פרסום בטאבולה – פלטפורמת הפרסום שאתם חייבים להכיר

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      פרסום בטאבולה

      מהי טאבולה?

      פרסום בטאבולה. מדובר בחברה שהוקמה בישראל בשנת 2007 ופיתחה את אחת מפלטפורמות הפרסום המתקדמות ביותר כיום בדיגיטל.
      העיקרון העומד מאחורי פלטפורמה זו הוא שיווק באמצעות תוכן. הפלטפורמה חושפת בפני הגולשים מגוון כתבות שיווקיות
      בנושאים שונים באתרי התוכן המובילים בישראל דוגמת YNET, ישראל היום, וואלה ודומיהם.
      הכתבות מוצגות לגולשי האתר בהתאם למידת הרלוונטיות וכן על פי חיפושים שונים שנעשו קודם לכן. 

      פרסום בטאבולהאיך פועל פרסום בטאבולה?

      האלגוריתם של טאבולה יודע לזהות את תחומי העניין של המשתמש ולהציג מולו את התוכן הפרסומי המתאים והרלוונטי לו ביותר,
      כלומר, הוא ידע לחשב את הסיכויים שהמשתמש יקליק על מאמר מסוים ובהתאם לכך ידע מה להציג לו.
      השגת קמפיין אפקטיבי בטאבולה נעשית בשלבים הבאים:

      1. הצבת יעדים לקמפיין כגון: כמות מבקרים באתר, כמות המרות וכד’.

      2. כתיבת תכנים איכותיים ובעלי ערך שישיגו את מטרת הקמפיין בצורה הטובה ביותר.

      3. פתיחת חשבון עבור פרסום בטאבולה, יצירת קמפיין חדש והגדרת הפרמטרים הרלוונטיים לקמפיין עצמו: הגדרת תאריכים,
      מיקומים גיאוגרפיים, סוג המכשירים בהם יהיה ניתן לראות את הפרסומות, בחירה של סינון אתרי תוכן מסוימים שלא נרצה להציג בהם את התכנים ועוד.

      4. הגדרת המחיר לתשלום פר קליק והגדרת הסכום שנהיה מוכנים להוציא על הקמפיין כולו.

      5. העלאת תמונות אטרקטיביות לתצוגה של המאמרים באתרי התוכן.

      מה היתרון של תוכן ממומן על פני שיטות הפרסום המקבילות?פרסום בטאבולה

      בקצרה – עדיין לא כולם שמעו/הכירו אותה מה שמעניק אפשרות לעלויות פרסום נוחות במיוחד.
      בניגוד לפלטפורמת הפרסום של גוגל ופייסבוק שבשל העובדה שהן כה מצליחות ופופולאריות –
      עלויות הפרסום בהן עשויות להיות יקרות מאוד במיוחד בתחומים תחרותיים. ההשוואה הנוחה ביותר לחישוב הכדאיות
      בין עלויות הפרסום בפלטפורמות השונות היא באמצעות השוואת מחירים לקליק. בעוד לחיצה על מודעות בגוגל
      עשויה לעלות עשרות ואף מאות שקלים, טאבולה מציעה אלטרנטיבה בעלת עלויות זולות במיוחד שיכולות להסתכם במספר שקלים בודדים.

      פרסום בטאבולה או באאווטבריין – מצא את ההבדלים

      שאלה שבעלי עסקים רבים מתלבטים לגביה היא האם לבחור בטאבולה או באווטבריין לטובת פרסום העסק או החברה שלהם.
      ביחס להשוואה בין גוגל לפייסבוק שם ההבדלים הם עצומים למדי, כאשר מדובר בטאבולה או אאוטבריין ההבדלים הם מינוריים יחסית.
      באופן כללי ניתן לומר כי טאבולה עובדת כיום עם שניים מבין אתרי התוכן הגדולים בישראל ומצוינת עבור חשיפה לקהל יעד רחב במיוחד.
      אאוטבריין לעומתה מתאימה יותר לפרסום ממוקד באתרים נישתיים דוגמת אתרי ספורט, כלכלה, תרבות וכד’.

      פרסום בטאבולהפרסום בטאבולה עושים ברנקום קריאייטיב

      בעלי עסקים וחברות – ניסיתם כבר את גוגל ואת פייסבוק ולא מצאתם עדיין את דרך המלך בעולם הפרסום הדיגיטלי?
      פרסום בטאבולה יכולה להיות אפשרות נהדרת עבורכם. אנו ברנקום קריאייטיב מתמחים ביצירת תוכן שיווקי ממומן
      וכן ביצירת ובהעלאת קמפיינים ממוקדים בטאבולה שעובדים ומביאים תוצאות איכותיות.

      רוצים להצטרף לבעלי עסקים וחברות שכבר נהנים מתוצאות הפרסום בטאבולה?

      חייגו אלינו כעת: 050-969-5044 ונשמח להזניק אתכם בדיגיטל!

      אם אתם כבר פה, למה שלא תקפצו לביקור בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו ועל הדרך גם תעקבו אחרינו?

      להמשך קריאה בנושא:

      >> איך לפרסם עסק חדש בעידן הדיגיטלי?

      >> פרסום באינטרנט מחירים ופלטפורמות בהם ניתן לפרסם

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן