איך להצליח באינסטגרם – עשה ואל תעשה

שיחה מהירה

מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

איך להצליח באינסטגרם

איך להצליח באינסטגרם. בעלי עסקים רבים בטוחים כי הם מנהלים את עמוד האינסטגרם שלהם ביד רמה
– אך האמת היא כי פעמים רבות הם נופלים בנקודות שניתן להימנע מהם באמצעות עבודה יעילה ונכונה ברשת החברתית המובילה.

איך להצליח באינסטגרםמהי אינסטגרם? קצת רקע כללי 

הרשת החברתית הוויזואלית המובילה כיום בעולם ובישראל.
רשת זו מונה (נכון ל-2019) כ-3 מיליון משתמשים בישראל!
אינסטגרם מציעה כמובן שימוש למגזר הפרטי אך במאמר זה נתמקד בשימוש ההולך וגובר למגזר העסקי.
עסקים רבים מבינים כיום את היתרונות הרבים הטמונים בניהול עמוד אינסטגרם עסקי עבור העסק שלהם.
הפלטפורמה יעילה בכל הקשור להגדלת נוכחות ברשת, יצירת חשיפה, חיזוק ושיפור תדמית המותג, הגעה לקהלי יעד חדשים, הגדלת מכירות ומגוון פעילויות נוספות למיקסום פעילות העסק שלך בדיגיטל.

איך להצליח באינסטגרם – מה לא לעשות 

כעת נציג בפניכם רשימה הכוללת מספר עקרונות שכדאי להימנע ויעשו לכם סדר בכל הדבר הזה שנקרא ניהול עמוד אינסטגרם עסקי – בואו נתחיל.

#1. לא להגזים עם הפילטריםלא להגזים עם פילטרים

מה לא נאמר עליהם כבר? זה נחמד, מדליק ויכול להוסיף כשנעשה במידה נכונה ולא בהגזמה.
תמונות אמורות להיות נעימות ואסתטיות למראה, ללא עומס עיצובים ופילטרים שרק יגרעו יופייה.
זכרו כי התדמית שלכם ברשת האינסטגרם נשענת כל כולה על הפאן הוויזואלי – תשדרו מראה מתאמץ, כך גם העסק שלכם יראה כלפיי חוץ. 

איך להצליח באינסטגרם#2. לא מעלים לעיתים רחוקות 

רוצים לדעת איך להצליח באינסטגרם? סוד הקסם טמון בהישארות בתודעת הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלכם
ושמירה על העלאה תכנים איכותיים באופן עקבי ומתוזמן. לא מספיק לפתוח עמוד עסקי, להעלות תמונה (טובה ככל שתהיה)
אחת לשבועיים ולצפות כי מכאן תגיע הישועה. פעילות הרשתות החברתיות ואינסטגרם בראשן,
מצריכה עדכון על בסיס קבוע שיצור תדמית של עסק חי, דינמי ומתחדש כל הזמן.

#3. איך להצליח באינסטגרם? ותרו על האשטגים מפוצצים

האשטגים זו אחת הדרכים המובילות לייעול החשיפה בעמוד האינסטגרם העסקי שלכם. יחד עם זאת,
שימוש בהאשטגים לא תואמים או לחילופין בעלי כמות עוקבים עצומה לא יועילו לכם בשורה צורה שהיא.
האינסטגרם מלא בתכנים המועלים מדי יום, שעה ושניה – כדי שלא תלכו לאיבוד בתוך כל העומס הזה
חשוב למצוא את מחסנית האשטגים רלוונטית (עד 30 האשטגים) תוך מחשבה על האופן בו הלקוח הפוטנציאלי
יחפש אותך ופרסומם בסמוך למועד העלאת הפוסט לעמוד העסקי. 

איך להצליח באינסטגרם#4. מעלים וידאו – אין צורך בסרט באורך מלא

ווידאו נחשב כיום כלי שיווקי יעיל ונהדר בכל סוגי הפלטפורמות הקיימות. מוכח כי אנשים צופים
ומעדיפים קטעי וידאו קצרים על פני תמונות סטטיות. יחד עם זאת, חשוב לשים לב –
אתם לא מעלים סרט קולנוע אלא קליפ קצר של לא יותר מ-60 שניות ויש שיאמרו אף עד 30 שניות.
המטרה היא בסופו של יום להעביר מסר חד וקולע שיצור עניין כי אחרת העוקבים פשוט יגללו הלאה ללא סבלנות נוספת.

רוצים לדעת איך להצליח באינסטגרם – רנקום קריאייטיב היא הכתובת איך להצליח באינסטגרם

רוצים ליהנות מעמוד אינסטגרם עסקי דינמי שמשרת את המטרות העסקיות שלכם על הצד הטוב ביותר?
תשאירו לנו ברנקום קריאייטיב לדאוג לכך. אנו מנהלים עמודי אינסטגרם למגוון עסקים וחברות
תוך הקפדה על כל העקרונות שמנינו קודם לכן ועל עקרונות רביפ נוספים שעושים את ההבדל בין חובבנות למקצוענות.
הגיע הזמן להציג את העסק שלכם באינסטגרם באופן המקצועי ביותר שיוביל לתוצאות חסרות תקדים!

פנו אלינו עוד היום במספר: 1700-5000-60

רוצים לראות איך אנחנו עושים את זה בעצמנו?
המשיכו לעקוב אחרינו גם באינסטגרם ובפייסבוק

להמשך קריאה בנושא:
>>10 טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם אפקטיבי
>>
פרסום באינסטגרם – הגדלת העוקבים וחשיפת הערוץ

תגובות הקוראים

  • חלוצי התעשיה 40, חיפה
  • 1700-5000-60
  • info@rancom.co.il