עיצוב לוגו לעסקים

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      עיצוב לוגו לעסקים

      עיצוב לוגו לעסקיםעיצוב לוגו לעסקים

      עיצוב לוגו לעסקים. נסו להיזכר כמה פעמים, כאשר קניתם בחנות, חיפשתם מוצרים ממותגים מפורסמים ומוכרים

      בלי לעצור את מבטכם על מוצרים דומים וזולים יותר הניצבים בקרבת מקום.

      ייתכן כי מוצרים אלה אינם נחותים בשום דבר, אבל אריזתם האלגנטית והממותגת יכולה לשכנע אתכם ביתרונם ולגרום לכם לרכוש את המוצר.

      אותו עיקרון בדיוק חל על עיצוב לוגו לעסקים.

      הלקוחות הפוטנציאלים צריכים לראות את הדימוי המדויק של החברה בלוגו, כדי שבהמשך הם יזכרו אותו בקלות.

      אם הלוגו הצליח, לאחר פרק זמן מסוים, הלקוחות יפנו שוב לשירותי אותו עסק מתוך הרגל.

      זה מסביר, למשל, מדוע אנשים מזמינים פיצה כל הזמן באותו מקום.

      ייתכן כמובן שהם עושים זאת מכיוון שהם אוהבים את הרוטב הספציפי של אותה פיצרייה,

      אבל לעתים קרובות לקוחות פשוט מתחברים ללוגו הצבעוני והמעניין שראו על הז’קט של שליחי פיצה.

      מסיבות אלו אין לזלזל בעיצוב לוגו לעסק ומומלץ בהחלט לשכור את שירותיו של מעצב לוגו מקצועי.

      זכרו, הצלחתם של מוצרים ושירותים תלויה רבות ברמת ההשקעה בעיצוב הלוגו.

      שלבי עיצוב לוגו לעסקיםעיצוב לוגו לעסקים

      עיצוב לוגו לעסקים מורכב ממספר שלבים. בראש ובראשונה, עלינו לנתח את התחום בו העסק עובד ולזהות מה בדיוק יועיל כדי לבדל אותו מהמתחרים.

      לאחר ניתוח פלח השוק וזיהוי התועלות העיקריות בעסק, עלינו ליצור אפיון לצורך עיצוב הלוגו.

      השלבים הנוספים בעת יצירת לוגו לעסקים:

      דיון וקביעת יעדים ביצירת לוגו. עליך לספק למעצבים מידע על העסק שלך וסביבתו.

      אם לעסק שלך כבר יש שפה מיתוגית (צבעים, גופנים וכו’), יש להכיר אותה למעצב.

      מחקר וניתוח שוק. מעצבים מנתחים את כל המידע על קהל היעד. מומחים בתחום עורכים מחקר פנים על השוק בו פועל העסק שלך.

      הכנת סקיצות.

      עריכה ותיקון עד הגעה לסקיצה הסופית.

      עיצוב לוגו לעסקיםכיצד לעצב את הלוגו הטוב ביותר עבור העסק שלך?

      עיצוב לוגו לעסקים צריך להיות פשוט ובלתי נשכח וכמובן, משויך לפעילות העסק הספציפי שלך. עקרונות מפתח לעיצוב לוגו מוצלח:

      · תמציתיות. לוגו קל להבנה נזכר במהירות על ידי הלקוחות ויוצר את תדמית המותג היציבה אצלם בראש.

      · ייחודיות. הלוגו צריך להיות מקורי ובלתי נשכח.

      · איזון בין טרנדים למסורות. לוגו נוצר לזמן רב ולא לשנה אחת, לכן עליו לעמוד במבחן הזמן.

      · עמידה בזהות ארגונית. לוגו המותג צריך להכיל אלמנטים מהזהות של החברה – צבעים, צורות או תווים.

       

      רנקום קריאייטיב מציעה את שירותיהם של מעצבים ומשווקים מקצועיים ביצירת לוגו יעיל. בין השאר אנו מתמחים בעיצוב לוגו יוקרתי.

      בזכות פיתוח מתמשך, ניסויים וחיפוש אחר פתרונות חדשים, צוות המעצבים והמשווקים המקצועיים שלנו יודע ליצור יתרון תחרותי רב עוצמה לכל סוגי העסקים.

      לפרטים נוספים חייגו: 050-969-5044

      המשיכו לעקוב אחרינו גם באינסטגרם ובפייסבוק

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      • חלוצי התעשיה 40, חיפה
      • 050-969-5044
      • info@rancom.co.il
      דילוג לתוכן