ניהול קמפיינים בגוגל: כל מה שעליכם לדעת על הפרסום בגוגל

שיחה מהירה

      מעוניינים בהצעת מחיר או מידע נוסף? השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם:

      ניהול קמפיין בגוגל

      ניהול קמפיינים בגוגל הוא אחד מאפשרויות השיווק הבולטות, המוכרות והמוצלחות ביותר בקידום בדיגיטל.
      גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר כיום בעולם עם נתח שוק של למעלה מ90% ולכן רוב החיפושים ברחבי הרשת מתבצעים דרכו.
      קיים יחס ישיר למיקומי התוצאה בתשובות של גוגל לבין כמות הכניסה לאתר שלכם,
      ככל שהאתר ממוקם במיקומים גבוהים בתוצאות, כך יכנסו אליו יותר לקוחות פוטנציאליים מה שיהפוך את ניהול קמפיין בגוגל למוצלח במיוחד.

      בעקבות זאת קיימת תחרות עצומה על המיקומים הראשונים בעמוד הראשון בגוגל. הפרסום בגוגל, המתבצע על ידי מערכת Google AdWords,
      מאפשר לכם לפרסם ולהיות בתמונה התחרותית ביותר בעולם. אז מהו אופן ניהול קמפיין בגוגל אילו סוגי קמפיינים קיימים בגוגל? כל הפרטים במאמר הבא.

      ניהול קמפיינים בגוגלאיך פועל ניהול קמפיינים בגוגל מסוג חיפוש

      קמפיין חיפוש בגוגל הוא אחד הקמפיינים הבולטים והחזקים ביותר כאשר מדובר בקמפיין בגוגל.
      מטרתו של מנהל הקמפיינים היא לקחת תקציב מסוים ולנצל אותו באופן המיטבי, כך שהמחיר פר לחיצה יהיה נמוך ככל הניתן.
      מודל תמחור פר לחיצה קרוי בשם PPC ( .(Pay Per Click זוהי למעשה שיטת תמחור עבור קמפיין ממומן שאמורה לייעל את תוצאות הקמפיין לקהל ממוקד.
      התשלום עבור הקמפיין ידוע מראש ומיועד עבור הקלקות בלבד ובכך לצמצם את ההוצאות עבור הקמפיין ולקצר את זמן התוצאה. 

      שלבי ניהול קמפיינים בגוגל, כוללים את השלבים הבאים:

      1. בחירת מילות המפתח: השלב הראשוני המתבצע טרם עליית הקמפיין לאוויר. מטרתו היא לבחור במילות המפתח שיוצגו במסגרת הקמפייןניהול קמפיינים בגוגל
      ויופיעו בעמוד תוצאות החיפוש הראשון בגוגל בעת חיפוש הגולשים אחריהן. בשלב זה נאספים כל הנתונים הרלוונטיים
      הכוללים בין השאר את כמות החיפושים החודשית, עלות ממוצעת לקליק ורמת התחרותיות. שימו לב – ישנן מילות מפתח הנחשבות לתחרותיות במיוחד,
      כלומר מספר רב של מפרסמים משתמש בהן ולכן שמחירם יהיה גבוה בהתאם. מסיבה זו רצוי לשלב בין מילות מפתח ברמות תחרותיות שונות
      על מנת שתקציבכם לא ייגמר במהירות. לאחר שיש בידינו את רשימת מילות המפתח הרצויה לצורך הקמפיין הספציפי ניתן להמשיך לעבר העלאת הקמפיין. 

      2 . העלאת הקמפיין: מערכת גוגל אדוורדס המופלאה מאפשרת מגוון רחב של סוגי קמפיינים (אליהם נגיע בהמשך) ודרכה למעשה מעלים את הקמפיין לאוויר.
      במערכת זו ניתן להגדיר את התקציב החודשי הכולל וכמו כן את המחיר המקסימלי לכל מילת מפתח באופן אוטומטי או ידני (אל תנסו להתחכם עם גוגל
      – הכנסת מחיר נמוך יותר מזה שהוצע על ידי כלי מילות המפתח ייתן לכם התראה מקדימה). 

      ניהול קמפיינים בגוגל3. מעקב ודו”חות: ניהול קמפיינים בגוגל מספק כעבור מספר ימים או שעות מרגע עליית המודעה לאוויר מגוון רחב ומשתנה של נתונים.
      נתונים אלה תלויים בתקציב וברמת התחרותיות כוללים מספר חשיפות כללי, מספר קליקים, מחיר ממוצע לקליק, ציון איכות המודעה ועוד.
      מרכיב חשוב נוסף בכל הקשור למעקב ניהול קמפיינים בגוגל הוא הדוחות החודשיים המאפשרים שיקוף ביצועי הקמפיין אל מולכם. 

       

      אילו סוגי קמפיינים נוספים קיימים בגוגל?

      חשבתם כי ניהול קמפיין בגוגל מסתכם בקמפיין מסוג חיפוש בלבד? בואו תכירו את מגוון סוגי הקמפיינים הקיימים בגוגל: 

      קמפיין ברשת המדיה (GDN) – קמפיין מסוג זה מציג באנרים (מודעות גרפיות) ותמונות פרסומיות מפוזרות בגדלים שונים באתרים המשתפים פעולה עם גוגלניהול קמפיינים בגוגל
      כגון אתרי חדשות כמו YNET ועד אתרי היכרויות, מתכונים, מקצועיים וכו’. קמפיין זה בדומה לניהול קמפיינים בגוגל נעשה גם הוא על ידי מערכת גוגל Adwords
      ומאפשר לקבוע את עיצוב המודעות בהתאם לסוג האתר בה היא מוצגת. דו”ח הנתונים מראה כי המודעה יקרה או אינה איכותית?
      אין שום בעיה, ניהול קמפיינים בגוגל מאפשר שינוי תוכן המודעה מבחינת טקסט או תמונה בקלות וללא כל קושי.
      באפשרותכם לבחור האם המודעות יוצגו רק בחיפושים, או גם ברשת התוכן, בתוכנית הקרויה Adsense.
      באתרים אלו מוצגות המודעות לפי התאמתן למילות המפתח בדף עצמו, אך ניתן גם לבחור אתרים ספציפיים בהם תמוקדנה המודעות.
      כאשר המודעות מוכנות ניתן לחבר כל מודעה אחת לדף נחיתה הרלוונטי אליה ולהתחיל בהרצת הקמפיין.

      קמפיין ברשת המדיה מצוין עבור רימרקטינג ומאפשר להקים קהלים ספציפיים שכבר התעניינו, ביקרו וראו את התכנים שלכם בעבר ולמעשה “לרדוף” אחריהם
      ולהמשיך להופיע בפניהם בכל רחבי הרשת. יתרון משמעותי נוסף של קמפיין GDN הם מחיריו. לצורך הבנה, בתקציב של 5 ₪ ליום
      ניתן להציג את הבאנרים שלכם אלפי פעמים בכל רחבי הרשת, אז מי אמר שפרסום חייב להיות יקר? 

      קמפיינים נוספים בגוגל

      ניהול קמפיין בגוגלקמפיין גוגל שופינג – קמפיין המאפשר לכם להציג מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל המשלבות כותרת, תמונת מוצר, מחיר מוצר, דירוג ולעיתים גם קריאה לפעולה.
      המידע נמשך אוטומטית מהאתר שלכם ונחשב לקמפיין המוצלח ביותר עבור אתרי מסחר מקוון.
      מודעות אלו מנגישות את המידע לגולש כבר בשלב החיפוש ומעניקות לכם כמפרסמים יתרון בולט בנראות על גבי המודעות האחרות והתוצאות האורגניות.
      היתרונות המרכזיים בקמפיין גוגל שופינג הם היכולת להריץ מספר קמפיינים במקביל ולקבוע את סדר עדיפותם.
      יתרון נוסף הוא חיבור Google Analytics עם שופינג בקלות יחסית ועל ידי כך לדעת אילו מודעות הן בעלות יחסי עלות-תועלת הטובים ביותר
      והאם הגולש ביצע רכישה מיד לאחר הלחיצה או שהוא החליט לחזור לאתר בשלב מאוחר יותר.
      בדומה למודעות הקלאסיות של אדוורדס, קיימת אפשרות למיקוד המודעות באמצעות שיווק מחדש (Remarketing). 

      קמפיין יוטיוב – קידום סרטונים ביוטיוב הם אחד הקמפיינים המומלצים כיום בגוגל. הדבר נובע מכך שהמחירים עבור קמפיינים מסוג זה זולים משמעותית מפייסבוק
      ומאפשרים לנצל את השימוש ההולך וגובר בווידאו של הגולשים על מנת לפרסם את השירותים שלנו. יוטיוב הינה פלטפורמת הווידאו הגדולה בעולם.
      קמפיינים ביוטיוב מעניקים לכם חשיפה גדולה בעלות נמוכה. כל מה שאתם צריכים זה ליצור סרטון מייצג שמעביר את המסר לקהל היעד שלכם ולהעלות אותו ליוטיוב.
      פרסום ביוטיוב יכול להתבצע באופן מיידי באמצעות מערכת גוגל אדוורדס וליהנות מחשיפה מידית לקהל היעד שלנו.
      מחקרים שנערכו בתחום הוכיחו כי סרטונים מוכרים טוב יותר מטקסט או תמונות וכי למעלה מ-50% מהצרכנים שהשתתפו במחקר,
      הרגישו בטוחים יותר לקנות מוצר או שירות לאחר שצפו בסרטון וידאו.

      ניהול קמפיינים בגוגל עושים רק אצל המקצוענים

      בעלי עסק? רוצים לקחת את העסק שלכם למקום הרבה יותר רחוק מהיכן שהוא היום? ניהול קמפיין בגוגל הוא הכתובת עבורכם.
      כדי שתוכלו להגיע למטרות והיעדים שהצבתם לעצמכם ועל מנת שלא תשרפו את תקציבכם לשווא השכילו לבחור חברת פרסום בדיגיטל המתמחה בניהול קמפיינים בגוגל.
      אנו ברנקום קריאייטיב בעלי ידע וניסיון של למעלה מ-15 שנה בשיווק הדיגיטלי. תחתנו נוהלו מגוון עצום של קמפיינים בגוגל הכוללים קמפיין חיפוש, GDN, גוגל שופינג, יוטיוב ועוד. 

      רוצים לצאת לדרך עם קמפיין מקצועי בגוגל שייקח את העסק שלכם קדימה ויביא לתוצאות?
      לא בטוחים איך עושים זאת? חוששים לשרוף את הכסף שלכם? אל תסתבכו, פנו אלינו עוד היום 1-700-5000-60
      ונשמח להעמיד את מיטב הכלים והמומחים שלנו עבור ניהול קמפיינים בגוגל לעסק שלכם!

      עדיין לא חברים שלנו ברשתות החברתיות?
      עקבו אחרינו כעת גם באינסטגרם ובפייסבוק ותיהנו ראשונים מכל העדכונים 

      תגובות הקוראים

      עקבו אחרינו בסושיאל

      דילוג לתוכן