נכסים דיגיטליים: ניהולם, יתרונותיהם ועצות שימושיות

שיחה מהירה

מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

נכסים דיגיטליים

זה לא סוד שהיום חיפוש מוצרים ושירותים נעשה ברובו בדיגיטל. גולשים המחפשים אחר שירות או מוצר
יטו לרוב לקראת אחד כזה בעל ממבחר "זרועות" ברחבי הרשת דבר המשליך על נוכחות דיגיטלית טובה יותר
ומגדילת סיכויי הנעה לפעולה. אז מהם נכסים דיגיטליים? מהו ניהול נכסים דיגיטליים ומה הצורך בהם בכלל
– כל המידע הזה ועוד במאמר החובה הבא.

אתר אינטרנטאז מהם נכסים דיגיטליים?

נכסים דיגיטליים (או בתרגום לאנגלית Digital assets) אלו כל אותם פלטפורמות דיגיטליות
המאפשרות שילובם של טקסט לצד תוכן ויזואלי כגון וידאו ותמונות.
נכסים דיגיטליים תורמים רבות לכל נושא השיווק הדיגיטלי של מגוון עסקים וחברות.

אילו סוגי נכסים דיגיטליים קיימים היום?נכסים דיגיטליים

מגוון הנכסים הדיגיטליים הקיימים היום הוא רחב למדי וכולל בין היתר אתרי אינטרנט,
דפי נחיתה, עמודים עסקיים ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין,
פינטרסט ועוד), פורומים, בלוגים, אפליקציות סלולר, פורטלים ואינדקסים ועוד. מעבר לכך
חשוב לדעת כי נכסים דיגיטליים כוללים כל סוג של מסמך דיגיטלי וכל התקן המכיל נכס דיגיטלי
מכל סוג שהוא.

נכסים דיגיטליים מהו ניהול נכסים דיגיטליים?

ניהול נכסים דיגיטליים הינו הליך קבוע המיושם בצורה שיטתית ומתוכננת ותורם רבות
בכל נושא המוניטין והתדמית החיוביים של מגוון עסקים וחברות בדיגיטל.
כמו כן, ניהול נכסים אלו שונים מאפשר חשיפה רחבה יותר והגדלת היקף הפעילות
של העסק שלכם מה שיוביל להגדלת היקף הרכישות וההכנסות שלכם.

מהם היתרונות העיקריים הטמונים בנכסים דיגיטליים?
או במילים אחרות מה זה נותן לנו בתכל'ס?

1. נוכחות חזקה בדיגיטל – המטרה היא בסופו של דבר להימצא בכל פינה ובכל הזדמנותנוכחות דיגיטלית
בפניי הקהל הפוטנציאלי שלכם. מסיבה זו החזקתם וניהולם של מגוון סוגי נכסים דיגיטליים
דוגמת אתר אינטרנט, עמוד עסקי ברשת חברתית, דף נחיתה ועוד יתרמו רבות לנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם.
2. חיסכון עלויות – כבעלי עסקים כולנו שואפים לצמצם עלויות כגון החזקת ציוד, עובדים ומשאבים ככל הניתן.
כאשר אתם מחזיקים בנכסים דיגיטליים אתם למעשה יכולים לחסוך במגוון הוצאות כגון כוח אדם
עבור שירות לקוחות ומכירות וכן עלויות שכירות דירה, חשמל – נשמע נהדר לא?

נכסים דיגיטליים 3. רווח – נכסים דיגיטליים משמשים כנכס לכל דבר ועניין. נכסים הנהנים מתנועת גולשים ערה
יכולים ליהנות מהסכמים עם מגוון חברות המעוניינות לפרסם אצלם תמורת תשלום לא רע כלל.
4. פיזור סיכונים – אתם לא תרצו להימצא במצב שבו גוגל שליטת האינטרנט הבלתי מעורערת
תהיה זו שתקבע את עתידכם בדיגיטל. לכן, השכילו להקים נכסים דיגיטליים רבים ואיכותיים
ככל האפשר על מנת למזער נזקים בכל מקרה שלא יבוא. 

5. שיווק באמצעות תוכן – זה שאתם מחזיקים בדף נחיתה או עמוד פייסבוק בלבד
לא יבטיחו לכם רכישה מצד לקוחות באופן וודאי. מוכח כי כדי ליצור מכירה באמצעות הדיגיטל
– הלקוחות צריכים לעבור דרך משפך שיווקי המורכב מנכסים דיגיטליים שונים
אשר רובם יהיו כאלה המספקים תוכן רלוונטי לגולש מלבד פאן מכירתי בלבד.

טיפים חיוניים ביצירת נכסים דיגיטליים מוביליםנכסים דיגיטליים

1. אחידות – חשוב להעביר מסרים אחידים ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים בכל הנכסים הדיגיטליים
העומדים לרשותכם ובאלו שעתידים להיבנות בהמשך. ברגע שהנכסים שלכם "ידברו באותה שפה"
יהיה לכם הרבה יותר קל לנהל את המותג שלכם ואת כל דרך השיווק שלו בדיגיטל וכמובן לבנות קהל לקוחות גדול ונאמן.

2. הקפידו על העלאה שוטפת וקבועה של תוכן לכלל הנכסים הדיגיטליים שלכם – חשוב לא ליצור פער בין נכס דיגיטלי אחד לאחר. גיוון בתכנים
3. בנו והזינו את הנכסים הדיגיטליים שלכם באופן המותאם לקהל היעד הנישתי שלכם.
נכסים דיגיטליים שכוללים תוכן מסוג אחד ופונים לקהל מסוג אחר לא יקלעו למטרתם.
4. צרו נכסים דיגיטליים ואתרי אינטרנט בפרט שכוללים את מיטב המידע הרלוונטי לגולשים שלכם
וכן את השירותים הדיגיטליים המתקדמים ביותר. ביניהם: מידע מקיף אודותיכם והשירותים או המוצרים המוצעים על ידכם, ביצוע רכישה מקוונת, שיחת צ'ט עם נציג או לחילופין צ'ט בוט זמין 24/7 ועוד.

5. במידה והנכם מחזיקים בעמוד פייסבוק עסקי בו נמצא קהל יעד מפולח,
חשוב לדאוג למידע הרלוונטי עבורו. מידע המכיל ערך מוסף לחבריו, מספק הנחות, מבצעים ועוד.

6. דאגו ליצור גיוון בין אתר בגרסת דסקטופ לבין אתר מובייל. נכון, שניהם נחשבים לאותו אתר
אך בפורמט שונה ומכאן שהיחס לכל אחד מהם צריך להיות מעט אחר.
אל תעמיסו את גרסת המובייל של האתר בתוכן שניתן לוותר עליו ובכזה שיכביד על קוראיו בדרכים.

7. הימנעו מיצירת והעלאת תכנים פוגעניים ו/או מסיתים לכל אחד מהנכסים הדיגיטליים שברשותכם.
תכנים אלו עלולים ליצור יחס שלילי כלפיכם בזירה הדיגיטלית שניתן למנוע אותו מראש.

8. מסתמך על הסעיף הקודם – הקפידו על דיבור בשפה נקייה וחיובית ככל הניתן.
כמו כן, הדגישו את יתרונות העסק שלכם בכל הזדמנות ונצלו את הבמה הרחבה העומדת לרשותכם בכל הנכסים הדיגיטליים שלכם.

ניהול הנכסים הדיגיטליים שלך תחת קורת גג אחת ברנקום קריאייטיבנכסים דיגיטליים

בעל עסק, סדר היום שלך עמוס מלא בפגישות, סידורים, טלפונים ובירורים
– לא חבל להטריד את עצמך גם עם ניהול נכסים דיגיטליים שמצריך התעסקות ותחזוקה שוטפת?
ניהול נכסים דיגיטליים בחברת פרסום רנקום קריאייטיב הינו הפתרון המושלם עבור כל עסק או חברה
המחזיקים במספר נכסים שונים ומעוניינים ביצירת מראה ותדמית אחידים וכן בניהול שוטף ומוקפד עבורם.

רנקום קריאייטיב הינה סוכנות דיגיטל מובילה האמונה על ניהולם של אלפי נכסים דיגיטליים מדי שנה,
ביניהם אתרי אינטרנט מתקדמים, חנויות אינטרנטיות, עמודים עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם, דפי נחיתה ועוד.

אז למה לשבור את הראש? פנו אלינו ואנו נדאג לטפל בנכסים הדיגיטליים שלכם במלוא המקצועיות ותשומת הלב
על מנת שלכם יהיה זמן פנוי ליתר עיסוקיכם.


לפרטים נוספים חייגו: 1700-5000-60

מוזמנים להמשיך לעקוב אחרינו בנכסים הדיגיטליים הנוספים שלנו פייסבוק | אינסטגרם

רוצים לדעת עוד? להמשך קריאה:

>> עיצוב ובניית אתרים ב-2019 – כל מה שצריך לדעת
>> קידום אתרים ושיווק באינטרנט
>> פייסבוק או גוגל? מה מתאים יותר לפרסום העסק שלי?
>> בואו נעשה לזה סוף, קידום העסק בפייסבוק או אינסטגרם?

תגובות הקוראים

עקבו אחרינו בסושיאל

  • חלוצי התעשיה 40, חיפה
  • 1700-5000-60
  • info@rancom.co.il