מהי מילת מפתח ומה חשיבותה בקידום אורגני?

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      מילת מפתח

      מחזיקים באתר אינטרנט או דף נחיתה מושקעים אבל לא רואים מהם תוצאות של ממש?
      ייתכן כי הסיבה נעוצה בעובדה שאינכם מקדמים אותם מספיק (אם בכלל) במנוע החיפוש של גוגל.
      אם יצא לכם לשמוע לא מעט פעמים את המונח “מילת מפתח” ולא באמת הבנתם מה רוצים מכם
      – במאמר הבא נציג לכם את עיקרי הדברים בצורה הפשוטה והמובנת ביותר
      כדי שגם אתם תוכלו להתחיל לראות את העסק שלכם משגשג בדיגיטל!

      מילת מפתח אז מהי מילת מפתח?

      מילת מפתח כוללת מגוון משמעויות בכל הנוגע לתהליך הקידום בגוגל SEO .
      מילת מפתח יכולה להיות למעשה מילה אחת או צירוף של עד 4 מילים אשר מתמקדות
      בנושאים המרכזיים באתר שלכם. למילת מפתח תפקיד מרכזי בכל הנוגע לקידום האתר
      שלכם והוא למעשה לספק לגוגל מידע אודות עמודי התוכן השונים שלכם באמצעות התמקדות
      במילת מפתח המשויכת לתחום העיסוק שלכם. לצורך הדוגמא: אתר העוסק בתחום הריהוט
      יוכל לקדם מילות מפתח שכיחות וגנריות דוגמת: “ריהוט איכותי”, “ריהוט לבית”, “רהיטים לבית”,
      “רהיטים לסלון”, “פינות אוכל” ועוד. ניתן ורצוי ללכת גם על מילות מפתח מעט יותר ארוכות דוגמת
      “ריהוט מעץ מלא לבית”, “מערכות ישיבה מתקדמות” ולכך עוד נגיע בהמשך.

      מהו מחקר מילות מפתח ומהי חשיבותו בעבורך?מחקר מילות מפתח

      כדי להוביל את האתר שלכם לראש תוצאות החיפוש תצטרכו להתחיל בחקר מילות מפתח.
      זוהי למעשה הפעולה הראשונה בה אתם מתחילים לאגור מבחר מילות מפתח אפשרויות
      עבור קידום האתר שלכם בתוך טבלת אקסל. ככל שמחקר מילות המפתח שתעשו יהיה רחב ומקיף יותר
      אודות העסק אותו אתם מעוניינים לקדם – התוצאות יהיו בהתאם. הקריטריונים הבולטים לצורך בדיקת
      כל מילת מפתח הם: כמות חיפושים בגוגל (נפח חיפוש), מספר תוצאות בגוגל, מידת התחרות (נמוכה/בינונית/גבוהה),
      עונתיות (הידועה בשם ‘טרנדיות’) ומידת רלוונטיות. ככלל, מילות מפתח המעניקות כמות חיפושים גבוהה לצד
      תחרות בינונית-נמוכה ורלוונטיות גבוהה לגולש שלכם – כך תזהו כי מדובר במילת מפתח אידיאלית לצורך קידום האתר.

      מספר טיפים חשובים:

      חשבו כמו הגולש1. חשבו (וכתבו) כמו הגולש

      זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל כשאתם נמצאים בצדו השני של המסך ומחפשים
      מונח מסוים בגוגל, אתם לא תמיד חושבים בצורה הכי תחבירית שקיימת. זו אחת הסיבות
      שבעקבותם רבים ממקדמי האתרים יבחרו לקדם ביטויים על אף שאינם נשמעים תקניים.
      לדוגמא: “מכנסיים לגבר לאירוע”, “טיסות לחו”ל לא יקר”, “מתנה למארחים לחג” –
      כן תתפלאו לשמוע עד כמה ביטויים מסוג זה, אשר על פניו נשמעים מעוותים מעט מבחינה לשונית
      נעשים על ידי גולשים (ועוד לא דיברנו אפילו על סוגי שגיאות הכתיב בעת חיפוש מילות מפתח בגוגל).
      לא מאמינים? בצעו מחקר מילות מפתח ותידהמו בעצמכם.

      2. כלי מילות המפתח של גוגלמילת מפתח

      נכון הם לא היחידים וכמובן שקיימות אלטרנטיבות טובות לא פחות.
      אך בסופו של יום הם ה’בוס’ ויהיו אלו שיכתיבו את המיקום בו תדורגו באמצעות מילות המפתח שבחרתם.
      מסיבה זו חשוב לערוך את חקר מילות המפתח באמצעות כלי שימושי זה אשר ייתן לכם אינדיקציה נהדרת על
      מגוון נתונים חשובים במיוחד לצורכי קידום האתר. ביניהם כמות חיפושים עבור מילת מפתח או ביטוי המהווה מילת מפתח,
      רמת תחרות ביחס לאותה מילה ומגוון פרמטרים נוספים. טיפ קטן וחשוב בנוגע לכלי מילות החיפוש של גוגל:
      כאשר עורכים חיפוש הקפידו כי הגדרת מסנן ‘מדויקת’ יהיה פעיל ויבטיח כי תוצאות החיפוש יהיו ברמת הדיוק הגבוהה ביותר עבורכם.

      3. הוספת מיקום לצד מילת מפתח – רלוונטיות

      כיום כאשר קיימת תחרות עזה בכל תחום אפשרי כמעט, רצוי לציין את
      מיקום השירות או המוצר שלכם לצד מילת המפתח. כלומר, אם תשקיעו בכתיבת תכנים איכותיים
      ככל שיהיו עבור מילת מפתח דוגמת ‘מוניות נוסעים גדולות’ אך לא תציינו אף מיקום גיאוגרפי
      – למעשה כיסיתם רק חצי עבודה וחבל. שימו את עצמכם בנעליו של הגולש (מטאפורית כמובן)
      וזכרו כי כאשר אדם מחפש בגוגל הוא נוהג להוסיף לרוב את מקום מגוריו לשורת החיפוש
      על מנת לקבל תוצאה רלוונטית ככל הניתן. כך למשל יעדיף לחפש: “מוניות נוסעים גדולות בתל אביב”,
      “שירות מוניות ברעננה” וכד’.

      ביטויי זנב ארוךמהן מילות מפתח “זנב ארוך”?

      מדובר למעשה בביטויים ארוכים (יחסית) בני 3-4 מילים עבור עבודת קידום האתר.
      יתרונם הבולט של ביטויים אלה הוא בכך שמעניקים את התוצאה הספציפית עבור הגולש שלכם.
      כלומר, אם אתם עסק המוכר נעליים – מילת מפתח מסוג זנב ארוך יכולה להיות: “נעליים שחורות אלגנטיות לאירועים”
      או “נעלי ספורט אדומות לבנות” במקום ללכת על צירופים גנריים בסגנון “נעליים לאירועים”, “נעלי ספורט”
      ולמעשה לפספס גולשים פוטנציאליים רבים שיכלו להגיע אליכם.
      חשבו על כך באופן הבא –
      כל מילת מפתח שמהווה ‘עוגן’ באתר שלכם חייבת להחזיק במספר יתדות (מילות מפתח זנב ארוך)
      שלמעשה יעניקו לה יציבות איתנה במקום (תוצאות החיפוש בגוגל).

      עזבו אותי ממילות מפתח – קדמו אותי!

      עולם קידום האתרים בכלל וחיפוש אחר מילות מפתח הוא תחום סבוך בעל המון רבדים
      שלא כל אדם ימצא זמן כדי להתעסק ולנבור בהם, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר
      בבעלי עסקים וחברות בעלי סדר יום צפוף הכולל אינספור משימות וסידורים.

      למה לשבור את הראש במחקר מילות מפתח?מילת מפתח
      תנו למקצוענים של רנקום קריאייטיב לעשות זאת עבורכם!

      רנקום קריאייטיב הינה סוכנות דיגיטל המתמחה בקידום אתרים אורגני וממומן בגוגל מזה כ-20 שנה.
      אנו מבצעים את עבודת קידום האתר עבורכם מ-א’ עד ת’ – הבנת השוק הרלוונטי לכם,
      איתור קהלי היעד המתאימים, מיפוי וביצוע מחקר מילות מפתח מקצועי ופרטני,
      כתיבת תכנים איכותיים ורלוונטיים לתחום העיסוק שלכם, אופטימיזציית מבנה ותוכן, בניית קישורים חיצוניים ועוד.

      אם קראתם עד לפה כנראה שהעסק שלכם וההצלחה שלו חשובים לכם ואתם רוצים ליהנות
      מאתר מוביל שנמצא בראש תוצאות החיפוש בגוגל. לשם כך אתם מוזמנים לפנות אלינו עוד היום
      ונשמח לצאת איתכם לדרך חדשה בקידום האתר שלכם!

      לפרטים נוספים חייגו: 055-775-3620
      מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו בנכסים הדיגיטליים הנוספים שלנו פייסבוק | אינסטגרם

      נשארתם סקרנים? רוצים לדעת עוד?
      להמשך קריאה:

      >> איך לפרסם עסק חדש בעידן הדיגיטלי?
      >> חברה לקידום עסקים באינטרנט מומלצת ואמינה
      >> איך לבחור חברת קידום אתרים בגוגל עם תוצאות?
      >> מה צריך לבחון בבחירת סוכנות דיגיטל לעסק ב-2019?

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      דילוג לתוכן