מה צריך לבחון בבחירת סוכנות דיגיטל לעסק ב-2020?

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      סוכנות דיגיטל לעסקים

      סוכנות דיגיטל

      החלטתם כי הגיעה העת לקחת את העסק שלכם צעד קדימה ולהיעזר בשירותייה של סוכנות דיגיטל?

      בדיוק לשם כך יצרנו עבורכם את רשימת הסעיפים הבאה המומלצת לקריאה רגע לפני בחירה בסוכנות דיגיטל עבור העסק שלכם.

      הגדרת מטרותהגדרת מטרות הפרסום לפני בחירת סוכנות דיגיטל

      השלב הראשוני והבסיסי ביותר כשמחליטים על עבודה מול סוכנות דיגיטל הוא הבנת מטרות הפרסום (לטווח הקצר והארוך).

      חשוב מאד לדעת האם המטרה היא מיתוג, מודעות וחשיפה עבור עסק חדש,

      יצירת לידים וקבלת פניות, הגדלת המכירות הקיימות או הגברת התנועה לאתר.

      כל מטרה שונה מקודמתה ובהתאם לכך הליך העבודה והמחירים הצפויים.

      מסיבה זו חשוב להבין לעומק במה אתם מעוניינים שסוכנות הדיגיטל תתרום לעסק שלכם.

      לאיזה סוג של סוכנות דיגיטל העסק שלכם זקוק?סוכנות דיגיטל

      קיימות מגוון סוכנויות דיגיטל על גביי סקאלה רחבה של התמחויות ושירותים ייחודיים.

      חשוב לבחור בסוכנות המעניקה את השירותים הרלוונטיים עבור העסק שלכם לאחר הגדרת יעדי הפרסום. נקודה חשובה נוספת היא פעילות גלובלית (שפה, קשרים וכד’)

      – ישנם משרדים המעניקים שירותיהם אך ורק בארץ, לעומת זאת ישנן סוכנויות בעלות פעילות ענפה גם ברמה הגלובלית.

      במידה ומדובר בעסק בעל קו צעיר ועדכני – ייתכן ותתאים יותר סוכנות דיגיטל בעלת הרכב עובדים צעיר השולט באופן חזק יותר בטרדנים החמים ובבניית שפה מיתוגית רעננה ובועטת.

      במידה ומדובר בעסק ותיק שאינו מעוניין להתנסות בחידושים והמצאות, ייתכן כי סוכנות דיגיטל ותיקה תהיה האופציה המועדפת.

      בירור מקדיםסקירה ובירור מקדים על סוכנות הדיגיטל

      אחד האלמנטים החשובים ביותר הוא סקר שוק. הכוונה אינה רק בהיבט המחיר (אותו רובנו נוהגים להשוות)

      אלא גם בהיבט השירות, המקצועיות, המוניטין וכמובן חוות דעת והמלצות.

      סוכנות דיגיטל שמכבדת את עצמה תחזיק בראש ובראשונה באתר אינטרנט מקצועי המכיל תיק עבודות מגוון של לקוחות קודמים ועכשוויים

      ופירוט מגוון השירותים הניתנים במסגרתם. כמו כן, סוכנות דיגיטל בימינו תחזיק בלפחות עמוד עסקי אחד ברשת חברתית כלשהי (פייסבוק, אינסטגרם וכד’).

      התרשמו מאיכות התכנים, מהגרפיקה ומהחוויה הכללית באתר החברה ובעמודים העסקיים

      – זכרו כי בסופו של יום אלו הם הפנים של החברה העומדת מאחורי ולכן חשיבות גבוהה לנראותם כמו גם למיקומם ודירוגם.

      בנוסף בירור קצר על העומדים מאחורי סוכנות הדיגיטל תוכל לספק לכם רושם נוסף על מוניטין סוכנות הדיגיטל ועל האופן בה מנוהלת.

      בירור שירותי סוכנות הדיגיטלסוכנות דיגיטל

      סוכנויות הדיגיטל בשנת 2020 מונות מגוון רחב של שירותים עבור עסקים ופרטים, להלן העיקריים שבהם:

      *איפיון אתר חדש לעסק.

      *בניית אסטרטגיה שיווקית ויצירת שפה מיתוגית ייעודית.

      *כתיבת והעלאת תכנים לאתרים ורשתות חברתיות.

      *פיתוח (בנייה ועיצוב) אתר תדמית/מכירות רספונסיביים ומותאמים לסמארטפון.

      SEO קידום אורגני בגוגל

      SMM – שיווק ברשתות חברתיות.

      SEM – ניהול קמפיינים ברשת.

      PPC, Google Adwords, Facebook Manager – קידום ממומן.

      סוכנות דיגיטלמי הם האנשים בסוכנות הדיגיטל?

      סוכנות דיגיטל מקצועית אינה פועלת כמוקד שירות טלפוני. בשעה שהינכם פונים לסוכנות עבור שאלה, בקשה או טענה

      – אתם מעוניינים לדעת כי ישנו איש שיווק מקצועי ומנוסה אשר דואג לטפל בכם באופן אישי וקבוע,

      להבדיל ממצב בו אתם מגיעים בכל פעם לנציג אחר (מישהו אמר מוקד שירות לקוחות?).

      מעבר לכך, ייתכן כי גיחה קצרה למשרדי הסוכנות תוכל להבהיר לכם האם מדובר בחברה רצינית עמה אתם מעוניינים לעבוד או לא.

      תוכלו להתרשם מקרוב מרמת המנהלים והעובדים (מקצועית וחברתית), צורת העבודה והאווירה הכללית במקום.

      תכנון אסטרטגיה שיווקיתסוכנות דיגיטל

      לאחר שנפגשתם (או ניהלתם שיחה) מול סוכנות דיגיטל חשוב מאד כי תהיה הבנה מעמיקה של צרכיכם והתאמה אישית אל מטרותיכם העסקיות.

      תכנית אסטרטגית היא תוצר של שיתוף פעולה בין בעל העסק לבין סוכנות הדיגיטל המנהלת עבורו את הקמפיין.

      בהנחה וסוכנות דיגיטל אינה מאפשרת גמישות או כל התאמה אישית ולמעשה מכתיבה עבורכם תכנית קבועה מראש

      – דעו כי המצב אינו אידיאלי ויש לחשוב פעמיים האם כדאי להמשיך בהתקשרות עמה או להמשיך הלאה.

      סוכנות דיגיטלהתחייבות לתקופת זמן מסוימת

      סוכנות דיגיטל שמכבדת את עצמה לא תכבול אתכם תחת כל התחייבות מפוצצת כזו או אחרת. נקודת המוצא היא כי ברגע שהשירות הניתן הוא איכותי,

      ניתן במלוא תשומת הלב וירידה לפרטים הקטנים וכמובן השגת תוצאות בשטח (כלומר מכירות, לידים, חשיפה וכד’)

      – אתה כלקוח תהיה מעוניין להמשיך בהתקשרות מול סוכנות הדיגיטל ללא כל התחייבות.

      השיטה המומלצת להתקשרות מול סוכנות הדיגיטל בשנת 2019 היא ריטיינר חודשי, כלומר תשלום שמתעדכן אחת לחודש במידה ומעוניינים בהמשך השירות.

      שקיפות מתמדתסוכנות דיגיטל

      סוכנות דיגיטל איננה כת סודית או ארגון ביון חשאי. אתם כבעלי עסק שמשכירים את שירותיה של סוכנות הדיגיטל,

      רשאים ואמורים לקבל עדכון על בסיס שוטף בנתונים ובאופן שבו הדברים מתנהלים מאחורי הקלעים. בהנחה ואינכם מקבלים דו”ח שוטף על פעילות האתר

      ו/או העמוד העסקי שלכם או סירוב בעת בקשה לקבל אחד כזה – דעו כי מדובר במצב לא תקין ויש להתרחק מסוכנות שכזו.

      תאום ציפיות רגע לפני שיוצאים לדרךתיאום ציפיות

      ראיתם את הסוכנות, קיבלתם הצעת מחיר טובה ותכנית אסטרטגית מעולה – למעשה כל שנותר הוא לחתום ולצאת לדרך עם חיוך רחב.

      רגע לפני שמברכים על המוגמר וחותמים על הטפסים הרלוונטים – הקפידו לתאם ציפיות. על מנת שלא ליצור עוגמת נפש או מצג שווא,

      סוכנות דיגיטל אמינה אמורה לשקף לכם כי פרסום הוא עולם דינאמי המשתנה רבות ביחס למגוון פרמטרים.

      לכן אל תמהרו להאמין להבטחות בנוסח “תוך שבוע האתר שלך נמצא במקום הראשון בגוגל”, “המכירות שלך עומדות לזנק בכ-40% מיד לאחר החודש הראשון”.

      כל אלו ועוד מגוון ניסוחים אפשריים אחרים נועדו לגרום לכם לחתום כמה שיותר מהר על הטפסים. אך אל תתפתו – זכרו כי דיבורים לחוד ומעשים לחוד.

      אין כל סוכנות דיגיטלית שיכולה להתחייב על תוצאות בפרק זמן קצוב (וקצר כ”כ), במידה ואכן קיימת התחייבות מסוג זה

      – אל תתביישו ובקשו לראות דוגמאות ונתונים סטטיסטיים שאכן מוכיחים כי נעשו דברים מסוג זה בעבר הלא רחוק. בסופו של יום עם עובדות אי אפשר להתווכח.

      סוכנות דיגיטללא שירות כי אם מערכת יחסים

      הסעיף אולי לא יובן לכם כעת אלא רק בהמשך הדרך כאשר כבר תהיו בקשר שוטף עם סוכנות הדיגיטל.

      זכרו כי מדובר בבנייתו של הליך שיווקי, שמצריך זמן ומחשבה על כל פרט ופרט כדי להשיג את המטרות העסקיות שלכם.

      סוכנות דיגיטל מקצועית תעשה ככל יכולתה כדי לספק את הסחורה ולהביא לכם את התוצאות הטובות ביותר,

      תוך שהם פועלים מולכם באופן ישיר ושקוף, מעדכנים אתכם כאשר יש צורך לשנות כיוון באסטרטגיה השיווקית או בריענון הקונספט המיתוגי.

      עבודה מול סוכנות דיגיטל באשר היא דומה לא מעט למערכת יחסית ומלווה בנתינת אמון הדדי ובשיתוף פעולה מלא – רק באופן הזה ניתן להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן