מהו שיווק תוכן?
שיווק תוכן הוא גישה מיוחדת לקידום מוצרים שמטרתה לבנות קשרים אמינים עם לקוחות
גישה זו דוחה את כל העקרונות של פרסום אגרסיבי, תוך התמקדות בהבאת תועלת ללקוחות.
לא מנסים “לדחוף” את המוצר אלא לספר ללקוח על מוצר/שירות מבלי לנסות לכפות רכישה.
ראשית כל, כשמדובר בשיווק תוכן, חשוב להדגיש כי הוא אינו מתמקד בפרסום עצמו.
זו לא קריאה רועשת לקנייה או קידום מכירות אגרסיבי. שיווק תוכן הוא יצירה של תוכן שימושי,
.רלוונטי ומעניין עבור המשתמשים
צריך להיות סבלני, שיווק תוכן לא מביא תוצאות מהירות ודורש מעקב מתמיד, כמו גם פיתוח האסטרטגיה הנכונה.
הפורמט הסטנדרטי לשיווק תוכן הוא מאמרים אינפורמטיביים, פודקאסטים וכל דרך אחרת לספר ללקוחות על מוצר או שירות.
תוכן מסוג זה צריך לכלול מידע עדכני על מוצרים, עובדות מעניינות אודות מוצר או שירות זה.
.תיאור מבצעים והנחות או קריאה לקנייה יהיה בלתי הולם ויגרום ללקוח פוטנציאלי לפנות למקור אחר.
מהי חשיבותו של שיווק תוכן?
פרסום ישיר לא עובד כמו קודם. אנשים נוטים להתרחק מאלו שמנסים לשכנע אותם לרכוש מוצרים בכל דרך
אפשרית. בין אם מדובר בשיחות טלפון מנציג החברה המציע את שירותיהם או במודעות מעצבנות שצצות בחלון הדפדפן.
שיווק נכון עוזר לבנות אמון מול קהל היעד שלך. סטטיסטית, חברות שיש להן בלוג מושכות אליהן 55% יותר מבקרים.
מה היתרון של שיווק תוכן לקידום העסק שלך?
מומחיות: סביר להניח שהלקוח הפוטנציאלי יעניק עדיפות לחברה שבאתר שלה הוא יכול למצוא תיאור מפורט של הסחורה, סרטוני הדרכה, עובדות מעניינות על המוצרים והשירותים שהוא מספק.
חשיבות האתר למנועי חיפוש: תוכן שימושי ומעניין והכי חשוב, רלוונטי מגדיל את חשיבות האתר למנועי חיפוש.
נאמנות: כאשר חברה עוסקת בשיווק תוכן היא מסייעת בפתרון בעיות של לקוחות, כך לקוח מבין שצריך לשלם עבור שירותים באיכות גבוהה.
רווח: רבים הוכיחו כי לשיווק תוכן מובנה כראוי יש השפעה חיובית על המכירות.
שיווק נכון מביא רווח לחברה ומגדיל משמעותית את כמות הלקוחות החדשים.
איך לפתח אסטרטגיה נכונה עבור שיווק תוכן?
כדי ששיווק תוכן יביא תוצאות כמה שיותר מהר, דרושים יעדים ופיתוח האסטרטגיה הנכונה.
השלבים העיקרים של פיתוח אסטרטגי:
מהי המטרה של שיווק תוכן: ללא מטרה מוגדרת בבירור, קשה לקבוע את הכיוון של שיווק תוכן ואף בלתי אפשרי לעקוב אחר היעילות של העבודה שנעשתה.
קביעת יעדים: יש צורך להגדיר באופן מדויק את המטרות ולבחור שיטות ליצירת שיווק תוכן באתר שלך.
יעדים מוגדרים במדיוק עוזרים לקבוע סדרי עדיפויות. הראות של המטרות עוזרת גם לקבוע מועדים ולהניע את עצמנו.
הגדרת פלחי הקהל: חובה לעקוב אחר הקהל שלך ופילוחו בדרכים רבות. לא משנה עד כמה אתה מכיר את הקהל שלך, תמיד ניתן לייעל ולשפר את השיווק תוכן.
זיהוי מתחרים: חיפוש מילות מפתח, איסוף וניתוח תנועה באתר, נתוני רמת התחרות.
לפיתוח אסטרטגיית יעילה, צרו קשר עם רנקום קריאייטיב.
חייגו אלינו עוד היום: 055-775-3620 והמשיכו לעקוב גם באינסטגרם ובפייסבוק.
רוצים לדעת באילו דרכים אפשר לקדם את האתר שלך? להמשך קריאה:
מהירות אתר: הפרמטר שאף קידום אתרים אינו שלם בלעדיו<
בניית אתר רספונסיבי לתצוגה מושלמת מכל מכשיר<