איך למכור באינטרנט? כל מה שאתם צריכים לדעת

שיחה מהירה

מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

איך למכור באינטרנט

זה לא סוד שלהיות בעל עסק בישראל 2020 היא משימה לא פשוטה. עלויות השכירות, ארנונה, חשמל וכמובן איך לא
– כוח אדם, גורמים לכל אדם לשקול מספר פעמים את כדאיות העניין. אבל האם זה אומר שאבדה התקווה לצאת לדרך עצמאית רצינית וטובה? ממש לא.
במאמר הבא נסביר איך למכור באינטרנט וליהנות מחיסכון אדיר בעלויות העסק שלכם ובכלל מהי חנות אינטרנטית. מוכנים? בואו נתחיל.

מה המוצר או השירות שלכם?

לפני שנצלול לעומק חשוב לנו לערוך בדיקה קצרה, יודעים מה? שאלה קצרה. מה השירות או המוצר שלכם?
מה אתם מציעים כיום (או מתכוונים להציע בעתיד) עבור הלקוחות שלכם? בהנחה ועניתם כי אתם מוכרים “מוצר”,
אתם יותר ממוזמנים להישאר אתנו לקריאת המשך המאמר. עניתם “שירות”?
שווה לכם לשקול הקמתו של דף נחיתה מקצועי וממיר שיוכל לגייס עבורכם עשרות, מאות ואלפי לידים,
שהם בתכל’ס אנשים שהתעניינו בשירות שלכם. עד כאן נשמע טוב? יאללה, בואו נמשיך.

איך למכור באינטרנט? הגדירו כמות קטגוריות

בואו נניח שיש לכם עסק למכירת תיקים. בדיוק כמו שבחנות פיזית לא תזרקו את כל סוגי התיקים במקום אחד ללא שום ארגון,
כך גם כאשר מדובר בחנות אינטרנטית. חלוקה וארגון נכון של מבנה האתר לקטגוריות כמו:
תיקי גב, תיקי נשים, תיקי בית ספר, מזוודות, ארנקים וכו’, יעניקו לרוכשים הפוטנציאליים שלכם ממשק יעיל ונוח לשימוש,
חוויית משתמש נהדרת ובשורה התחתונה הגדלת הרווח שלכם מהעסק האינטרנטי שיצרתם.

שינוי בזמינות או מחיר המוצרים?

בדיוק כפי שבחנות פיזית דואגים לעדכן, לשנות, להוריד או להעלות את מחירי המוצרים אחת לתקופה, כך גם בחנות אינטרנטית.
חשבו על כך באופן הבא – גולש נכנס לאתר, מוצא תיק (בהמשך לדוגמא הקודמת) שיכול להתאים במדויק לדרישותיו ולתקציבו, אך הפלא ופלא
– כאשר הגיע לעגלת הקניות על מנת לשלם על המוצר נמסר לו כי המוצר ‘אינו זמין כעת’,
מצב שאינו נעים עבור אותו גולש שככל הנראה לא ישוב אליכם פעם נוספת. את הסיטואציה הזו ניתן למנוע על ידי
עדכון זמינות המוצרים כבר בתצוגה הראשונית ובעמוד המוצר עצמו. מעבר לכך, החנות האינטרנטית מאפשרת לכם
למסור לגולשים שלכם כל הודעה לגביי מבצעים והנחות, נצלו זאת והשתמשו בזה בחוכמה.

איך למכור באינטרנט? אל תבנו על זה שיגיעו אליכם לבדאיך למכור באינטרנט

ובמילים אחרות – שיווק, שיווק, שיווק. גם לאחר שבניתם חנות אינטרנטית טובה, מעוצבת ונוחה ככל שתהיה
– ללא שיווק נכון שלה לא תוכלו לנצל וליהנות מכל הפוטנציאל שקיים בה. מה האפשרויות לשיווק חנות אינטרנטית אתם שואלים?
קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני בגוגל, קידום ברשתות החברתיות ועוד מגוון אפשרויות נוספות.

איך למכור באינטרנטאיך למכור באינטרנט? בקלות וביעילות באמצעות רנקום קריאייטיב

אנו ברנקום קריאייטיב, חברה לפרסום בדיגיטל ובניית אתרים מתמחים בהקמתן של חנויות אינטרנטיות.
החלטתם כי הגיע העת להקים עסק אינטרנטי בו תוכלו למכור את מוצריכם אך לא יודעים איך למכור באינטרנט?
אל דאגה, בדיוק בשביל זה אנחנו פה. אנו מלווים עסקים החל משלב האפיון והבנת הצורך בחנות אינטרנטית ובסוג המוצרים שימכרו דרכה,
דרך עיצוב החנות בהתאם לקונספט ושפה ייחודיים אותם נבנה יחדיו ועד לשלב הפיתוח והעלאת החנות האינטרנטית לאוויר.

רוצים להתחיל ליהנות מחנות אינטרנטית שעובדת בצורה מיטבית?
למה אתם מחכים? חייגו כעת: 1-700-5000-60 והעסק האינטרנטי שלכם בדרך!

עדיין לא חברים שלנו ברשתות החברתיות?
עקבו אחרינו כעת גם באינסטגרם ובפייסבוק
ותיהנו ראשונים מכל העדכונים 

תגובות הקוראים

עקבו אחרינו בסושיאל

  • חלוצי התעשיה 40, חיפה
  • 1700-5000-60
  • info@rancom.co.il