• דף הבית
  • אחר
  • איך בונים אתר אינטרנט מנצח בקלות ובמהירות?

איך בונים אתר אינטרנט מנצח בקלות ובמהירות?

שיחה מהירה

מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

איך בונים אתר אינטרנט

איך בונים אתר אינטרנטרוצים לדעת איך בונים אתר אינטרנט מנצח באופן היעיל והפשוט ביותר? הגעתם למקום הנכון.
עוסקים בתחום הדיגיטל באופן מקצועי או חובבני? אם לומר את האמת – זה כלל לא משנה.
אתרי אינטרנט כיום ניתנים לבנייה גם ללא ידע קודם בשפת תכנות או יכולות עיצוב גרפיות יוצאות דופן.
אז מה כן צריך? למידה וחקירה וכמובן איך לא? התנסות בפועל. תסמכו עלינו, ברגע שפועלים באופן הזה,
הדברים יראו לכם הרבה יותר פשוטים מכפי שהם (אולי) נשמעים לכם כרגע. 

 

במה ניגע במאמר הזה??

* הגדרת יעדים ומטרות ראשוניות

* בחירת דומיין

* אפיון אתר

* מערכת ניהול תוכן 

* עיצוב האתר

* מרכיב התוכן עבור האתר שלכם

* אחסון האתר

* בדיקת תקינות

* קידום האתר

אז בואו נפסיק לאכול את הראש ונבין איך בונים אתר אינטרנט שישאיר אפילו אתכם המומים!
אל תבהלו אם אחד המושגים ישמע לכם מעט מוזר או שונה, מבטיחים שלא נשאיר לכם שום סימן שאלה.

איך בונים אתר אינטרנט? בואו נגדיר יעדים ומטרותאיך בונים אתר אינטרנט

החלטתם לבנות אתר אינטרנט בכוחות עצמכם? תנו לעצמכם טפיחה על השכם (רצוי, לא חובה)
ותתחילו לרשום את כל הפרטים הראשוניים והחשובים ביותר כדי שהאתר שלכם יקלע למטרה שלו. 

למה הכוונה? 

* הגדרת סוג השירות או המוצר – לפני הכל, עליכם להבין (ולשדר כמובן לגולשי האתר שלכם) בבירור מה אתם מציעים להם.
תציבו להם עשרות אפשרויות הם ילכו לאיבוד ולא יבינו מה רציתם מהחיים שלהם, לא תסבירו מה אתם מציעים להם – הבנתם אותנו בקיצור.
הערה: אתר אינפורמטיבי המספק לגולש מידע גם הוא סוג של שירות וגם אותו חשוב להציג באופן מזמין ונוח.

* קהל יעד – רשמו לעצמכם מספר נתונים דמוגרפיים שיסייעו לכם בשלביו המתקדמים של בניית האתר.
פונים לקהל ישראלי או בינלאומי? צעיר או מבוגר? נשים או גברים? בעלי הכנסה גבוהה או נמוכה?
כמובן שזוהי רשימה זעירה ביחס לכמות הנתונים שתוכלו להפיק בכוחות עצמכם.
תופתעו לדעת כמה השפעה תהיה להם בהמשך בפיתוח האתר, עיצובו וכתיבת התכנים שבו.

הגדרת יעדי מכירה* יעדי מכירה – נכון זה נשמע עוד רחוק ומי בכלל חושב כרגע על הכסף שיכנס איכשהו דרך האתר.
כאן בדיוק הטעות של רבים מביניכם שמפקפקים ברווחיות האדירה שטמונה באינטרנט. עם עבודה נכונה ומוקפדת,
התוצאות יגיעו הרבה יותר מהר מכפי שדמיינתם, לכן חשוב להגדיר יעדי מכירה ריאליים ומדורגים בעבור כל פרק זמן
לפי שיקול הדעת שלכם. הסעיף רלוונטי כמובן לאלו מביניכם שיחליטו על הצעת מוצר או שירות במסגרת האתר שלהם.

הפעלת היצירתיות שלכם נכנסת לפעולהאיך בונים אתר אינטרנט

* כתובת דומיין – זהות האתר שלכם ולמעשה אחד ממרכיבי הDNA החשובים ביותר של האתר.
כתובת הדומיין זו למעשה הכתובת שדרכה יגיעו הגולשים אל האתר שלכם בחיפוש באמצעות שורת הכתובת בדפדפן האינטרנט.
לבחירת הדומיין משמעויות נרחבות שישפיעו על האתר שלכם הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. כמה טיפים לבחירת דומיין:
שם ייחודי אבל לא מתחכם מדי, כמה שיותר קצר וקולע, קליט ומתיישב טוב על הלשון ונוגע בעיקרי האתר שלכם
ובחירה בסיומת .com או .co.il בהתאם לסוג הקהל המרכזי אליו אתם מייעדים את האתר.

* אפיון – נבהלתם? תנשמו עמוק, בגדול מדובר בשם נרדף ליצירת מבנה האתר שלכם באופן ראשוני.
כדי שתוכלו להבין למה הכוונה, חשבו על האתר העתידי בצורה אותה יראה הגולש. רוצים לייצר לגולש ממשק נוח ונעים לשימוש
או אולי בכלל מבנה מלהיב שישאיר אותם המומים? זה בדיוק המקום לתכנן ולרשום לעצמכם איפה יישב כל לחצן, איך יראה הניווט באתר,
מהם הצבעים הבולטים, כמה עמודים ראשיים ופנימיים יהיו באתר ולמעשה כל פרט ופרט שיראה באתר
– זה השלב להפעיל את היצירתיות שבכם ולא פחות חשוב מכך ראיה תכנונית חכמה ומוצלחת.

מתקדמים בכל הכוח ומבינים איך בונים אתר אינטרנט מצליח

איך בונים אתר אינטרנט* בחירת מערכת ניהול תוכן עבור האתר שלכם – בגדול, זוהי הפלטפורמה על גביה יבנה האתר שלכם על כל הכלול בו
– עיצוב, פיתוח ותוכן. כאשר עומדים בפני השאלה "איך בונים אתר אינטרנט מוצלח",
אחד האלמנטים החשובים ביותר  הוא בחירה בפלטפורמה נוחה לשימוש אך גם כזו שעומדת בפני דרישות
קידום בגוגל SEO שתלויים רבות ביכולותייה של מערכת ניהול התוכן שבחרתם.

 

באופן עקרוני אנו ממליצים על וורדפרס, הפלטפורמה הפופלארית ביותר כיום, על גביה נבנים כשליש מכלל האתרים ברחבי העולם
(עם נתון כזה אי אפשר להתווכח). המערכת מעניקה לכם מגוון יתרונות משמעותיים ביניהם: מערכת קוד פתוח –
היה ותרצו בעתיד להעביר את האתר שלכם משטח האחסון של וורדפרס לשטח אחסון אחר, להכניס שינויים ושיפורים במבנה האתר
ולמעשה כל דבר שעולה על דעתכם. מעבר לכך, תוכלו ליהנות בה מקהילת מפתחים ומשתמשים עצומה, מושלמת עבור צרכי SEO
(בייחוד אודות תוסף Yoast SEO הנהדר) ועוד.

 

* עיצוב האתר – יש לכם את התמונה הראשונית של איך יראה האתר על כל מרכיביו?עיצוב אתר
הגיע הזמן לעבור לאחד השלבים היותר מעניינים וחשובים בכל מה שקשור לשאלה "איך בונים אתר אינטרנט מנצח".
בהנחה ואינכם גרפיקאים בעלי ניסיון רב (מה שככל הנראה המצב) אתם יכולים להיות רגועים, וורדפרס לא זורק אתכם למים.
מגוון תבניות עיצוב חינמיות או בתשלום סמלי מחכות לכם בוורדפרס, לצד מגוון תוספי עיצוב ידידותיים
למשתמש חסר הניסיון המקצועי בעיצוב אתם יכולים לנשום לרווחה, עיצוב אתר הוא לא מה שיעצור אתכם בדרך למטרה.
רוצים לדעת עוד על עיצוב אתרי אינטרנט? קראו את המאמר: עיצוב אתרים בוורדפרס בהתאמה אישית לעסקים וחברות.

אנחנו כמעט בסיום הדרך, כמה שלבים אחרונים ואתם בדרך להבין איך בונים אתר אינטרנט מנצח

תוכן אתר אינטרנט*תוכן האתר – אחד המרכיבים החשובים ביותר כיום בתחום אתרי האינטרנט. "התוכן הוא המלך"
– אם שמעתם את המשפט הזה המון פעמים ועדיין לא הבנתם על מה מדובר – כעת זה הזמן.
בסופו של יום הגולש הממוצע מהצד השני לא באמת ידע מה הפעולות שבוצעו מהבחינה הטכנית
ושלא נדבר על האפיון הארוך שיצרתם ורחוק ממנו לחלוטין. מה שמעניין את הגולש הוא התוכן המוצג באתר
והוא זה שבאמצעותו יקבל החלטות – להמשיך לגלוש או לא, לקרוא מאמר נוסף או שעייפתי, לרכוש מוצר או שמיותר.

*הנעה לפעולה – אחד האלמנטים החשובים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי (בייחוד עבור אתרי מכירות למיניהם) הוא נושא ההנעה לפעולה.
אם הגולש שלכם ימצא את עצמו מרחף וגולל תוכן רב ללא שורה תחתונה שאומרת לו "לרכישה/להצטרפות/לקבלת פרטים נוספים – לחץ כאן"
הוא לא יבצע שום פעולה וכך תפסידו לקוח פוטנציאלי לאחר כל ההשקעה וחבל.
הוספתם של ביטויים קצרים ומסקרנים דוגמת "רוצים לדעת איך אפשר להרוויח יותר עם הכסף שלכם? מלאו פרטיכם" על גביי לחצנים בולטים בדף יהיו התחלה מצוינת.

אוקיי, אז בואו נתפקס חזרה – למה, כמה ואיזה תוכן:

למה? כמו שכבר אמרנו קודם, אל האתר שלכם יגיעו בסופו של דבר הגולשים לאחר חיפוש שימצא קשר
בין השאילתה לבין התוכן הקיים באחד (או יותר) מעמודי האתר שלכם. אין ספק בכלל שאתם רוצים להיות שם
כשהם מחפשים אחר מוצר או שירות הקיים באתר שלכם ובדיוק לשם כך נועד תוכן מוצלח ואיכותי שמספק את הסחורה עבור הגולש. 

 

כמה תוכן? בגדול המשוואה היא – כמה שיותר תוכן איכותי ורלוונטי לגולש = יותר טוב. אך יש פה הסתייגות מסוימת:תוכן איכותי ורלוונטי
לא כל אתר מצריך כמויות תוכן מטורפות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר באתרי תדמית, אתרי קטלוג שמציעים שירות או מוצר
שאינו מצריך התעמקות יתרה. כמובן שאתם גם לא רוצים להספים את הרשת,
חשוב שתהליך העלאת התכנים יראה הדרגתי וטבעי על מנת לעורר חשדות על ידי מנוע הסריקה של גוגל.

 

איזה תוכן? התוכן שלכם מוכרח להכיל 2 מרכיבים חשובים: רלוונטיות ואיכותיות לגולש.
חשבו על זה כך, אתם מחפשים שאלה מסוימת במנוע החיפוש של גוגל ומגיעים מיד בעמוד הראשון לתוצאה הרלוונטית ביותר עבורכם,
כזו שמספקת לכם את תוכן איכותי שמספק לכם את המידע המדויק לשאלתכם. באופן הזה עליכם להתייחס לתוכן באתר שלכם
– מקור מידע איכותי המיועד בראש ובראשונה לספק לגולש מענה על שאלותיו וסקרנותו במגוון תחומים השייכים כמובן לתחום האתר שלכם.
מעבר לכך, במידה והאתר שלכם עומד להיות מקודם אורגנית בגוגל (ניגע בכך ממש עוד רגע) עליכם ליצור תכני SEO המותאמים להליך הקידום.

אתם כבר ממש רגע מקו הסיום ויודעים איך בונים אתר אינטרנט

איך בונים אתר אינטרנט*אחסון – לא נאריך במילים כבדות ומיותרות, פשוט נאמר כך – האתר שלכם חייב להיות מאוחסן על גביי שרת איכותי ואמין
כדי להיות זמין ונגיש לגולשים שלכם בכל עת. קיימות מגוון חברות המספקות שירותי אחסון אתר ומגוון פרמטרים המשפיעים
על המחיר המשולם עבור שירות זה, ביניהם: שטח האחסון כמובן, רוחב הפס, מהירות, פרוטוקולים, שירות ועוד.
ארכו סקר שוק עם מגוון חברות הפועלות בענף זה, קבלו הצעות מחיר ובחרו באחסון המתאים ביותר עבור האתר שלכם!

 

* בדיקת תקינות – האתר ממש עוד רגע באוויר, אבל לא תרצו כמובן לראות אותו מתרסק ומקרטע,איך בונים אתר אינטרנט
מסיבה זו חשובה מאד בדיקת תקינות האתר הכוללת תצוגתו הן בגרסת מובייל והן בגרסת דסקטופ.
שימו לב כי הכל עובד כשורה, האתר עולה באופן מהיר, הקישורים עובדים ומפנים בצורה תקינה ועוד.
הכל עובד פיקס? אפשר לברך על המוגמר – האתר שלכם מוכן לעלייה לאוויר!

מזל טוב, אתם יודעים כעת איך בונים אתר אינטרנט מנצח ובאופן ידידותי, אך מה מה בנוגע לקידום האתר?

קידום אתר האתר שלכם אמנם עלה לאוויר והכל נהדר, אבל ללא עבודת קידום אתרים נכונה כל המאמצים שלכם היו לחינם.
רגע לפני שאתם חוטפים עלינו ג'ננה של החיים, תנו לנו להרגיע אתכם ולומר שתהליך הקידום אמנם מצריך הבנה וניסיון,
אך כמו כל דבר בחיים גם אותו ניתן ללמוד באופן עצמאי וליישם תוך כדי תנועה.
התמדה בקידום האתר, בהזנת תכנים שוטפת ורענון תכנים קיימים תשמור על אתרכם בראש תוצאות החיפוש בגוגל ומשם הדרך להצלחה לה חיכיתם כבר בידיכם.

הבנתם איך בונים אתר אינטרנט אבל רוצים לחסוך זמן ומאמץ?איך בונים אתר אינטרנט

אז נכון, לא הכל ורוד ותהליך בניית אתר באופן עצמאי (וללא ניסיון) הוא הליך מורכב שעלול לגזול מכם זמן יקר וחשוב.
אך אין סיבה להרים ידיים ולוותר על החלום – תנו לרנקום קריאייטיב חברה לבניית אתרים מומלצת לבנות עבורכם את האתר החלומי שלכם!
עם למעלה מ-15 שנות ניסיון בתחום ומאות אתרים מובילים ומתקדמים שנבנו על ידינו עבור מגוון בעלי עסקים וחברות,
אתם יכולים להיות בטוחים כי אנחנו לא מדברים באוויר. אם הגעתם עד לפסקה זו לאחר מאמר כה ארוך (כל הכבוד לכם)
– כנראה שנושא בניית אתר חשוב עבורכם ואתם מעוניינים בטוב ביותר עבור העסק הקיים/העתידי שלכם. 

צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון: 1700-5000-60

מוזמנים להעיף מבט בפייסבוק ובאינסטגרם שלנו

 

רוצים להמשיך לקרוא ולהשכיל? אנחנו תמיד בעד!
>>איך לבחור בקלות חברה לבניית אתרים?
>> בניית אתרים – כמה עולה ומה צריך לדעת?
>> מה צריך לבחון בבחירת סוכנות דיגיטל לעסק ב-2019?

תגובות הקוראים

  • חלוצי התעשיה 40, חיפה
  • 1700-5000-60
  • info@rancom.co.il