• דף הבית
  • אחר
  • פרסום באינטרנט מחירים ופלטפורמות בהם ניתן לפרסם

פרסום באינטרנט מחירים ופלטפורמות בהם ניתן לפרסם

שיחה מהירה

מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

פרסום באינטרנט מחירים

אם הגעתם לכאן כנראה שאתם רוצים להבין קצת יותר על פרסום באינטרנט מחירים ופלטפורמות בהם ניתן לפרסם. לא נאריך במילים ונצא מיד לדרך

פרסום באינטרנט מחיריםסוגי אפשרויות לפרסום באינטרנט

באופן כללי ניתן לומר כי פרסום באינטרנט נמצא כיום בידם של ענקיות האינטרנט גוגל ופייסבוק.
השוני הוא במהות הפרסום – בעוד גוגל מציגה את התוצאות (המודעות) לאחר שהגולש חיפש אחריהן,
בפייסבוק אתם כמפרסמים למעשה מגישים את הפרסומות שלכם באופן יזום לגולש.

ככלל פרסום בגוגל יתאים לעסקים המחפשים לראות תוצאות (פניות לעסק, מכירות וכו').
בעוד פרסום בפייסבוק גם הוא יכול לתרום בהיבט הנ"ל אך לרוב יעשה עבודה טובה יותר
בכל הקשור ליצירת מודעות וחשיפת העסק בפניי לקוחות פוטנציאליים.

דברו איתי על פרסום באינטרנט מחירים

טוב, הבנו אתם רוצים להתקדם ולהבין כמה עולה הפרסום ת'כלס, אז בואו נתחיל:

פרסום באינטרנט מחירים – פרסום ממומן בגוגלפרסום ממומן בגוגל

כאשר חושבים על פרסום באינטרנט מחירים חייבים לקחת בחשבון כי התקציב העומד לרשותכם מתחלק ל-2:
זה שהולך לגוגל כמובן וזה שהולך עבור חברת הפרסום והקמפיינר שמנהל עבורכם את הפרסום.
ניהול הקמפיין כולל בתוכו: בניית עמוד נחיתה, הכנת מודעות (קופירייטינג וארט), ביצוע מעקב ואופטימיזציה ועוד.
התשלום לבעל המקצוע יקבע עפ"י אחת מ-2 דרכים: ריטיינר קבוע שיתחיל ממינימום של 1500 ₪
או 10-20% מסה"כ התקציב שלכם (כאשר מדובר בתקציבים גדולים).

התשלום לגוגלהתשלום לגוגל

פרסום באינטרנט מחירים לגוגל. התשלום לפרסום ממומן בגוגל נקבע עפ"י הקלקה (מסיבה זו קרויה השיטה PPC – Pay Per Click).
גם אם נחשפו למודעה שלכם בגוגל 1000 פעמים ביום אך בפועל לא בוצעה אף הקלקה על המודעה – לא שילמתם דבר לגוגל.
באופן כללי התקציב עליו אתם שולטים בגוגל הוא התקציב היומי – כלומר בהנחה והתקציב החודשי שלכם לפרסום ממומן בגוגל עומד על 3000 ₪
– התקציב היומי שלכם יעמוד על 100 ₪ ליום. מעט או הרבה? את זה תדעו לפי התוצאות שתקבלו מהפרסום.
ייתכן כי התקציב שהעמדתם יעשה פלאים ויביא לפניות וסגירת עסקאות רבות, מנגד ייתכן מצב כי התקציב לא יהיה מספיק ולכן יעילות המודעה תהיה פחותה.
כמו כן, חשוב להבין כי התשלום לקליק הוא מעין מכרז ומהווה נגזרת של ביקוש והיצע. בסופו של דבר בשוק הנחשב תחרותי
– מחיר הצגת המודעה והקלקה עלייה יהיו בהתאם לעומת שוק תחרותי פחות בו עלויות ההקלקה יהיו נמוכות יותר באופן יחסי.

פרסום ממומן בפייסבוקפרסום באינטרנט מחירים

בדומה לקיים בגוגל, כך גם בפייסבוק קיימת עלות פרסום עבור ניהול הקמפיין עצמו וכתלות בסוג הקמפיין.
לרוב העלויות עומדות 1500-2500 ₪ כאשר מדובר בתקציבים נמוכים ו- 15-25% מכלל תקציב הפרסום
כאשר מדובר בתקציבים גדולים של 10,000 ₪ ומעלה.

התשלום לפייסבוק

פרסום באינטרנט מחירים בפייסבוק נמוכים בהשוואה לאלו הנהוגים בגוגל ומשתנים בין קמפיין לקמפיין.
ההבדל העיקרי הוא כי בגוגל אנשים מחפשים את המוצר/השירות בעצמם באמצעות מילות מפתח לעומת פייסבוק בו הפרסום פועל עפ"י טרגוט.
ככלל הגורמים שמשפיעים וקובעים את מחיר הרצת קמפיין בפייסבוק הם סוג הקמפיין ומטרתו
(קמפיין לידים לעסק וקמפיין מעורבות הינם קמפיינים שונים בעלי עלויות שונות לגמרי),

גודל קהל היעד – ככל שתפיצו את המודעה לקהל רחב יותר
– המחיר יהיה בהתאם ומסיבה זו חשוב לטרגט את קהל היעד שלכם באופן הטוב ביותר ולמנוע בזבוז משאבים מיותר.

פרסום באינטרנט מחיריםפרסום באינטרנט במחירים הטובים ביותר

רוצים להתחיל הקמפיין פרסומי שיסעיר את הרשת? חייבים להגביר את כמות הפניות והמכירות בעסק שלכם?
רוצים ליצור מודעות וחשיפה לעבר לקוחות חדשים? אל תשברו את הראש ופנו לרנקום קריאייטיב.

אנו חברה לקידום עסקים באינטרנט האחראית על ניהולם המוצלח של מאות קמפיינים בגוגל ובפייסבוק למגוון בעלי עסק וחברות
שכבר נהנים מתוצאות הקמפיינים שיצרנו עבורם. ניהול מקצועי וקפדני, זמינות ושירות מכל הלב במחירים הטובים ביותר בענף.

רוצים להתחיל או לקבל פרטים נוספים על פרסום באינטרנט מחירים?

חייגו: 1700-5000-60 והמשיכו לעקוב אחרינו גם באינסטגרם ובפייסבוק
להמשך קריאה בנושא:
> פייסבוק או גוגל? מה מתאים יותר לקידום העסק שלי?

תגובות הקוראים

  • חלוצי התעשיה 40, חיפה
  • 1700-5000-60
  • info@rancom.co.il