פרסום ברשתות החברתיות

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      פרסום ברשתות חברתיות

      פרסום ברשתות החברתיות נחשב כיום לאחת הדרכים היעילות ביותר לקידום העסק. אנשים מבלים לא מעט זמן ברשתות החברתיות
      ולכן הפרסום בהן יהיה צעד רלוונטי ונכון במיוחד כדי להגביר מודעות למותג כמו גם לצורך פרסום מוצרים ושירותים חדשים.
      מעבר לכך, רשתות חברתיות מאפשרות קשר ישיר עם הלקוחות. באופן הזה ניתן לעדכן את הלקוחות על השקת מוצר חדש, מבצעים והנחות הנחה ועוד.
      כל מה שעליכם לדעת על פרסום ברשתות חברתיות במאמר שלפניכם.

      סוגי פרסום ברשתות החברתיות

      פרסום ברשתות חברתיותפייסבוק

      פרסום ברשתות החברתיות מסוג זה מתאים כמעט לכל עסק. פייסבוק מעניקה הזדמנויות חסרות תקדים להתאים אישית של הפרסום,
      בפייסבוק ניתן להפעיל מודעות כדי להשיג יעד ספציפי. כלי השיווק בפייסבוק מציעים כיום מגוון רחב של פתרונות לכל עסק,
      להלן רק כמה מהפורמטים. קודם כל, החליטו על מטרת הפרסום. מה חשוב יותר לעסקים: הגברת מודעות למותג, צמיחת לידים או עליית אחוזי המרה?

      פרסום בפייסבוק להגברת מודעות:

      לפניכם כמה מאפשרויות הפרסום העיקריות בפייסבוק בהם ניתן להשתמש כדי להגביר מודעות למותג בקרב לקוחות פוטנציאלים.

      פרסום תמונה: מטרת הפרסום להגברת מודעות המותג היא לסייע ללקוחות פוטנציאלים לזכור את המותג של החברה.
      פרסום מסוג זה מתאים לשלב ההכרות עם המותג. באמצעות תמונה וטקסט פרסומי שנבחרו בצורה נכונה, תוכלו להניע את משתמשי פייסבוק להכיר את המוצרים שלכם ולבצע רכישה.

      פרסום בוידאו: פרסום בווידאו הוא דרך נהדרת להשיג את תשומת לב הגולשים ולקדם מותג חדש.
      סרטון היכרות קצר ומושך המציג את המאפיינים העיקריים של המוצר, יכול למשוך באופן מיידי מספר עצום של לקוחות פוטנציאליים.

      פרסום מקומי: לפייסבוק כלי נהדר בשם Local Awareness Ads שתפקידו למקד את הפצת הפרסום לרוכשים פוטנציאליים בהתאם לקרבתם למיקום העסק שלך.
      בעזרת פרסום מסוג זה תוכלו להגיע ללקוחות הממוקמים באזורים גיאוגרפיים סמוכים.

      פרסום בפייסבוק ליצירת לידים:

      מודעות הניתנות ללחיצה.  זה מאפשר לכם למקם תמונה עם טקסט וליצור קישור לדף נחיתה חיצוני.
      באמצעות יצירת פרסומות עם קישורים הניתנים ללחיצה, תוכלו לא רק להכריז למבקרים על מוצרים או שירותים חדשים אלא גם לשמור מידע כך שתוכלו ליצור איתם קשר בעתיד.

      גלריית עם מספר מוצרים / שירותים / הצעות. מדובר בדרך נהדרת לקידום מוצרים מרובים בבת אחת.
      פרסום מסוג זה משמש אם ברצונך ליידע את המשתמש על מספר מוצרים חדשים. באופן כללי, ניתן להעלות עד 10 תמונות לגלריה, כל תמונה היא קישור למוצר מסוים בחנות המקוונת שלך.

      אינסטגרםפרסום ברשתות חברתיות

      בזכות הפופולריות הגוברת, אינסטגרם מאפשרת להגיע לפלחי שוק שונים.

      פרסום תמונה עם קישור או וידאו קליפ באורך עד דקה: הדרך הפופולרית והיקרה ביותר לפירסום באינסטגרם.
      עם שימוש נכון בחשבון עסקי באינסטגרם, פרסום בפיד יביא למספר עצום של לקוחות.

      פרסום בסטוריז (Stories): פורמט פופולרי במיוחד שנעלם כעבור 24 שעות. ניתן לפרסם בסטוריז בעלות די נמוכה, בהשוואה לפוסטים הרגילים באינסטגרם.

      תקשורת ישירה עם משתמשים (Instagram Direct): השימוש ב-Instagram Direct עוזר לך לנהל שיחה בה קל להציע גרסה מותאמת יותר של השירות.

      פרסום ברשתות חברתיותפרסום ברשתות החברתיות עושים רק ברנקום קריאייטיב

      רנקום קריאייטיב מעניקה שירות פרסום ברשתות החברתיות משנת 2003.
      מעוניינים בפרסום ברשתות החברתיות שנעשה ברמה מקצועית? פנו עוד היום לסוכנות הדיגיטל רנקום קריאייטיב:
       1-700-5000-60. עדיין לא חברים שלנו ברשתות החברתיות? עקבו אחרינו כעת גם באינסטגרם ובפייסבוק ותיהנו ראשונים מכל העדכונים

      להמשך קריאה:

      פוסטים בפייסבוק – כל מה שצריך לדעת

      10 טיפים שימושיים לפרסום בפייסבוק אורגני ואיכותי

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      דילוג לתוכן