סוגי קידום אתרים, כל מה שצריך לדעת על קידום אתרים

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      סוגי קידום אתרים

      סוגי קידום אתרים – ישנם מספר רב של סוגי קידום אתרים ובעצם לכל מקדם אתרים יש שיטה משלו

      בה הוא בוחר באיזה סוגי קידום אתרים להתמקד ובאיזה שיטות לשים דגש.

      מאמר זה בא לשפוך קצת אור ולסקור את סוגי קידום האתרים הקיימים ואת השיטות העיקריות

      סוגי קידום אתרים

      סוגי קידום אתריםקידום אתרים אורגני SEO

      אחד מסוגי קידום אתרים הפופולאריים ביותר הוא קידום אורגני או באנגלית המילה SEO
      שהיא ראשי התיבות של Search Engine Optimization היא פעולה שמטרתה להציג
      את להציג את האתר המקודם גבוהה ככל שניתן בתוצאות החיפוש האורגניות
      שהן תוצאות החיפוש הרגילות שלא ניתן לשנות את המיקום שלהם באמצעות תשלום אלא בשתי דרכים.
      הראשונה היא לקלוע בול ובמקרה לאלגורתים החיפוש של גוגל דבר שהוא קרוב לבלתי אפשרי.
      השנייה היא לבצע לאת קידום אתרים אורגני.

      סוגי קידום אתרים הכוללים קידום האתר בצורה אורגנית נראה לרוב כך (הדבר משתנה ממקדם אתרים למקדם אתרים):

      שלב המחקר הכולל:
      דו”ח אופטימיזציה הכולל:

      מחקר מבנה, מחקר דפים ומחקר מילות מפתח.

      שלב היישום הכולל: 

      רישום האתר בתוכנת סטטיסטיקות (למעקב אחר תוצאות), יישום דוח האופטימיזציה,
      בניית מפת אתר והתחלת התנעת תוכנית קישורים.

      שלב שימור ושיפור הכולל:

      מעקב והזנה של קישורים נכנסים, מעקב שיפור ושימור מיקום האתר בתוצאות החיפוש
      ושילוב של סוגי קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות.

      סוגי קידום אתריםקידום אתרים ממומן

      קידום אתרים ממומן, אחד מסוגי קידום אתרים הנפוצים ביותר. היא פעולה שמטרתה לגרום להופעת המודעה שלך גבוהה
      ככל שניתן בתוצאות החיפוש בתשלום (נמצא בד”כ מצד שמאל ולמעלה בגוגל) במחיר זול ככל שניתן.

      מצד אחד אתם בטח חושבים שיש כאן סתירה . הרי ידוע שככל שאתה משלם יותר את מופיע גבוהה יותר.

      הדבר נכון אך מקדם אתרים מוכשר ומקצועי מסוגל לגרום למודעה שלכם גם להופיע למעלה וגם במחיר נמוך יותר ממודעה של מתחרה.

      אני לא אגלה לכם איך אנחנו עושים את זה אני רק אגיד שזה קשור לניסיון שלנו בניהול מסעות פירסום.

      כאחד מסוגי קידום אתרים הנעשים על ידי תשלום, הפרסום בקידום ממומן נעשה בשיטת PPC (Pay Per Click) כלומר תשלום לפי לחיצה.

      דבר שהופך את נושא הקידום למאוד רלוונטי מכיוון שמצד אחד אנחנו רוצים כמה שיותר לחיצות דבר המעיד שהפרסום שלנו עובד
      ומצד שני כמובן שאנו רוצים לשלם כמה שפחות.

      קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות SMO

      אחד מסוגי קידום אתרים הנוספים שקיימים הוא קידום באמצעות רשתות חברתיות. מדובר בתחום חדש יחסית, לכן לפני שבוחרים חברה לקידום אתרים
      רצוי לבדוק שהחברה אכן מספקת אותו. דבר שמעיד כי חברת קידום האתרים שבחרת מעודכנת בכל האספקטים של קידום אתרים ושולטת בכל התחומים של סוגי קידום אתרים.
      קידום אתרים באמצעות רשתות חברתיות קשור יותר לתחום השיווק מאשר לתחום קידום האתרים. ומטרתו היא הבאת תנועה איכותית וממוקדת של גולשים אל האתר המקודם.
      הדבר נעשה ע”י בלוגרים ואנשי שיווק מנוסים אשר יושבים ברשתות חברתיות בפורומים בקהילות וכו’ ומשכנעים את הגולשים במקומות אלו להיכנס לאתר המקודם.
      כאחד מסוגי קידום אתרים הנעשים באמצעות רשתות חברתיות, קידום SMO נחשב כשיווק איכותי וממוקד.
      אם לדוגמא האתר שלכם מוכר מוצר שמתאים לנשים בהריון יכנסו הבלוגרים ואנשי השיווק שלנו לפורומים ואתרים של נשים בהריון
      ויפרסמו את אתרכם שם דבר שיוביל להגעתם של נשים בהריון לאתר שלכם ולחשיפת המוצר שלכם בפניהן.

      רשת החלפות קישוריםסוגי קידום אתרים

      רשת החלפות קישורים היא חלק מסוגי קידום אתרים באופן אורגני SEO ומטרתו לשמר ולעלות את מיקום האתר בתוצאות מנועי החיפוש.

      הדבר מסובך מכיוון שצריך לדעת את החוקים של מנועי החיפוש לדוגמא: קישור נכנס לאתר שיש לך אליו קישור יוצא הוא חסר ערך.
      מספר קישורים רב מדי בפרק זמן קצר מדי מזיק. ישנם אתרים שקישורים נכנסים מהם מזיקים. ישנם אתרים שקישורים יוצאים אליהם מזיקים וכו’.

      חברה טובה עבור מגוון סוגי קידום אתרים מספקת שירות של רשת החלפות קישורים, משמע, מעקב אחר כמות הקישורים הנכנסים והיוצאים.

      מעקב אחרי סוגי האתרים שקישורים מהם נכנסים וקישורים אליהם יוצאים. רשת מסועפת של קישורים ככה שאני נותן קישור לאתר שנותן קישור למישהו אחר
      ומקבל קישור מאתר שלא קשור לשרשת שלי.

      סוגי קידום אתרים

      דף עסקי בפייסבוק, פרסום ממומן, מיתוג לעסק, פרסום ממומן בפייסבוק, שיווק ברשתות חברתיות, סוגי קידום אתרים, מה זה עיצוב גרפי לעסקים,
      קריאייטיב לעסקים בעידן המודרני, בניית אתרים לעסקים קטנים בישראל, פתיחת דף עסקי בפייסבוק, יצירת לוגו מודרני לעסק, עיצוב גרפי לעסקים,
      קידום אתרים בחיפה, איך לבחור חברה לבניית אתרים, איך לבנות אתר אינטרנט מצליח, בניית אתרים, פרסום באינסטגרם, בניית אתר לעורכי דין,
      בניית אתרים לעסקים, איך להשיג תוצאות פרסום באינטרנט, אתר מותאם לנייד, מדריך לפרסום בפייסבוק, משרד פרסום בחיפה, בניית אתרים לעסקים,
      בניית אתרים בחיפה, בניית אתרים בקריות, עיצוב גרפי בחיפה, קידום אורגני SEO, פיתוח אתרים, מדריך להקמת אתר, קידום ממומן, סוגי קידום אתרים,
      מדריך להתקנת קודי, חברה מומלצת לבניית אתרים.

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן