איך לייצר יותר תנועה לאתר שלכם

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      עסקים רבים מתקשים למצוא דרכים חדשות לייצר תנועה רלוונטית לאתר שלהם. יש הרבה מידע שגוי באינטרנט לגבי משיכת גולשים לאתרים והרבה אסטרטגיות שיווק שמתאימות לתקופות ישנות יותר. שימוש באסטרטגיות שיווק לא עדכניות יגרום לכם להשקיע את המאמצים והתקציב שלכם במקומות שלא יניבו תנועה או הכנסה. הכנתי עבורכם מספר דרכים מדויקות להגדלת הטראפיק הרלוונטי לאתר שלכם:

      1. לדייק במילות מפתח

       

      חשוב להשתמש במילות מפתח מדויקות בתוכן שלכם. צריך לשלב מילות מפתח בתוכן באופן טבעי מכיוון שדחיסת מילות מפתח מסיט את התוכן מהרעיון המרכזי שלו ומסיח את דעת הקורא. צריך לשלב מילות מפתח בכל חלק של התוכן – כותרות, תיאורי מטא, סלאג ומספר פעמים בתוך התוכן עצמו. כדי לבצע מחקר מילים בצורה הטובה ביותר ניתן להשתמש בכלים שונים באינטרנט כשהמומלצ מביניהם הוא Google Keyword Planner – הכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל. מומלץ להרחיב את המחקר שביצעתם בכלי לתכנון מילות המפתח עם הכלים Moz, Ahrefs, ו-SEMRush מכיוון שבכלים אלו ניתן לחקור את הנישה שלכם כדי למצוא מילות מפתח רלוונטיות נוספות. חשוב להתמקד במילות מפתח שמספקות ערך כלכלי מסוים עבורכם – כלומר, לקדם מילים שסביר להניח שטראפיק במילים אלו יובילו להמרות.

      2. לכתוב תוכן עם ערך שקל לזכור

      לא מספיק רק לפרסם תוכן. אתם חייבים ליצור תוכן שימושי שהגולשים שלכם יזכרו כדי להגדיל את התנועה באתר. גולשים משתמשים ברשת החיפוש של גוגל כדי לחפש תשובות לשאלות שאלות שלהם, אם תתנו בפוסטים שלכם תשובות לשאלות שקהל היעד שלכם שואל במהלך היום שלו, אתם תהיו אלה שתזכו בתשומת הלב שלהם ובסופו של דבר גם תמירו אותם. תחקרו מה הקהל שלכם רוצה לקרוא ובמה הוא מתעניין, פרסמו פוסטים ענייניים בנושאים אלו ותרוויחו את הטראפיק.

      3. לשמור על עמודי סושיאל פעילים

      רשתות המדיה החברתית הם מקור תנועה עצום. כדי למשוך את הגולשים ולגרום להם לשים לב אל התוכן שלכם במהלך הגלילה שלהם תוכלו להשתמש במספר דרכים: פרסמו תוכן המותאם לפלטפורמה של המדיה החברתית, צרו אינטראקציה עם העוקבים והקהל שלכם בפלטפורמות השונות, השתמשו בהאשטגים רלוונטים, עדכנו את הקישור בביוגרפיה ואת הפוסטים שנעצתם בראש העמוד כדי לחדש את התוכן שמקבל טראפיק וקבלו מידע מהקהל שלכם לגבי איזה תוכן כדאי לכם לייצר בהמשך.

      4. לשלוח ניוזלטר

      קידום תוכן באמצעות ניוזלטר זו דרך יעילה להגדיל את התנועה באתר. בנוסף לטראפיק שתקבלו מרשימת התפוצה שלכם, גוגל מזהה שמדובר בתוכן רלוונטי ומקדם את העמודים שלכם בצורה אורגנית. מספר דגשים חשובים לניוזלטרים: השתמשו בכותרות מושכות שיגרמו לקוראים לפתוח את המייל, הכניסו קישורים בתוך כפתורי הנעה לפעולה, ודאו שהמיילים מותאמים לנייד, השתמשו במיילים מותאמים אישית המציגים את השם איש הקשר שמקבל את המייל ובצעו A/B Testing לפני שאתם שולחים את המייל.

      5. לשתף פעולה עם משפיענים

      משפיענים בנישות שונות ישמחו לבצע שיתופי פעולה עם עסקים שיספקו ערך אמיתי לקהל של המשפיענים. עסקים יכולים להתחבר למשפיענים בכמה דרכים: תייגו את המשפיען בפוסטים שלכם הקשורים לנישה או לתוכן שלו, בקשו מהמשפיען להתראיין אצלכם בפוסט כתוב או בסרטון ולענות על שאלות המתאימות לתחום בו אתם עובדים ושלמו למשפיענים כדי לקדם את התוכן שלכם בעמודי הסושיאל שלהם

      6. לכתוב פוסטים אורחים באתרים אחרים

      פרסום פוסטים באתרים אחרים בנישה זהה לאתר שלכם זו דרך יעילה לקבל קישורים יוצאים מאתרים אחרים לאתר שלכם וגם לקבל טראפיק רלוונטי מאתרים באותה הנישה. כשאתם מקבלים קישור מאתר אחר שמפנה אליכם תחת מילת מפתח רלוונטית, גוגל מתייחס אליכם כאתר סמכותי שהפנו אליו מאתר אחר והוא מקדם אתכם בצורה אורגנית ברשת החיפוש במילה שעליה קיבלתם קישור. לפני שמתחילים לשגר מאמרים לאתרים אחרים חשוב לוודא שהתוכן באתר שבו אתם רוצים לפרסם הוא איכותי, לבדוק כמה טראפיק אורגני האתר מקבל וכמה מילים מקודמות ומדורגות יש לאתר בנישה שלכם. את כל הבדיקות הללו ניתן לבצע בכלי Ahrefs.

      7. להשתמש בקידום ממומן

      שימוש מערכות הפרסום וקידום ממומן זו דרך מצוינת להניע תנועה רלוונטית ומדויקת לאתר שלכם. במערכות הפרסום השונות תוכלו לטרגט את קהל היעד הרלוונטי של האתר שלכם לפי דמוגרפיה, תחומי עניין, קהל שכבר מכיר את המותג (רימרקטינג) וקהל דומה לקהל שכבר קיים (לוק א לייק). בעזרת אפשרויות טרגוט אלו תוכלו להפנות אל האתר את האנשים הרלוונטיים ביותר לביצוע המרה, רכישה או השארת פרטים. בנוסף, הזרמת תנועה לדפי תוכן ודפי מידע רלוונטים מראים לגוגל שהמידע שאתם מספקים לגולשים הוא רלוונטי ולכן מסייעים לקידום האורגני של הדפים בגוגל.

      סיכום

       

      ברחבי האינטרנט מתנהלת באופן ימי מלחמה על תשומת הלב של הגולשים וכל בעל עסק רוצה למשוך לאתר שלו כמה שיותר טראפיק. בעזרת שימוש בדרכים שכתבתי למעלה תוכלו להגדיל את התנועה באתר שלכם בצורה משמעותית לאורך זמן. חלק מהדרכים במאמר פה יעשו שינוי מיידי במגמת התנועה וחלק יצטרכו סבלנות רבה יותר. המשיכו בגיוון של מספר הדרכים להזרמת טראפיק לאתר שלכם.

       

      על הכותב

       

      אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בפייסבוק ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום ממומן בגוגל, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה אחסון בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן