מהו פרסום בוידאו וכיצד הוא יכול לשפר את נראות העסק שלי?

שיחה מהירה

מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

פרסום בוידאו

פרסום בוידאומהו בפרסום בוידאו?

פרסום בוידאו הוא מסר חזותי רב עוצמה. זוהי הדרך היעילה ביותר להעביר את המסר ללקוחות קיימים ופוטנציאליים על המוצר או השירות שהחברה משווקת.
דרך זו של פרסום המותג יכולה להעניק את הקפיצה החזקה ביותר במכירות ולהישאר בזיכרון של הלקוחות לאורך זמן רב.

זה לא סוד שאנשים פשוט אוהבים לצפות בסרטוני וידאו, בין אם זה פרסומות טלוויזיה או סרטונים קצרים ביוטיוב.
אנו משתפים את הסרטונים שאהבנו לאחרונה ואפילו רואים אותם מספר פעמים, עובדה שמשפיעה על תפיסת המותג בעייני הלקוחות.

באופן כללי, פרסום בוידאו פותח בפנינו אלפי הזדמנויות להגברת המודעות למותג ולהצגת מוצרי ו/או שירותי החברה באור חיובי במיוחד.
סרטון קצר יכול להעביר הרבה יותר מידע מכל באנר או פוסט ברשתות חברתיות.

פרסום בוידאו ביוטיובפרסום בוידאו

הסטטיסטיקה אומרת כי הזמן הכולל בו אנשים צופים בסרטוני יוטיוב צומח ב-60% בכל שנה, מה שהופך פרסום בוידאו ביוטיוב לפלטפורמה הייחודית והפופולרית ביותר לפרסום בוידאו.
בנוסף, השירות של יוטיוב מספק תנאים ידידותיים למי שרוצה לפרסם בפלטפורמה זו.

· יוטיוב מעניק למפרסמים גישה לקהל רחב ואפשרות לפילוח איכותי.
(יוטיוב מתחרה כמעט בכל האפליקציות האחרות, כגון פייסבוק, טלגרם, וואטסאפ וכו׳ עם 1.9 מיליארד משתמשים מחוברים בכל חודש).

· היכולת לקדם את הערוץ. ככל שהערוץ פופולרי יותר, כך החשיפה לפרסום בוידאו גבוהה יותר, מכיוון שיוטיוב מציגה את התוכן הפופולרי ביותר ב"המומלצים".

· מערכת בקרה נוחה המאפשרת לעקוב אחר מספר המשתמשים שנחשפו לתוכן המודעות, כמו גם אחר האינטראקציה עם הערוץ או עם קליפ וידאו ספציפי.

· אפשרות להגדרה מדויקת של מאפייני קהל היעד.

· שימוש יעיל בתקציב. המפרסם משלם רק במידה ולחצו על הפרסומת שלו או צפו בה במשך 30 שניות.

איזה פרסום מתאים לעסק שלך?

לא רק התוכן של פרסום בווידאו חשוב, אלא גם בחירת סוג הפרסום בוידאו שמתאים לשלב חייו של המוצר.
לדוגמה, פרסום בוידאו לצורך הכרת מוצר חדש לא תמיד עשויה להיות הבחירה הנכונה עבור מוצר שכבר יש לו מוניטין מסוים בשוק.
לכן הבחירה הנכונה בסוג הפרסום היא אחד הקריטריונים העיקריים ליצירת פרסום בוידאו מוצלח. ישנם שני סוגים עיקריים של פרסום בוידאו: פרסומת מבוימת ופרסומת אנימציונית.

פרסומת אנימציוניתפרסומת אנימציונית

פרסומת אנימציונית היא הדגמה רציפה של תמונות גרפיות. בעזרת כלים גרפיים ניתן ליצור אפקטים חזותיים רבים,
ליצור דמויות בדיוניות שונות ולהציג תהליכים רבים של מוצרי ושירותי החברה. שום צילום לא מתרחש: הגיבורים והעלילה נוצרים על ידי המעצב.

הז'אנרים הפופולריים ביותר של פרסום אנימציה הם וידאו-הסבר ו-וידאו תדמיתי.

· וידאו-הסבר הוא סרטון קצר, לרוב באורך 30 שניות. וידאו זה מתאים למוצרים ושירותים שאינם מוכרים עדיין לקהל היעד
ועוזרים להכיר את העקרונות הבסיסיים או המאפיינים העיקריים של מוצר או שירות חדש. פרסום בוידאו מסוג זה הופך מידע מורכב לנגיש ומובן יותר למשתמשים בפרק זמן קצר.

· וידאו תדמיתי הוא הפתרון המושלם לאלו המעוניינים להגביר את המודעות למוצר/שירות. בזכות גרפיקה מתקדמת
ורעיון ויזואלי ייחודי, סרטון תדמיתי איכותי ימשוך את תשומת הלב של הלקוחות, יעורר את הרגשות הנגרמים
כתוצאה מצפייה בסרטון תדמיתי מוצלח ויעניק גישה חיובית כלפי המותג.

פרסום בוידאו מבויםפרסום בוידאו

פרסום בוידאו מבוים הוא הבחירה הטובה ביותר עבור חברות העוסקות בקידום סחורות ייחודיות מבחינת המראה החיצוני שלהן או הפונקציונליות הגלויה בהן (למשל, בגדי אופנה, אביזרים, תכשיטים).
הבסיס לסרטון כזה הוא העלילה שצריכה להציג את המוצר מהצד הטוב ביותר ולהדגיש את יתרונותיו.

לרוב בפרסום בוידאו מבוים השחקנים מציגים סיטואציה המוכרת לקהל יעד שקשורה למוצר או השירות שהחברה מספקת.
גישה זו מסייעת ליצור קשר רגשי עם קהל הלקוחות, ולגבש עמדות חיוביות כלפי המותג.

יצירת פרסום בוידאו מצליח מצריכה מיומנויות וידע רחב בתחום.
סוכנות הדיגיטל רנקום קריאייטיב עוסקת בפיתוח וידאו תדמיתי, יצירת קליפים גרפיים ומגוון שירותים הקשורים לפרסום בוידאו משנת 2003.

לפרטים נוספים חייגו כעת: 1700-5000-60
המשיכו לעקוב אחרינו גם באינסטגרם ובפייסבוק

תגובות הקוראים

עקבו אחרינו בסושיאל

  • חלוצי התעשיה 40, חיפה
  • 1700-5000-60
  • info@rancom.co.il