עדיין לא פתחתם דף עסקי בפייסבוק או שרוצים לשדרג את הקיים,
מאמר הזה בדיוק מה שאתם צריכים.
רשימת נושאים שעליהם נדבר במאמר דף עסקי בפייסבוק:
1.הגדרות של דף עסקי בפייסבוק שחובה להגדיר
2.מה הבדלים בין עמוד עסקי לפרופיל אישי
3.למי זה מתאים עמוד עסקי בפייסבוק
4.טיפים לקידום דף עסקי בפייסבוק
ברגע שפייסבוק נכנסו לעולם הפרסום ונתנו אפשרות לעסקים לפרסם את המוצרים
והשירותים שלהם ,זה נהיה בגדר חובה לפתוח דף עסקי בפייסבוק.
אך למרות שפייסבוק לא מאפשרת לפרסם ולקדם עסקים דרך פרופיל האישי ,
עדיין הרבה מאוד מעסקים מפרסמים דרך הפרופילים האישיים את העסקים שלהם.
פרסום שלא דרך דף עסקי בפייסבוק – כן או לא?
אז זהו שלא, מבחינת חוקים של פייסבוק אסור לפרסם או להשתמש בהנעה לפעולה
כגון הצעות לרכוש מוצרים או לעלות כל תוכן פרסומי בפרופיל האישי.
למה אנשים עושים את זה למרות האיסור ,יכול להיות מכמה סיבות , או שלא
יודעים שיש צורך ב- דף עסקי בפייסבוק או שרוצים לקבל חשיפה גדולה יותר לפרסום שלהם
בעזרת פרופיל אישי ,כי הפוסטים שמעלים בפרופיל אישי מקבלים חשיפה יותר גדולה
מאשר בעמוד העסקי .
אבל חשוב להבין דבר אחד שברגע שפייסבוק יעלה על פרופיל אישי שמשמש
לצורך העסקי ,הוא יחסם או יהפוך בלי ידיעה שלכם לדף עסקי בפייסבוק באופן אוטומטי
ואז כל העבודה שתעשו בפרופיל האישי תרד לטמיון.
חוץ מהעניין של איסור ,יש גם כמה חסרונות נוספים בפרופיל האישי.
חסרונות קידום באמצעות פרופיל אישי :
מגבלה של כמות החברים ל5000 איש .
הפרופיל האיש אינו חשוף בתוצאות חיפוש בגוגל (נדבר על זה בהמשך).
אין אפשרות לפרסם מודעות ממומנות דרך פרופיל האישי אלא רק בדף עסקי בפייסבוק.
אי אשפר להשתמש בחברים בפרופיל האישי לצורכי פרסום .
ודבר לדעתי הכי חשוב עסק שמנהל הכל בפרופיל אישי נראה לא מקצועי.
עכשיו נעבור ליתרונות שקיימים בדף עסקי בפייסבוק :
אז ראשית עסק עם עמוד עסקי נראה הרבה יותר רציני ומקצועי .
ניתן לעלות ולפרסם כל תוכן פרסומי שתרצו (חוץ מתכנים שאסורים כגון אלכוהול ,נשק ועוד..)
אין מגבלה בכמות החברים.
דף עסקי בפייסבוק מופיע גם בתוצאות האורגניות בגוגל .
בעמוד העסקי יש אפשרות להשתמש במערכת הפרסום המתקדמת של הפייסבוק.
ניתן להציג מודעות פרסום לכל החברים בעמוד העסקי.
וזה רק חלק הקטן של שלל אפשרויות שמציע פייסבוק למפרסמים שלה.
אז לאחר שהבנו מה הבדלים בין הפרופיל האישי לדף עסקי בפייסבוק נעבור להגדרות של העמוד :
ראשית עליכם לבחור קטגוריה לעמוד שלכם ,כל עמוד חייב להיות משויך לקטגוריה שבה
העסק עוסק, למשל אם העסק נותן שירותי רפואה משלימה יש לשייך אותה לקטגוריה הזו.
לשייך לקטגוריה אפשר בעזרת כפתור של עריכת עמוד שנמצא בראש דף עסקי בפייסבוק.
רשמו אודות של העסק שלכם כאן רצוי מאוד לפרט במה העסק שלכם עוסק ,שירותים או
מוצרים שאתם מספקים ,המלצה שלנו להכניס באודות מילות מפתח, למשל אם אתם
עוסקים ברפואה משלימה באזור תל אביב רשמו באודות העסק “רפואה משלימה באזור
תל אביב” בכך תוכלו להגדיל את הסיכוי להופיע בגוגל וגם בתוצאות של הפייסבוק
אשר אנשים יחפשו שירות שאתם מספקים.
בראש דף עסקי בפייסבוק יש כפתור של הגדרות שיעביר אתכם לכל הגדרות של העמוד ,עברו
על כולם והגדירו אחד אחד .
חשוב מאוד שכל הגדרות של העמוד יהיו מוגדרות כמו שצריך זה יבטיח תפקוד טוב
יותר של העמוד .
טיפים שיעזרו לכם לקדם דף עסקי בפייסבוק:
במהלך שלושה חודשים ראשונים תנסו לפרסם כמה שיותר תוכן בעמוד שלכם ,עמוד
מלאה בתוכן ייתן תחושה לגולש שדף עסקי בפייסבוק שלכם פעיל וכדאי לו לעקוב אחריו.
גם פייסבוק מאוד אוהב דפים פעילים שמעדכנים את התוכן שלהם על בסיס קבוע
וזה יכול לקדם את עמוד שלכם הרבה יותר טוב מאשר עמוד שמעלה תוכן פעם בשבוע.
תנסו להיות מגוונים בתוכן שאתם מעלים לדף עסקי בפייסבוק, אל תפרסמו רק מבצעים והנחות
תנו תכנים עם ערך לגולש ,כך לגולש יהיה טעם לעקוב אחרי עמוד ותכנים שלכם.
תפיצו את העמוד שלכם בכל מקום ,קבוצות בפייסבוק , אם יש לכם רשימת תפוצה
שלחו להם הזמנה לעקוב אחרי העמוד שלכם, שימו תיבת פייסבוק באתר שלכם.
מעוניינים בקידום בפייסבוק כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים?
נשמח לעזור לכם