קמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק?
שמדברים על קמפיין פרסום באינטרנט בדרך כלל מדברים על פרסום בפייסבוק או גוגל.
והשאלה הנשאלת היא מהי הפלטפורמה הטובה ביותר לעסק שלך?
לכל אחת מהפלטפורמות יתרונות וחסרונות ונציין את העיקריים שבהם
קמפיין פרסום בפייסבוק
היתרונות הם שהקמפיין פרסום ברשת החברתית זול יחסית.
קידום בפייסבוק מאפשר פילוח קהל יעד ממוקד מאוד לפי גיל, אזור, תחביבים וכו’..
וכך ניתן להתאים את הקהל לצורכי המטרה של הקמפיין.
והחסרונות הם שמול גוגל סטטיסטית בפייסבוק ישנם פחות קליקים
וצריך תמיד לחדש את הקמפיינים כדי לא לשעמם ולאבד רלוונטיות.
גוגל
.יתרונות קמפיין פרסום בגוגל או PPC קידום ממומן הם בתרומתו לאחוז חשיפה מאוד גבוה והקלקות רבות
יתרון נוסף שבולט בגוגל הוא האפשרות לפרסום ממוקד לפי מילות מפתח שגולשים מחפשים
מה שהופך את הפרסומת ליותר ממוקדת וכך גורמת לתנועת גולשים גבוהה.
החסרונות שבעיקר בולטים הם המחיר שיקר יותר לעומת הפייסבוק
ושאין אפשרות לבצע פילוח ממוקד כמו בקמפיין פרסום של פייסבוק .
אך החיסרון הבולט ביותר הוא התחרות שקיימת בפלטפורמה
והקושי להגיע אל הדף הראשון והחשוב.
ממחקרים שעשו עלה שהגולשים לא נוהגים לעבור לדף השני בתוצאות החיפוש
ואם לא מצאו את מבוקשם יעדיפו לשנות את מילת החיפוש.
מתי עדיף קמפיין פרסום בגוגל?
קמפיין בגוגל הוא לתקופה ארוכה ומומלץ לכל עסק בכדי לשמור על המוניטין של עסק.
גולשים מחפשים בגוגל לרוב שירותים ולכן עדיף לפרסם לפי מילות מפתח פופולריות שקשורות לנותני שירות.
וההמלצה היא פרסום שירותים ולא מוצרים כמו למשל – בניית אתרים בצפון, טכנאים וכל נותני השירות באשר הם.
מתי עדיף קמפיין פרסום בפייסבוק?
לרשת הפייסבוק יש קצב מהיר ומתחלף כמו המהירות שאנחנו גוללים למטה
לכן פרסום ברשת החברתית מומלץ לחדש מתקופה לתקופה כדי לשמור על חדשות ועדכניות.
קמפיין בפייסבוק מומלץ למוצר או שירות שהגולש לא חיפש במכוון
אלא ראה את המודעה, היא עניינה אותו והוא הקליק אליה.
לסיכום שאנחנו מעוניינים לשמור על המוניטין של העסק לתקופה ארוכה חשוב להשתמש בקמפיין גוגל שנותן לעסק נוכחות ברשת האינטרנט
ושכשאנחנו מפרסמים קמפיין בפייסבוקזה כדי לאסוף יותר פופולריות ופרסום מבצעים ולכן עדיף להשתמש בפייסבוק לתקופות קצרות עד בינוניות.
מעוניינים לעשות קמפיין פרסום בפייסבוק או בגוגל?
בקרו בעמוד הפייסבוק שלנו או בדף יצירת קשר.