10 טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם אפקטיבי

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם

      רוצים להצליח בענק בפרסום העסק שלכם באינסטגרם?
      במאמר הבא ריכזנו עבורכם 10 טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם אפקטיבי במיוחד שיוביל אתכם לתוצאות מדהימות!

      טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם #התחלנו

      טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרםרקע כללי לעסק שלכם

      10 טיפים לפרסום באינסטגרם מתחילים ביצירת הרקע הכללי אודות העסק שלכם. הדבר כולל
      לוגו מקצועי עבור תמונת הפרופיל של העסק שלכם, שם משתמש הזהה ככל הניתן לשם העסק, הוספת קישור לאתר העסק (במידה וקיים),
      תמונות עדכניות בעלות רזולוציה גבוהה, תיאור העסק שלכם במשבצת אודות במספר מילים בודדות המייצגות אתכם בצורה הטובה ביותר,
      האשטגים רלוונטיים ומדויקים עבור התמונות שלכם ועוד.

      תזמון קודם לכלתזמון הפוסטים

      אולי לא שמעתם על כך, אבל אחד מ10 טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם הוא נושא תזמון הפוסטים וזמן העלאתם לעמוד העסקי.
      חשוב לבחור בשעות בהן קהל היעד הפוטנציאלי שלכם פעיל במיוחד באינסטגרם ולהתאים את זמני העלאת הפוסטים בהתאם לכך.
      התמדה על נושא זה יוכלו לתרום ביצירת קהילת עוקבים נאמנה שיחכו ויצפו לשעת פרסום הפוסט שלכם. מה יותר כייף מזה?

      טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרםמה הסיפור שלכם?

      אין יותר מדי מה להרחיב על הסטורי שכבר כבש את קהילת משתמשי האינסטגרם בכל העולם.
      הסטורי נכנס לרשימת 10 טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם מהסיבה שכולם חשופים אליו – וזו המטרה שלכם.

      דמיינו לכם כי בכל רגע נתון מאות ואלפי גולשים נחשפים לפרסום שלכם באמצעות שיטוט קצר בסטורי,
      כעת זו ההזדמנות להגיח עם הסיפור שלכם, לרתק אותם ומי יודע אולי זהו תחילתו של סיפור מופלא?

      אל תישארו במקום אחדטיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם

      אל תשענו רק על טיפים לפרסום באינסטגרם, בעולם הפרסום הדיגיטלי אינכם יכולים להישאר תלויים בפלטפורמה אחת בלבד.
      ישנם קהלים אליהם תוכלו להגיע באמצעות קידום בפייסבוק או כל פרסום במדיה אחרת ואינם נמצאים באינסטגרם – אל תוותרו על השילוב המהותי הזה.
      בצורה כזו תוכלו ליצור קהילה גדולה יותר, להעלות את רמת החשיפה לעסק שלכם וליצור אינטגרציה חשובה מאין כמותה.

      מתנות לעוקביםתגמלו את עוקבי העמוד שלכם

      יש דברים שתמיד עובדים, אחד מ10 טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם וכזה שתמיד עובד הוא נושא ההטבות הייחודיות להן זוכים עוקבי העמוד העסקי.
      לא חייבים להשתגע או חלילה לפשוט רגל, די בהנחה בגובה מסוים או במתנה סמלית על מנת לקרוץ לעוקבים שלכם ולגרום למשיכתם לחנות שלכם.
      מעבר לכך, תגמול ומתנות תורמים לרוב בהבאת לקוחות חדשים המגיעים בעקבות המלצות לקוחות קיימים, אז למה לא בעצם?

      המשך טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם

      תעקבו אחריהם חזרהטיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם

      קיבלתם עוקב מלקוח מרוצה, בעל עסק שמתעניין בשירות או המוצר שלכם? לא משנה מהי הסיבה פשוט החזירו עוקב.
      פלטפורמת האינסטגרם עובדת בצורה של תן וקח בכל הנוגע לנושא העוקבים.

      הרי למה שנצפה מאדם להישאר נאמן לולא תחזירו עוקב חזרה ומעבר לכך הפעולה אינה מסובכת,
      אורכת שניה בלבד ומביאה לשימור היחסים שבינכם לבין לקוחותיכם ועמיתכם.

      האשטגיםהאשטאגים – לא לוותר אך גם לא להגזים

      אחד מ-10 טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם הטובים ביותר הוא נושא האשטגים.
      מדובר באחד הכלים השכיחים והטובים ביותר הקיימים באינסטגרם כאשר נעשה בצורה נכונה.

      העלתם פוסט לעמוד העסקי? צרפו לו האשטגים רלוונטיים הנוגעים למופיע בתמונה.
      שימו לב חשוב שהאשטגים לא יהיו כללים מדי (לדוגמא #love #peace) אלא ממוקדים בתמונה המופיעה בפוסט
      ובתחום העסק שלכם (לדוגמא עסק בתחום האמנות: art #illustration #draw #picture #artist #sketch #paper).

      כמות האשטגים מומלצת הינה באיזור ה-10 האשטאגים על אף שניתן להכניס כ-30.

      בדקו סטטיסטיקותטיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם

      בין 10 טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם ולא כזה מאיים כפי שנשמע לכם.
      באמצעות מבט קצר בinsights המופיעים בעמוד הפרופיל שלכם תוכלו לקבל תמונה מלאה על הפוסטים שלכם.
      אילו מהם בעלי המעורבות הגבוהה ביותר ואילו אינם בעלי מעורבות כלל,
      בצורה הזו תוכלו לדעת מה כדאי לחזק, היכן לשפר ומה לא לעשות בכלל. שימושי לא?

      טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרםהיעזרו בעוקבי העמוד

      הם לא שם רק ליופי. עוקבי העמוד שלכם יכולים להיות מועילים במיוחד לקידום העסק שלכם לו תדעו כיצד להפיק מהם תועלת.
      אחד הדברים אותם ניתן לאמץ הוא תוכן שהופק על ידי המשתמשים עצמם ולמה הכוונה?
      העלו פוסט שעיקרו אומר כי העוקב המעלה את התמונה הטובה והרלוונטית ביותר בתגובות יזכה בפרס מסוים ו/או בפרסום שמו בעמוד.
      העלו את התמונה הטובה ביותר לפיד שלכם והרי לכם מעורבות גולשים לצד תוכן מקורי וחדש.

      זרמו עם הטרנדים העכשווייםטיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם

      עוד אחד מ10 טיפים שימושיים לפרסום באינסטגרם הוא נושא הטרנדים. אירוע מיוחד שהתרחש בעולם, חגים, פסטיבלים, ואפילו קטעים משעשעים.
      שימוש נכון בטרנד שזה עתה קיים בסדר היום ומרחף באוויר יוכל לשמש אתכם כמצע נהדר להעברת מודעה פרסומית מקורית.

      להמשך קריאה בנושא: פרסום באינסטגרם – הגדלת העוקבים וחשיפת הערוץ
      הוספת בוט לאינסטגרם

      עקבו אחרינו גם באינסטגרם ובפייסבוק

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      דילוג לתוכן