בניית אסטרטגיה שיווקית שתוביל את העסק שלך להצלחה

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      בניית אסטרטגיה שיווקית

      בניית אסטרטגיה שיווקית היא תהליך ניהול שמטרתו פיתוח היעדים, הכישורים והמשאבים של העסק על מנת לעצב את שירותיו ומוצריו בצורה שתואמת ליעדי הרווח והצמיחה שהציב לעצמו.
      עסק מצליח הוא עסק שמצליח לממש את התוכנית האסטרטגית שלו. בניית אסטרטגיה שיווקית מאפשרת אלפי הזדמנויות עבור העסק שלכם.
      מימוש אותן הזדמנויות מכניס לעסק כסף רב, לכן פיתוח ובניית אסטרטגיה שיווקית הוא תחום רווחי להשקעה.

      בניית אסטרטגיה שיווקיתניתוח מצב לצורך בניית אסטרטגיה שיווקית

      ניתוח המצב נועד ליצור סקירה מלאה של השוק, גודלו, המגמות והתכונות שלו.

      המרכיבים העיקריים לניתוח:

      · ניתוח הסביבה והמשאבים הפנימיים, כולל הערכה של רמת השגת היעדים הנוכחיים.

      · ניתוח התנהגות צרכנים בשוק.

      · ניתוח גורמים חיצוניים, התנהגות המתחרים ומגמות מרכזיות בשוק.

      כדי לעשות ניתוח של משאבים פנימיים וחיצוניים עבור העסק שלך, קיים מודל פופולרי בקרב המשווקים הקרוי SWOT.

      ביכולתה של בניית אסטרטגיה שיווקית זו לייצר יתרון תחרותי עבור העסק שלך ביחס למתחרים.

      ניתוח הסביבה הפנימית; ניתוח חזקות (Strength) וחולשות (Weaknesses).

      חוזקות: גורמים פנימיים חיוביים של העסק בהם יש לו יתרונות יחסיים בשוק.

      חולשות: גורמים פנימיים שליליים של העסק שמעכבים את יכולתו לצמוח ולהשיג רווח.

      ניתוח הסביבה החיצונית; ניתוח הזדמנויות (Opportunities) ואיומים (Threats).

      זהו מעקב אחר מגמות והתפתחויות חשובות בסביבה החיצונית.

      הזדמנויות: גורמים חיצוניים שאינם תלויים בעסק עצמו ומאפשרים לו להשיג רווחים וצמיחה.

      איומים: אתגרים שעלולים להוביל להידרדרות במכירות או ברווחים.

      גיבוש מטרות ויעדיםבניית אסטרטגיה שיווקית

      לאחר ניתוח SWOT, בניית אסטרטגיה שיווקית ממשיכה בגיבוש מטרות ויעדים (הניתנים למדידה ובקרה) תוך ניצול ההזדמנויות והחוזקות, הימנעות מאיומים והתגברות על החולשות.

      על היעדים להיות מסודרים באופן היררכי, מהחשוב יותר עד לחשוב פחות, ברורים וממוקדים, ניתנים למדידה כמותית, מציאותיים, ברי השגה, עקביים ומוגדרים בזמן.

      משוב ובקרה

      לאורך כל התהליך ישנו מעקב אחר התוצאות וזיהוי התפתחויות חדשות בסביבה החיצונית והפנימית. כשהסביבה משתנה על העסק לבחון מחדש ולשנות את דרכי המימוש, התוכניות, האסטרטגיות ואולי אפילו היעדים.

      בניית אסטרטגיה שיווקית אינה תהליך בן יום אחד. דרוש זמן רב כדי לאסוף מידע מפורט על הצרכנים, ללמוד את תכונות ותנאי השוק ולקבוע את היתרונות התחרותיים של המוצרים. לכן, על מנת להיות בטוחים ולפתח את האסטרטגיה השיווקית היעילה ביותר, מומלץ ליצור קשר עם חברת פרסום דיגיטלית רנקום קריאייטיב. הצוות שלנו בעל ניסיון רב בבניית אסטרטגיות שיווקיות מאז 2003. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון מאמרים שיווקיים שיוכלו לעזור לכם להכין תוכנית שיווק אסטרטגית עבור העסק שלכם או להרחיב את הידע הכללי שלכם בעולם השיווק.

      לפרטים נוספים חייגו: 050-969-5044

      המשיכו לעקוב אחרינו גם באינסטגרם ובפייסבוק

      להמשך קריאה:

      > משפך שיווקי: כל מה שאתם חייבים לדעת

      > איך לפרסם עסק חדש בעידן הדיגיטלי?

       

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן