• דף הבית
  • אחר
  • פייסבוק או גוגל? מה מתאים יותר לפרסום העסק שלי?

פייסבוק או גוגל? מה מתאים יותר לפרסום העסק שלי?

שיחה מהירה

מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

פייסבוק או גוגל

פייסבוק או גוגל

פרסום עסקים בדיגיטל נחלק כיום בין 2 הענקיות גוגל ופייסבוק. לא פעם עולה השאלה פייסבוק או גוגל? מה מתאים יותר לפרסום העסק שלי.
במאמר הבא נעשה לכם מעט סדר בכל הנוגע לפרסום ממומן ב-2 הפלטפורמות הללו כדי שתוכלו לדעת היכן הכי כדאי להשקיע את כספי הפרסום שלכם.

פייסבוק או גוגל פייסבוק או גוגל – על מה כל הרעש?

שתיהן פלטפורמות נהדרות לפרסום ממומן המאפשרות פילוח מצוין של קהל היעד הרלוונטי לעסק שלכם.
שתיהן מביאות בשורה התחתונה לתוצאות ומתגמלות בהתאם – העניין הוא שכל אחת מהן נושאת ביתרונות וחסרונות
אותם צריך להביא בחשבון לפני שבוחרים לצאת עם קמפיין פרסומי.

גוגל – מכירות זה כאןמכירות

מתלבטים בשאלה פייסבוק או גוגל? במידה ואתם מעוניינים בהיבט המכירה יותר מאשר בהיבט החשיפה למותג שלכם
– גוגל נותנת את המענה המועדף. הדבר פשוט מאד, בעוד שלפייסבוק גולש נכנס על מנת להתעדכן ולהישאר מחובר עם חבריו,
בגוגל המטרה היא שונה והחיפוש נעשה באופן אקטיבי לצורך מציאת מוצר/שירות או פתרון לבעיה מסוימת.
באופן כללי ניתן לומר כי פרסום ממומן בגוגל Ads מביא לתנועה רבה יותר מאשר פרסום מקביל בפייסבוק.
נתון ה- CTR (קצב הקליקים) גבוה פי 10 מאשר במודעות בפייסבוק. כמו כן קיימת מערכת מעקב אפקטיבית במיוחד
אחר הקמפיינים שלכם בגוגל וכן אפשרות נהדרת ליצירת קמפיין Remarketing אשר 'רודפת' אחר גולשים שהתעניינו בשירות/מוצר של העסק שלכם.

לא כל הנוצץ זהב

כאשר מתלבטים בשאלה פייסבוק או גוגל, אמנם גוגל מציעה מערכת פרסום ממומן מלוטשת ומהטובות ביותר בעולם בעלת מגוון יתרונות אך לצד זאת כוללת גם מספר חסרונות.
ראשית, עלויות הפרסום בגוגל הינן גבוהות יותר בהשוואה לקיים בפייסבוק כאשר עלות ממוצעת לקליק נעה בטווח שבין 0.35-5$
וכן עלות ממוצעת לאלף צפיות – 2.75$. שנית, היות ומדובר בתחרות, לא פעם נעשות הקלקות באופן רציף ומכוון על מנת להקטין את תקציב הפרסום שלכם.
מעל מכל, באופן די הגיוני, ככל שהתחרות יותר גבוהה – כך המחיר שתאלצו לשלם עבור הקמפיין הפרסומי יהיה גבוה יותר.

טרגוט מדויקפייסבוק – טרגוט ברמה הגבוהה ביותר

רוצים להגיע לקהל יעד ממוקד במיוחד? לא רוצים להוציא כספים מיותרים על הגעה ללקוחות שאינם קהל היעד שלכם?
פרסום בפייסבוק עונה על הדרישה הזו באופן מיטבי. כאשר עולה השאלה פייסבוק או גוגל – דעו כי פייסבוק אינה פחותה מיריבתה ואף עדיפה עלייה במובנים מסוימים.
הפילוח – אין שני לפייסבוק בכל הקשור לאפשרויות הפילוח הרבות והמגוונות איתן ניתן להגיע לקהלי היעד המדויקים והרלוונטיים ביותר עבור העסק שלכם,
בין היתר פילוח על פי גיל, מין, שפה, תחומי עניין, אזור דמוגרפי ועוד. מעבר לכך עלויות פרסום ממומן בפייסבוק הינן זולות יותר בהשוואה למקבילתה – גוגל.
עלות ממוצעת לקליק – פחות מ-1$ וכן עלות ממוצעת לאלף צפיות – 0.8-1$. כמו כן, קיימים מגוון קמפיינים אפשריים לפרסום עבור כל מטרה.

מן הצד הנגדי

פייסבוק או גוגל? חשוב לדעת כי קידום בפייסבוק בכללותו אינו ניחן ביחסי המרה גבוהים כפי שקיימים בגוגל.
אחוז המרה ממוצע בפייסבוק נע בטווח 1-2% לעומת 2.3% אחוז ומעלה בגוגל
– נתון חשוב עבור מי מכם שעיקר עניינו הוא במכירת שירותים ומוצרים ופחות בנושא חשיפה ומודעות.
באופן כללי ניתן לומר כי קצב ההקלקות (CTR) על מודעות בפייסבוק, נמוך בהשוואה לקיים בגוגל.

לסיכום פייסבוק או גוגל? השאלה היא מה רוצים להשיגפייסבוק או גוגל

ההבדל העיקרי בסופו של דבר הוא מה הם הצרכים שלכם מהפרסום הממומן. מעוניינים במכירות מידיות?

פרסום בגוגל בעדיפות עליונה. צריכים חשיפה ויצירת מודעות למותג שלכם? ייתכן כי פייסבוק ייתכן לכם את המענה המועדף.
כך או אחרת החלוקה אינה חד משמעית ובכל מקרה, לפני שמתחילים בקמפיין פרסומי בפייסבוק או גוגל חשוב מאד להגדיר את התקציב העומד לרשותכם,
להבין מיהו קהל היעד הרלוונטי לכם ולעבוד באמצעות תכנית מסודרת בעלת מטרות מוגדרות מראש.

פייסבוק או גוגל פרסום ממומן בפייסבוק או גוגל רק ברנקום קריאייטיב

מעוניינים בחברת פרסום מהשורה הראשונה שתיקח את העסק שלכם קדימה באמצעות פייסבוק או גוגל?
אנו ברנקום קריאייטיב מתמחים בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל ובפייסבוק ויודעים להתאים את הקמפיין הנכון לכל לקוח
בהתאם לתקציבו, מטרותיו ויעדיו. פנו אלינו ותיהנו משירות אדיב ומקצועי במיוחד שיוביל את העסק שלכם לעבר הצלחתו.

להמשך קריאה בנושא: מדריך לפרסום בפייסבוק
רוצים לדעת איך להיות ראשון בגוגל?

המשיכו לעקוב אחרינו גם באינסטגרם ובפייסבוק

תגובות הקוראים

  • חלוצי התעשיה 40, חיפה
  • 1700-5000-60
  • info@rancom.co.il