10 טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק אורגני ואיכותי

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק

      רוצים להתחיל קידום בפייסבוק לטובת העסק שלכם ולא יודעים כיצד עושים זאת?
      רנקום קריאייטיב מציגה לכם 10 טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק באופן אורגני ואיכותי
      שיעניקו קרקע איכותית נהדרת עבור הפרסום שלכם.

      10 טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק

      טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק1. מיהו קהל היעד שלכם?

      אמנם לא מדובר בפילוח כפי שקיים בקידום ממומן בפייסבוק, אך עדיין קיימת חשיבות רבה לנושא
      קהל היעד גם כאשר מדובר בפרסום אורגני בפייסבוק. חשבו מיהו הלקוח האידיאלי עבור המוצר
      או השירות אותו אתם מציעים. הגדרת קריטריונים כגון מין, טווח גילאים, תחומי עניין, רמת השכלה
      ועוד יוכלו לסייע לכם במיקוד וביצירת התוכן אותו תעלו לעמוד הפייסבוק שלכם.
      בדרך זו תוכלו לפנות לקהל היעד שלכם בשפה הנכונה, מהנה וכמובן – מניעה לפעולה.

      2. שיתוף בקבוצות רלוונטיות – טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוקשיתוף הפוסטים בקבוצות

      עוד אחד מ- 10 טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק. אין כל דרך אחרת להגיע לתפוצה רחבה ולהגדיל חשיפה באמצעות קידום אורגני בפייסבוק ללא שיתוף בקבוצות עניין רלוונטיות לעסק שלכם.
      שימו לב: חשובה מאד כמות שיתופים מרובה בקבוצות, אך הפצה מרובה תוך פרק זמן קצר עלולה לחסום את הפרופיל האישי שלכם היות ופייסבוק אינם מעודדים את נושא הקידום האורגני.
      לכן חשוב לבצע שיתופים לפוסטים בפייסבוק במרווחי זמן משתנים של כמה דקות.

      טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק3. שילוב תוכן ויזואלי – תמונות

      זו עובדה – בעידן בו אנו חיים קיימת חשיבות רבה לתוכן הוויזואלי על משיכת תשומת לב,
      יצירת עניין ותרגום הדבר לפניות ומכירות. יצרתם פוסט מעניין?
      הוסיפו תמונה שתעניק לו נפח וזווית ראייה נוספת. חשוב להקפיד על שימוש בתמונות
      המיועדות לשימוש מסחרי על מנת שלא להסתבך בנושא פגיעה בזכויות יוצרים וכד’.

      4. סרטונים – אחד מטיפים שימושיים לפייסבוק הטובים ביותרטיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק

      אולי הדובדבן שבקצפת בכל הנוגע לטיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק.
      מוכח באופן מובהק כי סרטונים יוצרים את אחוזי המעורבות הגבוהים ביותר
      ביחס לפוסטים המבוססים תמונות ועל אחת וכמה פוסטים ללא תוכן ויזואלי כלל.
      סרטונים אותנטיים המתארים מצבים מציאותיים בחיי העסק יהיו כאלו שלרוב
      ימשכו יותר תשומת לב מאשר סרטונים שיווקיים ב-100%.

      שידור פוסטים בלייב5. שידור בלייב

      נכון לרגע כתיבת שורות אלה, שידורים בלייב הם הדרך ליצירת מעורבות וחשיפה
      ברמה הגבוהה ביותר בפרסום בפייסבוק אורגני. עצם העובדה כי מדובר בתוכן ויזואלי
      מסוג וידאו ובשידור חי יוצרים את הנוסחא המושלמת עבור תוכן מניב חשיפה אורגנית
      וכתוצאה מכך מעורבות מוגברת הכוללת לייקים לפייסבוק, תגובות וכמובן שיתופים.

      המשך טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק

      6. תזמון פוסטיםטיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק

      באמצעות בדיקה בכלי הInsight הקיים בעמוד העסקי בפייסבוק
      ניתן להסיק תובנות מעניינות ומועילות בין היתר בכל הנוגע
      לשעה המומלצת לתזמון הפוסטים. עוקבי העמוד שלכם מן הסתם
      אינם גולשים באותה שעה בדיוק, אך על ידי בדיקה פשוטה ניתן לדעת
      מהו הזמן הטוב ביותר אליו מתנקזת עיקר החשיפה של עוקבי העמוד
      ובהתאם לכך לקבוע את שעת תזמון הפוסט.

      טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק7. השעה הראשונה היא קריטית

      אחד מ-10 טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק אורגני הוא שימת דגש
      על השעה הראשונה לפרסום הפוסט שלכם. למה הכוונה?
      במהלך השעה הראשונה הפוסט שלכם צריך להרוויח את מקסימום המעורבות האפשרית
      (שיתופים, תגובות וכו’) בכדי שיוכל ליהנות מחשיפה רחבה על ידי האלגוריתם של פייסבוק.
      לא נתתם פוש מספק בשעה הראשונה – פספסתם את חלון ההזדמנויות לקידום האורגני.

      8. כלל ה-80/20כלל ה-80/20

      אולי שכחנו מעט מהעניין, אבל פייסבוק כמו רשתות חברתיות נוספות
      היא דרך להתחבר לאנשים, להתעדכן במה שקורה מסביב וכד’.
      המטרה הראשונית בפרסום בפייסבוק אינה מכירה אלא נתינת ערך
      לעוקבי העמוד שלכם וליתר דיוק כ-80% ערך. למשל: מחזיקים בעמוד עסקי למסעדה?
      חשבו על פוסטים המעניקים ערך כגון מהו ארץ מוצאו של המזון הנמכר אצלכם,
      מתכון ספיישל מיוחד, טיפים ונקודות מעניינות שלא כולם מכירים בהקשר למסעדה שלכם ועוד.
      ככל שתעניקו יותר ערך לגולשים ומדי פעם תשלבו פוסטים מכירתיים –
      תצרו קהילה נאמנה ותפתחו מערכת יחסים שתסייע לכם בהמשך הזמן בשלב המכירות.

      עוד 2 טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק וסיימנו.

      טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק9. RTM – Real Time Marketing

      אחד מ-10 טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק. היו מעודכנים באירועים אקטואליים
      המתרחשים סביבכם ונוגעים לכלל עוקבי העמוד שלכם (או לכל הפחות לרובם).
      החל מחגים ומועדים, עונות השנה, פסטיבלים גדולים, אירועים יוצאי דופן שהתרחשו
      באזור שלכם ואף במדינה שכנה ועוד. חשוב שלא לעשות את הדבר באופן מאולץ
      אלא במידה הנכונה ולראות כיצד ניתן לקשר בין העסק שלכם או אחד מערכיו לבין האירוע האקטואלי שאירע.

      10. פניה בדרך יצירתית ומושכת לגולשיםטיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק

      אנו חיים כיום בעידן בו מסרים מופצים מדי יום, שעה ודקה.
      בהנחה ואתם רוצים למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי שלכם,
      לא תמיד ניתן להסתפק בפרסום פוסט חביב (סרטון או תמונה).
      הצעת מתנה סמלית כגון אחוז הנחה מסוים, פריט לבוש או דוגמית מזון
      מתנה ועוד (עפ”י תחום העסק שלכם) לעוקבי העמוד שלוקחים חלק במעורבות הפוסט
      מעלה משמעותית את הסיכוי לחשיפה אורגנית גבוהה יותר של הפוסט.


      טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק של רנקום קריאייטיב

      מקווים שנהניתם והשכלתם ממאמר 10 טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק של רנקום קריאייטיב.
      מעוניינים בשירותיה של חברת דיגיטל רנקום קריאייטיב שכבר מובילה עשרות עמודי פייסבוק עסקיים מצליחים באופן אורגני?
      חייגו אלינו עוד היום: 050-969-5044 מוזמנים לעקוב אחרינו גם באינסטגרם ובפייסבוק


      להמשך קריאה בנושא:
      > כמה עולה לפרסם בפייסבוק וההבדל בין ממומן לאורגני
      > דף עסקי בפייסבוק, כל מה שאתם צריכים לדעת

      > כמה עולה לפרסם באינסטגרם בשיטה אורגנית או ממומנת?

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן