מדריך לפרסום בפייסבוק – אם תמיד רציתם לדעת איך ניתן לפרסם בפייסבוק באמצעות קידום בשיטת PPC אז הגעתם בדיוק למקום הנכון.
במדריך הבא אנו נלמד אתכם קידום בפייסבוק בשיטה המהירה, הקלה והנוחה ביותר.
:כמה דברים עקרוניים שבלעדיהם לא תוכלו לפרסם
- דף פייסבוק עסקי – חובה, בלי דף פייסבוק עסקי לא תוכלו לפרסם, פייסבוק לא מספקת שירותי קודם לבעלי פרופילים אישיים אלה רק לבעלי דפים עסקיים.
- חובה להחזיק בכרטיס אשראי בינלאומי עם ספרות בולטות
- מומלץ לעשות שיעורי בית על עולם הPPC לפני שניגשים לפרסום בפייסבוק.
:כעת אפשר להתחיל ב- מדריך לפרסום בפייסבוק
אז השלב הראשון לאחר שהקמנו דף עסקי בפייסבוק הוא בעצם ללחוץ על כפתור “Create Ads” או בעברית פרסום מודעה חדשה המופיע בחץ הלבן בסרגל הניווט של פייסבוק.
לאחר מכן אנחנו נגיע למסך הבא שבעצם ישאל אתכם – איזה סוג מודעה אתם מעוניינים לקדם, ברוב המקרים אנו נרצה ללחוץ על כפתור ה-Engagement שפירושו לפרסם פוסט.
ניתן גם לפרסם אתר אינטרנט, אפליקציות, מותג חדש, עסק חדש, וידאו וכד’ בשאר האופציות. כעת בואו נתחיל ונתרכז בפרסום הפוסט.
לאחר מכן נגיע למסך הבא מדריך לפרסום בפייסבוק, שבו בעצם שואלים אותנו מה שם הקמפיין שאנו מעוניינים בו,
ניתן לרשום כל דבר שעולה על דעתכם ואיזה סוג של פרסום אתם מעוניינים:
פרסום פוסט, לייקים לעמוד או פרסום אירוע. אנו נתחיל באופציית ברירת המחדל שמופיעה לנו “Post Engagement”
במסך הבא, בחלק העליון נרשום שם הפילוח לקמפיין שלנו לדוגמא אם התרכזנו בקמפיין באיזור המרכז לגילאי 23 עד 40 אז נרשום:
איזור מרכז 23-40.
הגדרת תכונות הקמפיין וקהל היעד הרלוונטי
לאחר מכן השלב החשוב ביותר במדריך לפרסום בפייסבוק הוא הגדרת הקמפיין ובחירת תכונות הקמפיין ולאיזה קהל יעד אתם מעוניינים שהוא יגיע,
- בלשונית “Locations” נרשום את הערים שאנו מעוניינים שהפרסום יגיע אליהם
- בלשונית “Age” נגדיר לאיזה גילאים אנו מעוניינים שהפרסום יגיע
- בלשונית “Gender” נבחר לאיזה מין אנו רוצים שהפרסום יופיע
- בלשונית “Languages” נבחר את השפות שאנו מעוניינים שזה יוצג בהם.
במידה ואנו רוצים שהפילוח יהיה יותר ממוקד ניתן להוסיף אופציות מתקדמות
כמו לדוגמא אם אנחנו רוצים שזה יגיע לחובבי מסעדות ואוכל אז נרשום בלשונית “Detailed Targeting” מסעדות או Resturants או אוכל וFoods.
לאחר מכן ב- מדריך לפרסום בפייסבוק: פייסבוק ישאלו אותנו באיזה מקומות אנו נרצה שהפרסום שלנו יופיע, הפרסום בפייסבוק מאפשר לנו להציג את המודעות בצד הימיני בתצוגת מחשב,
בציר הזמן במחשב ובסלולר וגם באינסטגרם.
נדלג על האופציה הזאת כרגע וניתן לפייסבוק להחליט את הבחירה הטובה ביותר “Automatic”
שלב הבא, ב- מדריך לפרסום בפייסבוק הוא שלב התקציב היומי.
בשלב זה ניתן להגדיר את התקציב ע”פ מחיר יומי או מחיר כללי לפי לוח שנה שאתם בוחרים את התקופה של הפרסום בו.
כרגע נרשום בלשונית “Daily Budget” 33 ש”ח ליום.
בשאר הלשוניות שמופיעות לנו ניתן לבחור את שיטת אסטרטגיית התשלום, נכון לעכשיו ע”פ מה שמופיע לנו זה Automatic, ניתן לשנות את שיטת הפרסום באופן ידני במידה ואתם מעוניינים.
בחירת המודעה הרצויה לפרסום ב- מדריך לפרסום בפייסבוק
ניתן לפרסם מודעות שכבר קיימות בדף העסקי שלכם או אפילו ליצור מודעה חדשה.
בלשונית Connect Facebook Pages תוכלו לבחור איזה דף אתם מעוניינים שהפרסום ירוץ בו.
לאחר מכן תוכלו לבחור חשבון אינסטגרם שבו הפרסום גם ירוץ (לא חובה אם אין חשבון אינסטגרם9)
בלשונית Select A Page Post תצטרכו לבחור את הפוסט הקיים שאותו אתם מעוניינים לפרסם.
על שאר הדברים כעת נדלג. ונלחץ על סיום.
כעת מה שנשאר לעשות זה לחכות שפייסבוק יאשרו את המודעה שפירסמנו.
לאחר מכן תוכלו לראות בעדכונים שלכם “Facebook Ad Aproved” שמודיע על כך שהפרסום יצא לדרך בהצלחה.
במידה ותרצו לצפות בביצועי הפרסום, לעקוב אחר הוצאות ולבצע שינויים תוכלו להכנס ולעשות זאת בלשונית Manage Ads.
תודה רבה שצפיתם ב- מדריך לפרסום בפייסבוק או איך לפרסם בפייסבוק,
מקווים שעזרנו לכם להעשיר את הידע וללמוד משהו חדש היום 🙂
במידה ואתם מעוניינים בפרסום פייסבוק מקצועי ניתן לפנות אלינו בדף יצירת קשר או בדף הפייסבק שלנו
מדריך לפרסום בפייסבוק, איך לפרסם בפייסבוק
דף עסקי בפייסבוק, פרסום ממומן, מיתוג לעסק, פרסום ממומן בפייסבוק, שיווק ברשתות חברתיות, מה זה עיצוב גרפי לעסקים, קריאייטיב לעסקים בעידן המודרני , בניית אתרים לעסקים קטנים בישראל, פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו מודרני לעסק, עיצוב גרפי לעסקים, קידום אתרים בחיפה, איך לבחור חברה לבניית אתרים, איך לבנות אתר אינטרנט מצליח, בניית אתרים, פרסום באינסטגרם, בניית אתר לעורכי דין, בניית אתרים לעסקים, איך להשיג תוצאות פרסום באינטרנט, אתר מותאם לנייד, מדריך לפרסום בפייסבוק, משרד פרסום בחיפה, בניית אתרים לעסקים, בניית אתרים בחיפה, בניית אתרים בקריות, עיצוב גרפי בחיפה, קידום אורגני SEO, פיתוח אתרים, מדריך להקמת אתר, קידום ממומן, סוגי קידום אתרים, מדריך להתקנת קודי, חברה מומלצת לבניית אתרים.