באנר הוא הדרך הנכונה לקבל אלפי כניסות

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      באנר

      באנר banner

      באנר הוא פרסומת המופיעה לרוב באתרי אינטרנט מבוקשיםבאנר

      והוא משמש כתומך לקמפיין פרסום ועוזר להעלאת המודעות.

      הבאנר מופיע לרוב כמודעה גרפית באתרי אינטרנט ובאפליקציות.

      תפקידו הוא למשוך את עיני הגולש ולגרום לו להיכנס אל האתר שמפרסם.

      באנר יכול להופיע בגדלים, צורות שונות ובמקומות שונים

      למשל בצד האתר, בראש הדף או בתחתית כריבוע או מלבן.

      מטרת המודעה הגרפית היא למשוך את תשומת הלב של הגולש.

      הבאנר מכיל תמונה, אנימציה או סרטון וידאו הקשור לאתר המפרסם.

      ישנם כמה מודלים לתשלום עבור הבאנר נציין את הפופולריים יותר

      באנרדוגמאות למיקום באנר:

      מודל CPM  – הנקרא גם עלות לאלף חשיפות (cost per mille)

      או עלות לחשיפה (cpi)  בשיטה זו המפרסם משלם לפי כמות החשיפות החודשית באתר.

      מודל CPC  – מודל זה מוכר יותר בשמו השני PPC (pay per click)

      בשיטה זו המפרסם משלם לפי כל לחיצה על הבאנר

      והמחיר יכול להיות קבוע או משתנה תלוי בפלטפורמת הפרסום.

      הדרך המקובלת יותר היא במחיר קבוע.

      מודל CPL – שיטה זו פופולרית יותר בתחום של שיווק שותפים

      והיא סוג של רשת שבה המשתמשים אחראים למכירות וקידום האתר,

      על כל פרסום באנר שיסתיים בעסקה המפרסם מקבל תגמול כספי .

      דוגמא פופולרית מאוד היא אמזון שמנהלת רשת שיווק שותפים מאז הקמתה.

      חשוב לציין שהמפרסם מקבל תשלום רק במידה ויתבצע עסקה

      ולכן שיטה זו פחות פופולרית מהשיטות האחרות שצויינו.

      הבאנר צריך להיות מעניין ומושך על מנת שהגולש ישתף פעולה.

      כמה כללים שמומלץ להשתמש בהם:באנר

      הבאנר צריך להיות תואם לעיצוב האתר.

      חשוב להשקיע בפיתוח חומרים מקוריים בהתאם לקמפיין ולחברה.

      התוכן צריך להיות ברור וחד והמסר צריך להיבחר בצורה מוקפדת.

      למיקום חשיבות גבוה – למשל בראש הדף נקבל חשיפה גבוהה יותר לעומת באנר הנמצא בצד.

      על המפרסם לתכנן בקפידות ולקחת בחשבון באילו אתרים הוא מעוניין להעביר את המסר.

      ולסיכום הבאנר הוא מודעה גרפית בעלת תוכן פרסומי אטרקטיבי ובעל מסר ברור

      שמתוכנן ומתואם לקמפיין הפרסום ומטרתו למשוך את קהל הגולשים באתר שבו מופיעה הפרסומת .

      מתעניינים בבאנר שיווקי שיסחוף את הגולשים?

      לפרטים נוספים היכנסו לעיצוב גרפי בחיפה, בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו או בדף יצירת קשר.

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      דילוג לתוכן