פרסום חזק לעסקים באינטרנט

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      פרסום חזק

      פרסום חזק באינטרנט – הפרסום באינטרנט מהווה נתח משמעותי מעולם הפרסום .

      בשנים האחרונות רשת האינטרנט מתפתחת בקצב מהירפרסום חזק

      ואיתו גדל ומתפתח עולם הפרסום הדיגיטלי – פרסום חזק במיוחד .

      יותר ויותר עסקים פרטיים עוברים לרשת האינטרנט למשל-

      חנויות וירטואליות כדי להגיע להגדיל את היקף המכירות,

      דפי נחיתה ליצירת לקוחות חדשים ,רשתות חברתיות ועוד.

      פרסום באינטרנט עובד וממשיך לגדול משנה לשנה.

      לפי יפעת בקרת פרסום בשנת 2017 –

      33% מסך כל הפרסום היה בדיגיטל.

      צמיחה של 13% משנת 2016.

      פרסום חזק באינטרנט – השיטות המובילותעוגת הפרסום

      קידום ממומן PPC שיטת :

      שיטה זו מתבססת על תמחור לפי הקלקה (Pay Per Click)

      מודל זה הוא הפופולרי ביותר לפרסום חזק בתחום שיווק הדיגיטלי.

      שיטה זו גם נחשבת למועדפת מהסיבה שהגולש שמקליק על המודעה נכנס אליה

      במכוון ולא מפני שקפצה לו למסך, בנוסף המפרסם

      הוא שקובע את המחיר עבור כל מבקר שמגיע דרך הפרסומת וכך שולט על התקציב.

      חיפוש ממומן:

      פרסום חזקפרסום חזק באופן ממומן נבחר את מילות המפתח הרלוונטיות בכדי להופיע בראש הדף שבמנוע החיפוש(גוגל,בינג’,יהו..).

      גוגל למשל, בודקת את היכולת למשוך את הגולשים על ידי שהיא משקללת את הציון לקישור של האתר

      ולפי סכום התשלום וכך מדרגת את הקישורים בראש הדף.

      שיטה בעזרת חיפוש ממומן בגוגל נחשבת לדרך המהירה ביותר

      לראש דף התוצאות לעומת קידום אורגני שהוא תהליך ארוך ומורכב שלוקח בממוצע כחצי שנה .

      פרסום לפי תוכן:

      פרסום זה מתמקד באתרים שרלוונטיים למוצר אותו אנו מעוניינים למכור

      וממקם את המודעה בהתאם לתוכן האתר על ידי טכניקות פרסום שונות לדוגמא

      באנר– יכול להופיע כתמונה סטטית, כאנימציה או כסרטון.

      הבאנר הוא הפרסומת שמוצגת באתר ונחשב לטכניקת מקובלת ביותר ובעלת אפקט פרסום חזק.

      פרסום ברשתות חברתיותפרסום חזק ברשתות חברתיות:

      הפייסבוק מאפשר לפלח קהל יעד לפי משתנים רבים לדוגמא-

      לפי אזור מגורים, גיל, דפוסי התנהגות, רווקים או מאורסים טריים ותחומי עניין רבים של הגולשים.

      קידום בפייסבוק חייב להיכלל בקמפיין לפרסום חזק

      מהסיבה שניתנת לנו האפשרות לפלח ולמקד את קהל היעד הרלוונטי ביותר

      למוצר הספציפי שלנו וכך למשוך לקוחות חדשים ולבנות קהל איכותי.

      לסיכום כדי להגיע לתוצאות טובות עלינו לבצע פרסום חזק על ידי השיטות שצויינו

      ללמוד אותם ולבנות תוכנית מתאימה.

      מחפשים פרסום לעסקים באינטרנט?

      בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו או בדף יצירת קשר.

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן