פרסום ממומן – מערכת קידום הקליקים של גוגל

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      פרסום ממומן האם זה כדאי

      פרסום ממומן פרסום ממומן – מערכת קידום הקליקים של גוגל

      פרסום ממומן בגוגל–מהו קידום ממומן בגוגל Ads למי זה מתאים ואיך מתחילים ?

      גוגל הוא המנוע חיפוש הגדול ביותר בעולם ,בארץ הוא המנוע החיפוש השולט ואפשר להגיד היחידי.

      לכן לא צריך להסביר יותר מדי למה אתם כבעלי עסקים חייבים להופיע בתוצאות חיפוש של גוגל.

      תחשבו בעצמכם כשאתם רוצים למצוא משהו כמו מידע על המוצר או על השירות כלשהו ,

      אתם מתחילים קודם כל את חיפוש

      שלכם בגוגל וברוב המקרים אתם גם תסיימו את החיפוש שלכם בגוגל .

      אתם כבעלי עסקים בוודאי יודעים עד כמה זה קשה לחפש לקוחות פוטנציאליים עבור העסק שלכם.

      בעזרת מערכת הפרסום ממומן של גוגל תוכלו להיות בזמן הנכון ובמקום נכון כאשר גולשים יחפשו

      את המוצרים או השירותים בדיוק כמו שיש לכם להציע, בכך לגייס לקוחות חדשים עבור העסק שלכם.

      קצת רקע על מערכת פרסום ממומן של גוגל “GOOGLE ADWORDS”.

      GOOGLE ADWORDS הוא המוצר העיקרי של גוגל, רוב הכנסות של גוגל מגיעות ממודעות ממומנות.

      הכנסות של גוגל ממערכת הפרסום הגיעו ל 28-מיליארד דולר בשנה, מספר מאוד מרשים J.

      בפרסום ממומן גוגל מציע למפרסמים שלה שתי שיטות תשלום:

      1.תשלום לפי קליק

      2.תשלום לפי אלף הופעות

      ואינה דורשת תשלום מינימום.

      מה הם יתרונות העיקריים בפרסום ממומן בגוגל אדוורדס:

      • תנועה ממוקדת לאתר
      • ככל שמודעה שלכם תהיה רלוונטית יותר (נדבר על זה בהמשך) ,עלות עבור כל קליק תרד.

      אתם יכולים לבחור איפה המודעה שלכם תופיע ובאיזה אתרים ,במידע ותרצו להשתמש במודעות ברשת

      המדיה של גוגל.

      בוודאי גם שמעתם שחוץ מפרסום ממומן קיים גם SEO קידום בגוגל אבל זה נושא אחר לגמרי.קידום אורגני בגוגל

      בדרך כלל SEO קידום אורגני לוקח לא מעט זמן בין חצי שנה עד שנתיים תלוי בתחרות.

      לדעתנו כדאי מאוד להשקיע בקידום אורגני לטווח ארוך ,אבל אתם כבעלי עסקים לא יכולים לחכות

      רק לתוצאות אורגניות כי אתם חייבים לקוחות חדשים כל הזמן

      ,לכן גם אם החלטתם לקדם את אתרכם בדרך האורגנית, בנוסף

      תצטרכו להשקיע גם בקידום ממומן.

      עסק שלכם חייב לקוחות על בסיס קבוע וללא פרסום ממומן קשה מאוד להביא לקוחות חדשים .

      המודל הכי מומלץ בקידום העסק שלכם בגוגל הוא :

      השקעה בקידום אורגני לטווח ארוך

      קידום ממומן לקבלת תוצאות מידיות

      לאחר שאתר שלכם יהיה מקודם אורגנית ויגיעו אליו גולשים על בסיס קבוע, תוכלו לצמצם

      את העלויות בקידום הממומן. חשוב לדעת כי קיימים מגוון הבדלים נוספים בין קידום ממומן לקידום אורגני מעבר לאלו שמנינו כעת.

      פרסום ממומן

      האם פרסום ממומן מתאים גם לעסק שלכם ?

      GOOGLE ADWORDS היא מערכת הפרסום שיכולה להתאים לרוב בעלי עסקים

      היא מאוד אפקטיבית וממוקדת ותשלום עבור מודעה מתבצע על בסיס הקלקות

      ולא חשיפות בניגוד לאמצעי מדיה אחרים.

      אתם קובעים את התקציבים מתי וכמה לשלם ושליטה היא אך ורק בידיים שלכם.

      אתם תשלמו אך ורק עבור התוצאות ,רק ברגע שהגולש ילחץ על המודעה שלכם.

      עכשיו נעבור לטיפים לבניית מודעת פרסום ממומן אפקטיבית בגוגל.

      כפי שכבר הזכרנו מקודם, חשוב מאוד שמודעה שלכם תהיה רלוונטית לקהל היעד שלכם.

      לדוגמה:

      נניח שאתם מוכרים בגדים לנשים בהריון בחנות שממוקמת באזור בתל אביב.

      בבחירת מילות חיפוש עבור מודעה שלכם בחרתם מילה “בגדים לנשים בהריון”.

      לפי הגיון זה בסדר גמור לבחור את המילה הזו ,אבל יש כאן בעיה כי מדובר במילה לא

      ממוקדת מספיק וגם כללית מדי.

      זה יכול לגרום להקלקות לא רלוונטיות וגם לציון איכות מודעה מאוד נמוך וזה יגרום באופן

      ישיר לעליה במחיר עבור כל קליק בפרסום ממומן.

      במקרה כזה יהיה עדיף לבחור מילה ממוקדת יותר “בגדי נשים בהריון בתל אביב”.

      כך הקלקות על המודעה תהיו רק על ידי גולשים שמחפשים בגדי הריון בתל אביב.

      טיפ: תכתבו מודעה מאוד ממוקדת ולא כללית בכך תרוויחו תנועה איכותית יותר

      לאתר שלכם.

      בחרו מילות חיפוש הנכונות וממוקדות ככל האפשר.

      הגולש חייב להגיע לעמוד המתאים ביותר לאחר שהקליק על המודעה.

      נשתמש בדוגמה שלנו אם אתם מוכרים בגדי נשים בהריון בתל אביב ,

      הגולש חייב להגיע לעמוד שמדבר על מכירת בגדי נשים בהריון בתל אביב.

      חשוב להקפיד על שלושה דברים עיקריים בבניית מודעת פרסום ממומן:פרסום ממומן
      • בחירת מילות חיפוש רלוונטיות
      • כתיבת מודעה מותאמת למילות חיפוש
      • הפניית גולש לעמוד הרלוונטי באתר

      אם תקפידו על שלושה דברים אלה ,תצליחו לייצר מודעה אפקטיבית שתביאי

      גולשים רלוונטיים לאתרכם שיהפכו ללקוחות שלכם.

      רוצים שנקדם את העסק שלכם בגוגל בצורה מקצועית צרו אתנו קשר .

      נשמח להיות חלק מקידום העסק שלכם.

      פרסום ממומן

      בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו או בדף יצירת קשר.

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן