דף נחיתה למה מומלץ להשתמש בו להשגת לידים

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      דף נחיתה

      דף נחיתה למה מומלץ להשתמש בו להשגת לידים

      מי הוא ולמה הוא מושך הרבה תשומת לב?דף נחיתה

      דף נחיתה הוא הדף הראשון שהלקוח מגיע אליו.

      בניגוד לאתר אינטרנט שהוא בעל דפים רבים, עמוד נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד בעל מסר מכירה ספציפי למוצר או לשירות שאותו אנו מציעים.

      הגולש בדרך כלל יגיע אל הדף דרך באנר או קישור ואף לפעמים מפרסומת מודפסת, שידור ברדיו וכדומה..

      תפקידו של דף הנחיתה הוא למקד את תשומת הלב של הגולש ולהניע אותו לפעולה.

      ברוב המקרים פעולת הגולש היא לתת לנו “ליד” זאת אומרת השארת פרטים שם, טלפון ומייל..

      ובמקרים רבים עמוד נחיתה גם מניע את הגולש לקניה ישירות מהדף.

      דף נחיתה

      מה היתרונות של דף נחיתה על פני אתר שלם ?

      עמוד נחיתה הוא בעצם עמוד אחד ממוקד מאוד, בעל עיצוב ומלל שיווקי שלמעשה הוא גם הפרסומת

      למוצר או השירות .

      ההבדל לעומת אתר אינטרנט גדול הוא – שאנחנו “נוחתים” לדף הבית שמטרתו היא לקדם את פני הגולשים אך הוא אינו המוצר עצמו וישנם דפים נוספים.

      זאת הסיבה שיכולה לגרום אצל הגולש איבוד ריכוז, בלבול ובכך לגרום לו לעזוב את האתר ולהמשיך לחפש את

      שחשקה נפשו.

      היתרון המובהק ביותר הוא שמדובר בעמוד אחד אשר לוכד וממקד את כל תשומת הלב של הלקוח אלינו.

      האם דף נחיתה מגדיל את קהל הלקוחות ?הגדלת קהל לקוחות

      כמובן שכן, דפי נחיתה מכילים אלמנטים גרפיים מרשימים, טקסט מכירתי ועיצוב קל ונוח שדוחף את הגולש לפעולה.

      מפני שדף נחיתה הוא עמוד יחיד נוכל לראות מסר ברור מהמפרסם, טקסט קצר וקולע.

      במידה והעמוד יהיה עמוס מדי בתוכן הוא יאבד את המטרה לשמה הוא קיים וכך יגרום ללקוח לאבד עניין ולנטוש את הדף.

      הגולש בדרך כלל ייחשף לדף הנחיתה בחיפוש של גוגל(בעזרת קידום ממומן או PPC בשפה המקצועית) או באמצעות באנר באתר שבו הוא גולש (מותאם לאתר או להיסטוריית החיפושים של הגולש).

      דף נחיתהאיך לבנות דף נחיתה מצליח?

      ראשית אנו צריכים להבין כמה דברים :

      • מה הצורך שהמוצר או השירות שלי עונה עליו?
      • מה התועלות או מה בשורה תחתונה יוצא מזה ללקוח?
      • מהי התובנה הצרכנית שתניע אותו לפעולה?
      • מיהו קהל היעד שאליו אנחנו פונים? מה הוא בדיוק מחפש? מה הוא אוהב? איזה רגש מניע אותו?

      אחרי שחקרנו, חשבנו, מצאנו וגיבשנו מסקנות ניצור תוכן עבור דף נחיתה שידחוף לפעולה את הגולש על ידי הגורמים הבאים:

      • עיצוב מקצועי בעל מסר חד וברור.
      • טקסט קצר שמבוסס על המסקנות שגיבשנו.
      • תמונות שממחישות את המוצר או השירות.
      • הוכחות שממחישות את התועלות של המוצר.
      • פרטים ליצירת קשר או השארת פרטים.

      לסיכום דף נחיתה הוא אתר אינטרנט בעל דף יחיד מתומצת וממוקד לצורכי הלקוח

      והסיכויים שישאיר פרטים או יבצע קניה ישירה מדף הנחיתה גדול הרבה יותר.

      דף נחיתה למה מומלץ להשתמש בו להשגת לידים

      בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו או בדף יצירת קשר.

      תגובה אחת

      • יוני 29, 2020

        חוסין סאלח

        נראה טוב
        אני בכיוון פסק זמן עד שאני אסיים בנית האתר שלי אכנה דף נחיתה

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן