מה זה דף נחיתה ולמה חייבים אחד כזה?

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      מה זה דף נחיתה

      מה זה דף נחיתה? מה היתרונות של עיצוב דף נחיתה? למה כל עסק חייב דף נחיתה? איך נחשפים לדפי נחיתה?
      כל העסקים מדברים על זה ואתה מרגיש שאתה נשאר מאחור?
      מידע שכל בעל עסק בעידן הדיגיטלי חייב להכיר.

      הפורטוגלים דף נחיתהמה זה דף נחיתה?

      דף נחיתה כשמו כן הוא, דף “שנחתו” בו. ממוקם ברוב המקרים באופן בולט על מנת שיגיעו אליו.
      זהו למעשה דף אינטרנט יחיד (ללא עמודים) שמגיעים אליו בעיקר דרך הפנייה לחומר פרסומי מודפס
      או משודר כזה או אחר ובנוסף מקישורים של פרסומים שונים כגון: באנרים, קישורים ובפרט בפרסום ממומן באינטרנט.

      מהו תפקידו של דף הנחיתה?

      אחרי שהבנו מה זה דף נחיתה, כעת נתמקד בתפקידו העיקרי של דף הנחיתה
      שהוא למעשה משיכת תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי והנעתו
      לפעולה של השארת פרטים. המטרה העיקרית היא לגרום לו להתעניין במוצר
      המוצע למכירה או שכנוע במתן שירות מסוים ובסופו של דבר קנייה ישירה של המוצר.

      חשוב להימנע מחוסר מיקוד בדף הנחיתה מכיוון שזה עלול לגרום ללקוח הפוטנציאלי לצאת מהדף ולא לבצע את הפעולה אותה ציפיתם לקבל.

      הבנו מה זה דף נחיתה – אך מה זו ‘המרה’?עו"ד ניסים שופן

      יחס המרה מתייחס לאחוז הגולשים באתר אינטרנט שהפכו ממבקרים זמניים למבקרים שביצעו פעולות בהתבסס על מטרותיכם.
      דוגמה לפעולה מוצלחת יכולה להיות יצירת קשר עם המפרסם, הרשמה לאתר או רכישת מוצר באמצעותו.
      מטרת העל של דף הנחיתה היא להגביר את יחס ההמרה של מציע המוצר בהשוואה ליחס ההמרה מעסקאות
      באתר עצמו שהוא נפרד מדף הנחיתה. חשוב להבחין בין דף בית באתר אינטרנט לבין דף נחיתה.
      דף הבית באתר אינטרנט מקדם את פני המבקרים ומציג להם את התועלות אך אינו ממקד את המידע לשירות או הנעה לפעולה ספציפיים.
      הנעה לפעולה ספציפית בדף נחיתה פירושו הבאת הגולש לכדי השארת פרטים, הרשמה לאתר או רכישת מוצר והתעניינות במתן שירות.

      מה זה דף נחיתה

      לאחר שהבנו מה זה דף נחיתה, בואו נבין למה בכלל צריך דפי נחיתה?

      הרעיון הוא להקל על הלקוח הפוטנציאלי ולהנגיש לו את המוצר\שירות בצורה נוחה וקלה לתפעול ולחסוך זמן יקר. הדבר מעיד על רצינות בית העסק וכן על אמינות והתחשבות בזמנו של הלקוח הפוטנציאלי. בנוסף הלקוח הפוטנציאלי משוטט ומחפש כרגע את המוצר\ שירות אותו אתה מציע ובודק מתחרים.
      במצב הזה – אם תפנה את הלקוח הפוטנציאלי לאתר האינטרנט שלך אתה מפחית את הסיכוי ליצירת קשר.
      למה? באתר אינטרנט יש יותר תוכן והזמן שהלקוח ישוטט בו במטרה למצוא את מה שהוא מחפש
      עשוי לגרום לו לנטוש ולחפש באתר הבא. כתוצאה מכך קטנים הסיכויים שהלקוח הפוטנציאלי
      יחזור לאתר שלך ולכן באמצעות דף נחיתה אתה יוצר אינטראקציה מיידית.

      הבנתי מה זה דף נחיתה מקצועי וממיר, איפה מומלץ להכין אותו?אגמ נדל"ן דף נחיתה

      אז אם העסק שלך חשוב לך באמת – פנה לחברת פרסום “רנקום קריאייטיב”. עוד היום!
      רנקום קריאייטיב היא סוכנות פרסום בדיגיטל המתמחה מזה כ-20 שנה בבניית דפי נחיתה
      מקצועיים וממירים שלא מפסיקים לגרוף מחמאות וכמובן לקוחות.

      הבנתם מה זה דף נחיתה ורוצים ליהנות מדף נחיתה מנצח שייצור עבורכם פניות מלקוחות חדשים?
      מתלבטים במה לבחור ואיך כדאי להתחיל? חייגו אלינו ונשמח לסייע: 050-969-5044
      המשיכו לעקוב אחרינו גם באינסטגרם | בפייסבוק

      להמשך קריאה בנושא:

      >> דף נחיתה או אתר אינטרנט? מה מתאים יותר לעסק שלך
      >> איך לפרסם עסק חדש בעידן הדיגיטלי?
      >> נכסים דיגיטליים: ניהולם, יתרונותיהם ועצות שימושיות

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן