עיצוב לוגו יוקרתי: לעסקים שממתגים את עצמם גבוה

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      עיצוב לוגו יוקרתי

      עיצוב לוגו הוא חלק ממעטפת המיתוג העסקי ההכרחית עבור כל עסק באשר הוא, מגדול ועד קטן. את עיצוב הלוגו ניתן למצוא בכל אחד מכלי השיווק של העסק, בין היתר על גביי כרטיסי ביקור, אתרים, דפי נחיתה, מעטפות, ניירות מכתבים ועוד. עיצוב לוגו יוקרתי יכול להתאים לבעלי אולם תצוגה לרכבי יוקרה, מסעדת שף, חנות תכשיטים מובילה, משרד עורכי דין גדול וותיק, חברת השקעות נדל”ן רצינית או כל עסק אחר המתהדר בפאן יוקרתי מסוים ומעוניין להעביר זאת באמצעות עיצוב לוגו יוקרתי.

      עיצוב לוגו יוקרתימהו עיצוב לוגו יוקרתי ומוצלח?

      לוגו יוקרתי אינו סתם עוד סמל מרהיב ונוצץ. יצירת לוגו איכותי ואפקטיבי מצריך מחשבה ותכנון ומטרתו יצירת זיהוי העסק או החברה שלכם בקרב קהל הלקוחות הפוטנציאליים. מטרה נוספת העומדת מאחורי עיצוב לוגו היא שילוב בין עיצוב גרפי ייחודי לבין העברת המסר אותו המותג שלכם מכיל כמו גם העלאת קונוטציה המתחברת באופן מדויק למסריו השיווקיים. עיצוב לוגו יוקרתי עליו להלום את סוג העסק שלכם ואת השפה בה הוא “מדבר”. משדרים עממיות, פשטות או מחירים זולים? רוב הסיכויים כי לוגו יוקרתי לא יתאים לשפה המיתוגית שלכם ועלול ליצור אי הבנה בנוגע למהות ואופי העסק שלכם. יוקרתיות הלוגו עשויה להתבטא במגוון אלמנטים, ביניהם שילוב הצבעים, סגנון הכתב, האלמנט הוויזואלי המצורף ועוד. לכל פרט קטן ובלתי מורגש ככל שיהיה, משמעות רבה בהפיכתו של לוגו לכזה המוגדר יוקרתי. 

      עיצוב לוגו יוקרתילוגו יוקרתי עושים רק ברנקום קריאייטיב

      לוגו העסק מלווה אתכם בכל מקום ובכל כלי שיווקי קיים (אתר אינטרנט, כרטיסי ביקור וכו’) ולכן שעליו להיות מעוצב על ידי גרפיקאי מקצועי בעל הבנה עמוקה בנושא מיתוג עסקי. כחלק מהליך עיצוב לוגו יוקרתי אנו ברנקום קריאייטיב מזהים את ערכי המותג ואופיו ומוודאים שאלו באים לידי ביטוי בלוגו – בצורה, בגודל, בקומפוזיציה, בצבעוניות וכו’. מטרתנו היא ליצור עבורכם לוגו יוקרתי, כזה שיעביר את המסר באופן הממוקד והטוב ביותר וכמובן שישדר את הניחוח היוקרתי בו אתם מעוניינים. מעבר ליוקרתיות הטמונה בלוגו, חשוב להתאים את סגנונו לקהל שאמור להיחשף אליו. רוצים ליהנות מעיצוב לוגו יוקרתי ומקצועי שמותיר רושם חיובי נהדר אודות העסק שלכם? חייגו אלינו עוד היום ונשמח ליצור עבורכם עיצוב לוגו יוקרתי במיוחד…

       

      עדיין לא חברים שלנו ברשתות החברתיות?
      עקבו אחרינו כעת גם באינסטגרם ובפייסבוק ותיהנו ראשונים מכל העדכונים 

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן