חנות וירטואלית לעסק
,בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים נחשפים לזירת המסחר האלקטרוני
מסיבות רבות כמו חיסכון בעלויות החשמל, עלויות שכירות גבוהות
התפתחות הטכנולוגיה, עלויות עובדים ומהסיבה הפשוטה
שחנות וירטואלית לעסק מאפשרת להגיע לקהלים חדשים ומגדילה את כמות המכירות במהירות ובקלות.
מה צריך לדעת על חנות וירטואלית לעסק?
מסחר אלקטרוני ובשמו המוכר E-commerce הוביל בשנים האחרונות למהפכה בסדר גודל עולמי
בכל הקשור למסחר ולמסחר אלקטרוני בפרט וכיום מחזיק בנתח שוק גדול בעולם הדיגיטלי
ואף הוביל למצב שבו עסקים נסגרים לטובת בניית חנות אינטרנטית .
מלבד חנות קמעונאית ישנם קטגוריות נוספות לאתרי מסחר כגון
מכירות פומביות, מכירות קבוצתיות, מכירות יד שניה, אתרי קופונים
ועוד סוגים רבים ומגוונים למסחר באינטרנט .
אבל אנחנו מתמקדים בעיקר בחנות וירטואלית לעסק
ובמילים פשוטות יותר, אתר אינטרנט מעוצב בסגנון חנות עם אפשרות לסל מוצרים
ומיועד למכירת מוצרים ושירותים בדרך ישירה, ללא מתווכים ובעלות נמוכה יחסית
שמאפשרת לכל אחד לגשת ולבנות חנות אינטרנטית לעסק שלו.
מהם היתרונות העיקריים של בניית חנות וירטואלית לעסק?
שיווק דיגיטלי – באמצעות רשתות חברתיות וקידום בגוגל ניתן להגיע
לקהל לקוחות רחב במחירים הגיוניים לעומת טלוויזיה, עיתונות והמדיות השונות.
קטלוג וניהול מלאי מתקדם – המערכות המתקדמות שקיימות
היום מאפשרות לנהל מלאי לכלל המוצרים, חוסכות בספירות מלאי
וכשמוצר מסוים אוזל ניתן לדעת בזמן אמת ולהיערך מראש .
זמינות –התאימות שנוצרה למכשירי הסלולר מאפשרת כיום
לגלוש ברשת מכל מקום שבו אנחנו נמצאים ולהכנס לכל
חנות וירטואלית לעסק ולבצע בה רכישה בקלות ובמהירות.
קניה בטוחה – בעקבות התפתחות הטכנולוגית והביקוש הגדול
שנוצר לקניות באינטרנט ולחנות וירטואלית לעסק, חברות האשראי פיתחו שירותי סליקה
שנועדו לאבטח את הקניה המקוונת ולמנוע הונאות וגניבת פרטים .
הרחבת קהל הלקוחות – רשת האינטרנט גישרה על פערים רבים
ברמה הגיאוגרפית במיוחד פערי המרחק והזמן הצטמצמו וניתן בקלות למצוא
את החנות וירטואלית בכל מקום בעולם ולבצע רכישה.
הסבר מפורט – ניתן לכתוב טקסט מכירתי על כל מוצר ולתת
הסבר ברור ומפורט אודות השימוש במוצרים אותם אנו מציעים למכירה.