קידום ממומן PPC
התוצאות שלכם יגיעו בקליק
קידום ממומן PPC - קידום שעובד תוך זמן קצר
קידום ממומן ppc הוא קידום כשמו כן הוא שנעשה באמצעות תשלום.
קידום זה נקרא “תשלום על כל קליק” (pay per click).
אפשרות זו של קידום ממומן ppc קיימת במספר פלטפורמות אך האתרים הגדולים ביותר הפועלים בשיטה זאת הם מנוע החיפוש גוגל ופייסבוק.
מהות קידום ממומן PPC בגוגל
למרות שהמטרה היא לחיצה על המודעה,
כניסה לאתר, ביצוע המרה והגדלת הכנסות העסק, אחד היתרונות הגדולים בפרסום PPC הוא שכל עוד הגולש אינו לוחץ על המודעה – המפרסם אינו משלם עליה.
כלומר, יכול להיווצר מצב שבו בעצם המודעות והחשיפה של העסק גדלים בלי שהמפרסם משלם- הגולש יראה את המודעה אך לא ילחץ עליה.
יתרונות נוספים שיש בקידום ממומן זה הן שהתוצאות הן מידיות (לפעמים מספר ימים),
לכן הרבה אתרים חדשים בוחרים בשיטה זאת מכיוון שלהבדיל מקידום אתרים אורגני שהוא תהליך ארוך שמצריך סבלנות וזמן והשינויים בו נראים רק לאחר תקופה מסויימת
בקידום ממומן זה אנו יכולים לראות את התוצאות במהירות ולהיות ערים בזמן אמת לשינויים.
יתרונות נוספים הם שליטה מלאה וגמישה בתקציב הקמפיין ומיקוד בקהל יעד מסויים. קידום ממומן ppc מאפשר הגעה לקהלי יעד ספציפיים שאליהם אנחנו פונים.
לדוגמא אם ברשותנו חנות נעליים באיזור חיפה, מי שיחפש בגוגל “חנות נעליים בחיפה” יקבל בתוצאות החיפוש את האתר שלנו.
דברים נוספים שכדאי לדעת:
◄ המשך קריאה > פרסום ממומן – מערכת קידום הקליקים של גוגל
◄ המשך לקרוא בנושא > דף האינסטגרם של רנקום קריאייטיב
◄ המשך קריאה > פרסום ממומן בפייסבוק, האם זה כדאי ומומלץ?
◄ המשך לקרוא בנושא > דף הפייסבוק של רנקום קריאייטיב
בחרו רנקום קריאייטיב לקידום ממומן PPC עבור העסק שלכם
אנו ב-Rancom Creative מחזיקים בניסיון של מעל עשור בתחום קידום ממומן PPC. אנו נדאג להקים עבורכם את הקמפיינרים האיכותיים והמקצועיים ביותר בשוק על מנת שהקמפיין שלכם יניב עבור העסק שלכם מקסימום פירות במינימום תקציב. מתמחים בניהול קמפיינים ממומנים הן במנוע החיפוש גוגל והן ברשת החברתית פייסבוק. בצורה כזו יוצרים עבורך מעטפת קידום ממומן PPC מתקדם שמביא לתוצאות איכותיות ומהירות במיוחד. חברת רנקום קריאייטיב הינה 1 מ-200 החברות בישראל המוסמכות ושותפות של גוגל ופייסבוק. מחזיקים במגוון הסמכות מקצועיות ומתקדמות דוגמת Google Adwords, Google Analytic, Facebook PPC Advertising ועוד.
מיידי
ממוקד למדי
שליטה מלאה וגמישה בתקציב הקמפיין
לא מחייב אתר מושקע
לא מושפע מעדכונים
אפשרויות מעקב ושיפור אחוזי המרה
מה עוד צריך לדעת על קידום ממומן PPC?
עקרון מקביל לקידום ממומן בגוגל
חשבתם על כך רבות והבנתם שהעמוד העסקי שלכם בפייסבוק לא מממש את הפוטינציאל הגלום בו?
בדיוק בעבור זה הוקמה פלטפורמת הקידום הממומן Ad Manager
. באמצעות הגדרת קהלים נכונה, הגדרת אזורים רלוונטיים ומגוון פרמטרים נוספים,
תוכלו להינות מאחד מכלי הקידום החזקים והטובים ביותר בכל הנוגע לקידום ממומן PPC
. כמובן שגם בשיטה זו נדרשים ניסיון והבנה מעמיקים, שכן לולא זאת אתם עלולים להפסיד סכום לא מבוטל על קמפיין לא מוצלח ואפקטיבי.
לכל הבאים:
1. לממהרים – אם אתם מעוניינים בתוצאות מיידיות לצורך פרסום המוצר או השירות שלכם, הדרך האפקטיבית והמומלצת ביותר היא קידום ממומן PPC.
ככל שהסכום המוצע עבור לחיצה יהיה גבוה יותר, כך עולים סיכוייכם להיות מוצגים בראש תוצאות החיפוש הממומנות.
2. אם אתרכם אינו אתר בעל תוכן רב, מועיל ורלוונטי עבור הגולש ככל הנראה קידום אורגני יהיה פחות יעיל עבורכם.
אולם בשיטת קידום ממומן PPC ניתן לקדם אתרים שאינם מושקעים יתר על המידה ואף אינם בעלי תוכן רב.
3. אתרי נישה ספציפיים שאינם זוכים לכמויות חיפושים גבוהות במילות המפתח שלהם,
יוכלו להינות גם הם מקידום ממומן PPC אשר יוביל על פני כל תוצאה אורגנית שאינה רלוונטית עבורם בשום צורה שהיא.
למי שחשובה החשיפה על פני המכירה
יש לך מוצר או שירות שצריך לצבור תחילה חשיפה על מנת ליהנות מביקוש?
בדיוק בעבור זה קיימת אפשרות מקבילה הנקראת (CPM (Cost Per Mile. שיטה זו מיועדת בעיקרה עבור תשלום על פי חשיפה (1000 חשיפות)
. CPM נהוגה בעיקר בבאנרים פרסומיים באתרים שונים.
קידום ממומן PPC – תהליך עבודה מסודר
קידום ממומן PPC בגוגל ובפייסבוק כוללים לרוב את השלבים הבאים:
חקר מילות מפתח – שלב שזהה במהותו לזה הקיים בקידום אורגני SEO.
חקר קהל יעד – למידה והבנה של קהל היעד הרלוונטי עבור פרסום המודעה/האתר שלכם זאת לצורך בניית אסטרטגיה שיווקית אפקטיבית.
יצירת הקמפיין – השלב העיקרי בו מגדירים את קהלי היעד עפ”י הנתונים שהתקבלו בשלב הקודם, הגדרת מיקומים גאוגרפיים רלוונטיים ועוד.
בדרך לקמפיין ממומן משתלם ומוצלח
יצירת מודעות ובאנרים – הדבר יותר רלוונטי עבור הרשתות החברתיות, שם עליכם ליצור מודעה פרסומית בעלת מסר חד וקולע הכולל עיצוב מסקרן ומושך שלא ניתן להתעלם ממנו.
אופטימיזציה – מעקב, מעקב, מעקב. רק בדרך זו ניתן יהיה להגיע לתוצאות מיטביות. מודעות המתופעלות בצורה עקבית ומשופרת ייהנו מפרסום יעיל וניצול מקסימלי של תקציבם.
דף נחיתה – עוד אחד מכלי השיווק המוצלחים הוא דף נחיתה.
דף נחיתה מטרתו העיקרית היא משיכת תשומת לב הגולשים במטרה להשאיר את פרטיהם ולהנות מאחוזי המרה גבוהים במיוחד.
דפי נחיתה ניתנים גם הם לקידום ממומן PPC וזוכים לרוב בתוצאות מרשימות.
ניהול הקמפיין – לאחר שהמודעה/האתר כבר רץ באופן פעיל בגוגל או בפייסבוק, אין זה אומר שהגיע העת לנוח. הקמפיינים הללו זקוקים למעקב מתמיד על מנת להמשיך ולהנות מיעילותם ולצורך שיפורם.
עיקרי הדברים בקידום ממומן PPC
חשוב לדעת כי ישנן מילות מפתח מבוקשות מאוד שיש עליהן תחרות, מסיבה זאת קיים “מכרז” בו כל מתמודד מציע כמה הוא מוכן לשלם עבור קליק.
האדם שמציע את הסכום הגבוה ביותר יופיע בדף הראשון בתוצאה ממומנת. בכל רגע במהלך הקמפיין אנו יכולים לבצע שינויים גם בתוכן המודעה ובמלל שלה וגם בתקציב שהוגדר מראש.הכל גמיש ובר שינוי.