בעלי עסקים? כל מה שאתם חייבים לדעת על מיתוג לעסקים קטנים

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      מיתוג לעסקים קטנים

      בעלי עסקים קטנים? מרגישים שהעסק שלכם לא מציג בידול משמעותי מהמתחרים ושהוא עוד אחד מתוך..?
      אם בעבר רק חברות גדולות יכלו להרשות לעצמם קמפיינים עתירי תקציב. בשנים האחרונות ניתן לראות כי
      בעלי עסקים קטנים ובינוניים מעבירים את פעילותם העסקית אל הרשת. הסיבה לכך היא שהאינטרנט,
      הוא הזדמנות שיווקית אדירה עבורם. כיום כלי הפרסום ברשת זמינים ונגישים עבור כל עסק באשר הוא וגם עסקים קטנים
      יכולים להשתמש בשירותים הללו ולצאת בקמפיינים משתלמים במיוחד. מיתוג לעסקים קטנים הנעשה בצורה מקצועית ומדויקת
      יכולה לעשות את ההבדל בין עוד עסק קטן לבין עסק קטן שמצליח בענק. יחד עם זאת, ללא הידע וההבנה הנדרשים לבניית אסטרטגיה שיווקית,
      לא תוכלו להשיג את היקף החשיפה הרצוי לכם. רוצים לדעת איך עושים את זה נכון? הישארו אתנו.

      מיתוג לעסקים קטנים – מתחילים:מיתוג לעסקים קטנים

      1. הכירו את העסק שלכם: חשבתם שמספיק להכיר את המוצר או השירות שלכם? טעיתם.
      כדי ליצור מיתוג לעסקים קטנים ולעסקים בכלל חשוב לאסוף מספר נקודות. עליכם להבין לעומק
      ולדעת להצביע על הבידול של העסק שלכם ביחס לשוק בו אתם פועלים,
      מה הסיבות שבגללן הלקוח צריך לבחור דווקא בכם ומהי החוויה הייחודית שמציע העסק שלכם ללקוחותיו.

      2. הכירו את המתחרים שלכם: לאחר שנמצא בידיכם כל המידע הנחוץ על העסק שלכם, הגיע הזמן לעבור לחקר המתחרים בתחומכם.
      חשוב להבין מי הם המתחרים הקיימים לכם, מה הייחודיות והחוזקות שלהם, ובעיקר מהן החולשות שלהם שיוכלו לשמש לכם כפתח כניסה.

      3. הכירו את קהל היעד שלכם: מיתוג לעסקים קטנים כולל הכנתו של “פרופיל לקוח” ורשימת ערכים ותועלות שהמותג מעמיד לרשותו:
      מי הלקוח האידיאלי מבחינתכם? מה הם צרכיו מעבר לשימוש הפיזי במוצר או בשירות המוצע?
      מה הוא שואף להיות ואת מי הוא מנסה לחקות? מה “כואב” לו וכיצד אתם יכולים לספק את הפתרון המושלם מבחינתו?

      מיתוג לעסקים קטנים מתקדמים:

      4. בחירת השם הנכון: לאחר שיש בידיכם כל המידע מ-3 הסעיפים הנ”ל חשבו על השם שיהיה קליט וקצר
      מצד אחד ויבטא את אופי החברה מצד שני.

      5. עיצוב לוגו: אחד השלבים המרכזיים והמרגשים במסגרת מיתוג לעסקים קטנים. לוגו מקצועי ממחיש באופן מידי את התחום העסק שלכם
      ואת הערכים המנחים אותו. הרעיון העומד מאחורי לוגו מקצועי הוא ייחודיות, זכירות ויישום בכל מדיום פרסומי: כרטיסי ביקור, שילוט, מודעות, מוצרי קד”מ ועוד.

      6. בניית אתרים: בשלב מאוחר יותר בו כבר גיבשתם את מיתוג העסק שלכם, ניתן להתחיל בתכנונו של אתר תדמיתי או מכירתי.
      כיום בעולם הדיגיטלי אנו נמצאים, צרכנים רבים פועלים דרך הנייד ולכן בעל עסק שלא
      מחזיק “מי שלא שם לא קיים”.
      בניית אתרים וקידומם זהו תהליך שצריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.

      מיתוג לעסקים קטנים עושים רק ברנקום קריאייטיב

      בניית מיתוג עסקי נכון באינטרנט הוא גורם חשוב ומשמעותי בדרך להפוך למותג מנצח.
      מעבר על כל השלבים הנ”ל יסייע לכם במיתוג מוצלח שעובד ולוקח את העסק שלכם קדימה.

      מעוניינים להתחיל בתהליך בהקדם? כל שעליכם לעשות לפנות לרנקום קריאייטיב,
      סוכנות דיגיטל מהמתקדמות בישראל משנת 2003 המתמחה במיתוג לעסקים קטנים,
      בניית אתרים ושיווק בכל ערוצי הדיגיטל. אז למה אתם מחכים? חייגו כעת: 1-700-5000-60 ונצא לדרך!
      עדיין לא חברים שלנו ברשתות החברתיות?
      עקבו אחרינו כעת גם באינסטגרם ובפייסבוק ותיהנו ראשונים מכל העדכונים

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן