוונטיות

      נכון, יש לא מעט שוני בין השיטות שתיארנו כעת אך כאשר הנכם מעוניינים לדעת איך מפרסמים בגוגל, אחד המרכיבים המרכזיים והראשונים ביותר
      הוא בחירת מילות המפתח בהן תרצו לקדם את האתר שלכם. מילת מפתח היא הביטוי אותו מקדמים ודרך חיפוש אותו ביטוי יכול הגולש להיחשף לאתר שלכם
      ולבצע מגוון פעולות באתר. רמת התחרותיות של מילת מפתח ספציפית תשפיע בשתי השיטות: בשיטת הקידום הממומן תשפיע זו על התשלום לקליק
      אותו תדרוש מכם גוגל עבור העלאת הקמפיין – ככל שרמת התחרותיות גבוהה יותר כך התשלום לקליק יהיה גבוה יותר בהתאם. בשיטת הקידום האורגני,
      רמת התחרותיות תשפיע רבות על משך הזמן שיידרש לטובת קידום אותה מילה ומציאתה בעמוד הראשון.

      איך מפרסמים בגוגל ממומן – מספר אפשרויות:מודעות תצוגה בגוגל

      בחרתם ללכת על קידום ממומן בגוגל – חשוב שתכירו את סוגי הקמפיינים האפשריים הקיימים בגוגל מלבד קמפיין PPC במנוע החיפוש של גוגל.
      קמפיין מדיה (GDN) – אחד מסוגי הקמפיינים הפופולאריים ביותר בגוגל המאפשר העלאת מודעות תצוגה הניתנות לצפייה במגוון אתרים מרכזיים
      עפ”י פילוח קהל היעד שלכם. קמפיין קניות – בהנחה ואתם מוכרים מוצרים קיימת אפשרות להעלאת קמפיין המציג את המוצר ופרטים אודותיו כך
      שהקלקה על גביי מוצר זה מבטיחה כניסה מלקוחות בעלי כוונת רכישה גבוהה יותר.

      איך מפרסמים בגוגלסוגי קמפיינים נוספים בגוגל

      קמפיין וידאו בפלטפורמת יוטיוב – תמיד רציתם לדעתם איך מפרסמים בגוגל סרטוני וידאו למיניהם?
      בוודאי יצא לכם להיתקל לא פעם במודעות המופיעות לפני שיר שברצונכם לנגן ביוטיוב –
      חלקן פרסומות באורך 5 שניות וחלקן ארוכות יותר ומאפשרות דילוג לאחר 5 שניות. כך או כך מדובר באפשרות מצוינת המעניקה למפרסמים חשיפה עצומה.
      קמפיין רימרקטינג – אסטרטגיית פרסום המאפשרת מעקב אחר גולשים שכבר ביקרו באתר שלכם אך לא ביצעו את הפעולה בה אתם מעוניינים
      (כגון: רכישה, השארת פרטים, הרשמה) ולמעשה מיועדת להציע פרסומת המותאמת לאנשים מסוג זה על מנת להשיב אותם לאתר להמשך הפעולה הרצויה עבורכם.
      זוהי רק רשימה חלקית (אך מכובדת) של סוגי הקמפיינים האפשריים בגוגל ממומן.

      איך מפרסמים בגוגל? פונים לחברת רנקום קריאייטיב המתמחה בפרסום בגוגלאיך מפרסמים בגוגל

      רנקום קריאייטיב הינה סוכנות דיגיטל מהמובילות בישראל אשר הוקמה בשנת 2003.
      ברשותנו ניסיון רב בכל הקשור בפרסום העסק שלכם באמצעות קידום בגוגל ממומן ואורגני.
      רוצים להעלות את החשיפה לעסק שלכם בדיגיטל, להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים, להשיג פניות או להגדיל מכירות?
      כל שעליכם לעשות הוא לפנות לרנקום קראייטיב המתמחה בכל דרכי הפרסום והקידום בגוגל: 050-969-5044

      עדיין לא חברים שלנו בפייסבוק ובאינסטגרם? הצטרפו כעת והישארו מעודכנים!

      להמשך קריאה בנושא:

      > פייסבוק או גוגל? מה מתאים יותר לפרסום העסק שלי?
      > להיות ראשון בגוגל

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן